neblbni to bude ukrutne hnusny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kdybych si zavazadla kupoval dnes já, určitě bych šel do nějakých textilních. Nic to neváží, je to max. skladný vejde se do toho stejně, nikde se to neodře, nepromáčkne atd. Na trhu se jich začíná objevovat spousta a nekterý jsou fakt pěkný...
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Kdybych si zavazadla kupoval dnes já, určitě bych šel do nějakých textilních. Nic to neváží, je to max. skladný vejde se do toho stejně, nikde se to neodře, nepromáčkne atd. Na trhu se jich začíná objevovat spousta a nekterý jsou fakt pěkný...
...a prorizne ti to kazdy lakatos s vreckovym nozikom...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pamilton napsal:
Kdybych si zavazadla kupoval dnes já, určitě bych šel do nějakých textilních. Nic to neváží, je to max. skladný vejde se do toho stejně, nikde se to neodře, nepromáčkne atd. Na trhu se jich začíná objevovat spousta a nekterý jsou fakt pěkný...
...a prorizne ti to kazdy lakatos s vreckovym nozikom...
Cennosti na odstavený motorce nenechám tak jako tak. Pokud někde někomu dám příležitost a někdo mi to prohlídne , snadněji na cestě opravím proříznutej baťoh než vypáčený a utržený víko kufru.
BMMW R1200GS LC 2014
Ja by som uz na taku moto pri takej investicii urcite riesil hlinikače alebo ked tak givi trekker.
Co sa tyka textilnych jazdil som s nimi jednu sezonu ale pevne su pevne!! Ten textil nie je moc na pohodlie a dlhe presuny. Skladnost je jedna vec... ale bezpecnost ,vodeodolnost a praktickost vec druha. Ked je moznost dat na moto pevne kufre ine by som neriesil...ale je to vec nazoru a vkusu
Upravil PEPOBMW dne 15.12.2017 10:44
BMW R1150GS 2002 white/blue
Pamilton napsal:
Kdybych si zavazadla kupoval dnes já, určitě bych šel do nějakých textilních. Nic to neváží, je to max. skladný vejde se do toho stejně, nikde se to neodře, nepromáčkne atd. Na trhu se jich začíná objevovat spousta a nekterý jsou fakt pěkný...
...a prorizne ti to kazdy lakatos s vreckovym nozikom...
Cennosti na odstavený motorce nenechám tak jako tak. Pokud někde někomu dám příležitost a někdo mi to prohlídne , snadněji na cestě opravím proříznutej baťoh než vypáčený a utržený víko kufru.
Na dovolené jsem ztratil klíček od topcase Zega. Odšroubováno za dvě minuty, nic se nemusí páčit. Od té doby jsem z toho trochu rozpačitý, originál BMW jsou alespoň nýtovaný
Za mně taky podkova nebo rolka...
pod trvalým dohledem
Pamilton napsal:
Kdybych si zavazadla kupoval dnes já, určitě bych šel do nějakých textilních. Nic to neváží, je to max. skladný vejde se do toho stejně, nikde se to neodře, nepromáčkne atd. Na trhu se jich začíná objevovat spousta a nekterý jsou fakt pěkný...
...a prorizne ti to kazdy lakatos s vreckovym nozikom...
Cennosti na odstavený motorce nenechám tak jako tak. Pokud někde někomu dám příležitost a někdo mi to prohlídne , snadněji na cestě opravím proříznutej baťoh než vypáčený a utržený víko kufru.
Mimo to, na cestách dělám zastávky hlavně v kavárnách a restauracích se zahrádkou, odkud mám dobrý výhled na motorku
BMMW R1200GS LC 2014
mne teda moc ne. Nejde jen o nechavani cennosti, ale je to proste provokativni.
Autobahndita s vreckovym nozikom pujde imho v prvni rade po tvejch baglech, nez se ucit se zegama.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak to je naprosto samozřejmé, že bez dohledu to nemůžeš nechat ani chvilku. Výhoda je, že to máš všechno v jednom, sundáš to z motorky a jdeš na hotel třeba.. netaháš to ze tří kufrů. Ale záleží, všechno má svoje... kdo jezdí po cestě kufry využije...
pod trvalým dohledem
Ja som zatiaľ max spokojný s orignal vario plastakmi. Jeden kluc pasuje vsade, pre mna osobne hlavná výhoda je možnosť zväčšovať / zmenšovať. Napr do prace do mesta idem s topcase zmensenym, zaparkujem.,zvacsim,dam tam prilbu a par veci, vojde aj letná bunda... Veľký alu topcase je už pre mna príliš. Ale ja mam obyč GS, na adv to nie je až také zlé
A na cestách pouzivam väčšinou bočné zmenšené, nie som široký ako kamión. Ak sa niekde spravi nakup mam stale rezervu.
Upravil erne818 dne 16.12.2017 14:46
- jeden klíč pasuje i do origo ALU, na origo klíč se dá přizpůsobit i ALU od Kappa a Givi
- velký ALU topcase? Pokud myslíš originál, tak ten je objemem cca stejně malý jako Vario topcase
- šířka - nejširší jsou stejně řidítka, takže kde projedou, projedou i roztažené vario nebo origo ALU.
Naopak největší nevýhoda Vario bočních kufrů je v jejich otevírání do stran, kdy ti polovina věcí vypadne ven, leze to z toho a nedá se to zavřít. Zlatá hliníková "popelnice", do který to našlapeš z vrchu. O pádech ani nemluvě..
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw Zajímavé fotky z cest po světě na BMW GS:https://www.faceb...k=timeline
a pozor... nevim jak bocaky, ale vario topcase je silene tezkej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2