Spitfire napsal:
No uvidíme. Jak jsem byl zprvu nadšenej z Drahoše, jakožto člověka, který by měl být to nejreprezentativnější co v současné chvíli máme (když tak dlouho vedl AVČR). Ale poslední dobou a po shlédnutí několika debat mě to docela rychle pouští. Zeman i Topolánek jsou z mého pohledu nevolitelní. Ještě čerstvě mám v hlavě Topolánkovy aféry a ještě teď v hlavě slyším ty ****ní výmluvy ohledně Dalíka a lhaní na kameru. V tuto chvíli pořád nejsem rozhodnutej. Stále studuju ta jména, ale nejvíc mě rozčiluje, že nikdo z kandidátů není jasný lídr. Chtěl bych aby prezidenta volila jasná, opravdu jednoznačná většina a ta pak za ním stála.
Mám přesně podobný pocit, že Drahoš v posledních dvou až třech týdnech docela ujíždí trochu mimo. Hlavně vyjádření ohledně Eura, atp.
Uvidíme, zcela jistě to nebude Miloš ''ovar''Zeman a určitě ne Topolánek.
Ještě to prostudujeme
Proč ti vadí názor na euro u prezidenta když stím prezident nemá nic společnýho. Přisuzujete prezidentovi role s kterýma stejně nemůže nic udělat. Proto je mi jedno jakej má kdo s kandidátů názor na euro. Chci aby pokud možno nikomu nic nedlužil aby ho nikdo nemohl ovlivňovat + důstojnou reprezentaci. Volím Horáčka.Ale ve druhém kole s klidným srdcem podpořím kohokoliv kromě Zemana a Topolánka.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
ripper napsal:
Pánové, prostě nepochopím, že někdo může volit Miloše.
No já zase nechápu jak někdo mohl hodit hlas Karlovi.
Zaplať pánbů ,že to nedostal EUrospacák.Když čtu občas když procitne jeho výblitky tak nás zachránil někdo nahoře. I když jsem ateista. To by tady bylo svoloči z Afriky.
Tapulda napsal:
Zemana nikdy, hlavně kvůli těm dobytkům okolo něho. Mynář 5 let bez prověrky, Najedlý prodloužená ruka Ruska, a ten mladý bolševík Ovčáček, který psal své agitačky v Haló novinách, to je výsměch...
Jako by promluvila elita národa Halík,Janda,Gabal, Kalousek a další neomarxisti.
No a představ si, že ani jednoho z nich nemusím, zejména Kalouska s Gabalem ,).