Vloni jsem byl na Korsice, já Tour + kolegové 5x F5MC. Kluci kolem 17 hodiny už měli hlášení o slabé baterii. Já nabíjel každé 2 dny, ale nikdy mě to nehlásilo, že je baterie slabá. Neustále připojené mezi 3-4 lidmi.
Letos Francie, pouze GPS a občas mobil, kolega měl jen F3MC, to spojit nešlo. Baterie vydržela celých 15 dní bez nabíjení, běžela cca 7 hodin denně. Super.
Vybíráš mezi Octavií z roku 2006 a Octavií z roku 2017 :-) jednoznačně Tour pokud tedy se ti jedna opravdu jen o tyto dva modely. Mám doma všechny typy F- MC a jsem spokojen . Ale kdybych byl v tvé situaci tak nepřemýšlím nad starším modelem :-)
Jeste docela dobre vychazi model sport.. vydrz by nemela byt taky spatna... cena za twin pack 9000,-....mate nekdo zkusenosti? Docela po nem pokukuji...ted vracim v zaruce F4mc....totalne spatne baterky a uz mi nemaji co v reklamaci nabidnout a F5mc nechci....je na tom.s baterkama stejne jak ta F4mc.. vydrz nic moc
Radek_S napsal:
Letos Francie, pouze GPS a občas mobil, kolega měl jen F3MC, to spojit nešlo. Baterie vydržela celých 15 dní bez nabíjení, běžela cca 7 hodin denně. Super.
Nejsem technicky na takový úrovni abych to popsal, ale nejde to spojit. Strávil jsem s TOUREM na hlavě a s kolegou na další motorce se mnou krerý měl Schubertha(Senu) několik tisíc km a nejde to. Řešili jsme to telefonicky cca 2 hodiny s Geneze, potom osobně v Rockway LB kde to Pardál po dlouhé telefonické komunikaci na podpoře spojil, ale nefungovalo to. Nic to ale nemění na mé zkušenosti že TOUR je skvělej! Ovládání, spárování, baterie…super.
Senu, Schubrt atd. spojis pouze skrz funkci anycom. Mam taky Toura a nadelalo nam to velkou hlavu bo nesel klasicky spojit se schubrtem. Pak skrz ten anycom, to bylo napoprve behem chvilky
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Tohle si tady budu i nadále hlídat, protože mě jde převážně o spojení s tuším "Noleňáckým" interkomem, tak doufám, že nám to s kámošem bude šlapat...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Radek_S napsal:
Letos Francie, pouze GPS a občas mobil, kolega měl jen F3MC, to spojit nešlo. Baterie vydržela celých 15 dní bez nabíjení, běžela cca 7 hodin denně. Super.
Pokud nesla F3MC spojit s tourem, coz se divim, tak je sparujes skrz funkci Anycom
Spojit šla, ale tak když jsme stáli vedle sebe. Na cca 50 metrů se již odpojila. U F3MC píšou, že je mezi jezdcem a spolujezdcem, do cca 10 metrů. Takže jsme to dál už ani nezkoušeli.
Pokud nesla F3MC spojit s tourem, coz se divim, tak je sparujes skrz funkci Anycom[/quote]
Spojit šla, ale tak když jsme stáli vedle sebe. Na cca 50 metrů se již odpojila. U F3MC píšou, že je mezi jezdcem a spolujezdcem, do cca 10 metrů. Takže jsme to dál už ani nezkoušeli.[/quote]
..tak ja po x-reklamacich F4MC (kupované loni v lednu twin pack za 7 tis) jsem se dohodl s dodavatelem (interphonef5.cz - p, Kristek) na velmi rozumnem simbolickem doplatku a vracim zbozí (po roce..ale vic nefungovalo jak fungovalo) a posel mi ten Interphone Sport twin pack..me to dle parametru co to ma mit staci(vetsina jen jezdec a batuzek..a parkraz ta rok jednodení kochacky s kamaradem na druhe motorce)..na tour uz jsem doplacet nechtel, ted byli docela velke jine vydaje (vsak to vsichni znate)..tak ja dorazi, provedu test výdrže, a dam sem vedet jak jsem dopadl
Kluci prosim Vas... Mam Toura, sparovanyho z telefonem a navi ale nevim co delame spatne, ale nemuzu se sparovat s kamosovo Ncomem (Nolan). Paroval jste nekdo podobné jednotky? Nevite jak na to?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.