Jestli mohu poradit tak víc než mladší motorka je nízky nájezd kilometru,o tom žádná.samozřejmě to musí jít spolu s pěkným stavem,tee jasný.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Chlapi, díky moc za informace, jsem ani netušil kolik vášní se tu vyrojí Každopádně je tu dost informací k zamyšlení, někdo říká, kup mladší po face, někdo radši menší nájezd a voňavku starší, já tomu rozumím, ve finále to bude stejně na mě.
Je fakt, že já radši preferuju "malo jetou" moto, udržovanou, pěknou nezávisle na roku výroby, jsem trochu puntičkář, mám rád když věci fungují jak mají.
Dále jsem se dočetl, že při své výšce 190+cm a 100 kg bych měl spíš koukat na ADV modely, s tím nemám vůbec problém, líbí se mi.
Ke slovu přišla i GS1150, něco už jsem si přečetl, moto se mi taky líbí ale zase, vzhledem ke své výšce by to měl být asi ADV model.
No, budeme řešit dále, něco se určitě najde, díky všem a diskuze dále pokračuje...
cvrnda napsal:
Sehnat 1200 GSA s malo km do 160tis bude těžkej šťouch.
Už jsem se vnitřně sžil s představou, že v takovém případě budu muset navýšit rozpočet. Mám pocit, že to tak vždy dopadne, máš nějakou představu a pak jdeš stejně nahoru, protože novější a lepší, a menší nájezd atd....
cvrnda napsal:
Sehnat 1200 GSA s malo km do 160tis bude těžkej šťouch.
Už jsem se vnitřně sžil s představou, že v takovém případě budu muset navýšit rozpočet. Mám pocit, že to tak vždy dopadne, máš nějakou představu a pak jdeš stejně nahoru, protože novější a lepší, a menší nájezd atd....
cvrnda napsal:
Sehnat 1200 GSA s malo km do 160tis bude těžkej šťouch.
Už jsem se vnitřně sžil s představou, že v takovém případě budu muset navýšit rozpočet. Mám pocit, že to tak vždy dopadne, máš nějakou představu a pak jdeš stejně nahoru, protože novější a lepší, a menší nájezd atd....
Asi bych to shrnul... Pokud jsi opravdu zaměřený na pěkný udržovaný stroj s nízkým nájezdem, prostě top stav, tak se zaměř se svým rozpočtem na R1150GSA s tvou výškou. Pokud si ochoten připlatit, tak hledej 2007 a výše bez posilovače R1200GSA. U těch 2008-2009 se ti může prodražit tlumič rázu pokud již doložitelně nebyl vyměněný. No a od 2010 DOHC jsou už dražší kousky. Pro vše platí čím nižší nájezd, tak lepší, ale ne vždy to je pravidlo.. zkušenější oko pozná míru opotřebení inkriminovaných dílů a případných problémů. Anglii asi moc nebrat, velké riziko oxidace atd, ale také jsem chtěl původně koupit Angličanku, která nebyla zasažená oxidaci, tak to není úplné pravidlo, ale velká pravděpodobnost že oxidace bude. Nakonec jsem koupil svou 10/2011 z Německa, 6/2013 s 19500km byla dovezena pro pána ročník 1958 od kterého jsem ji koupil minulý rok. Za první dva roky najel stěží 3000km a pak 2 roky vůbec nejezdil, jen dojel na STK a výměnu oleje. Říkal že to pro něho není a bylo to z hecu jeho kamaráda co už GS měl. Říkal že za peníze z GS si půjde koupit nového velkého skútra...já si počkal a vyplatilo se koupit od solidního pána za rozumné peníze s najetými cca 22700km u 5-ti leté motorky.
Nespěchej, sleduj inzeráty, měj v kapse peníze a až se něco objeví, tak hned vyraž za motorkou, nejlépe ještě s někým zkušeným..
Jen se zeptám.Ten tlumič rázů model 08-09 jak moc odchází při normální jízdě(asi v kolika km).Nebo je to pravidlem i když se nejezdí off?Ten se nachází v převodovce?Modely 04-07 ho nemají?
Tak a teď jsem moc zvědavej, co ti k tomu řekne... od začátku doporučuje medely s faceliftem... teď je zase chytrej, ale vsadím boty, že ani neví kde to je a k čemu to je
Dvě stránky pomýlených klišé, tak teď se ukaž mydlo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ahoj, přidám moji zkušenost. Vloni jsem si jel pro 1150 ADV, ale když jsem porovnal posez na ni a na 1200GS 2007, tak vyhrála 12-tka. U 1150 ADV jsem měl kolena až na hraně prolisu nádrže. Mám 195cm.
To aby jsi to neměl tak jednoduchý.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Palk napsal:
Ahoj, přidám moji zkušenost. Vloni jsem si jel pro 1150 ADV, ale když jsem porovnal posez na ni a na 1200GS 2007, tak vyhrála 12-tka. U 1150 ADV jsem měl kolena až na hraně prolisu nádrže. Mám 195cm.
To aby jsi to neměl tak jednoduchý.
Posaz se dá řešit jiným, u tebe zvýšeným, sedlem...
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Mydlo52 napsal:
...zkus pohledat nějakou 2008, která je po faceliftu...
Mydlo52 napsal:
co vím tak u těch ročníků 2008-2009 odchází opravdu často i s málo kilometry na krku.
tak proč se vehementně snažíš sr.át do něčeho, o čem nic nevíš a šíříš tak povídačky?
To už můžeš rovnou spustit o tom, jak je 1150 poctivá kovářská práce a 12ka je plastomr.dka... jak ty báby u přechodu
...ono se to říká, tak to asi bude pravda
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Palk napsal:
Ahoj, přidám moji zkušenost. Vloni jsem si jel pro 1150 ADV, ale když jsem porovnal posez na ni a na 1200GS 2007, tak vyhrála 12-tka. U 1150 ADV jsem měl kolena až na hraně prolisu nádrže. Mám 195cm.
To aby jsi to neměl tak jednoduchý.
Posaz se dá řešit jiným, u tebe zvýšeným, sedlem...
Zkoušel sedět i na zvýšeným sedle 1150 a 12tka má pro mě posez příjemnější. HOWG
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Jen se zeptám.Ten tlumič rázů model 08-09 jak moc odchází při normální jízdě(asi v kolika km).Nebo je to pravidlem i když se nejezdí off?Ten se nachází v převodovce?Modely 04-07 ho nemají?
Bylo to lehce poddimenzované, praskne obal ve kterém jsou talířové pružiny a už netlumí a jde to natvrdo, proto ten klepavý zvuk, odchází to i na modelech 10 a víš ale minimálně. Není ale podmínkou že to odejde, vím o 08-09 kde to drží i po 100tis km. Tlumič rázů mají všechny 12ctky, ale u straších je jiná konstrukce a když je ten klepavý zvuk způsobený tlumiče rázů většinou stačí vyměnit podložku nebo pružinu.
Upravil DAGR dne 14.02.2018 09:59
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Palk napsal:
Ahoj, přidám moji zkušenost. Vloni jsem si jel pro 1150 ADV, ale když jsem porovnal posez na ni a na 1200GS 2007, tak vyhrála 12-tka. U 1150 ADV jsem měl kolena až na hraně prolisu nádrže. Mám 195cm.
To aby jsi to neměl tak jednoduchý.
Tohle je pro mě zásadní informace, díky, stejně to budu muset vyzkoušet, myslel jsem, že jsou na tom oba typy podobně...soudě dle výšky sedla.
A můj tajný tip - Morini Granpasso, 125 koni a 200 kg, kousky z Česka 5-6 let staré se prodávají kolem 150 tis, nájezd kolem 50 tkm...
Na motorkari.cz je jisty Sushi z Blavy, který s tím projel Maroko a další destinace a rad pomůže...
Upravil Miguel dne 14.02.2018 10:39
pod trvalým dohledem
Ono s tym komfortom posedu je to subjektivne. Mne prave naopak sa lepsie sedelo na 1150 adv (mam 193cm/117kg). Takze pre svoju vlastnu empiricku skusenost by si si to mal osobne vyskusat. A este nakoniec do toho vstupuju zvysene, znizene, customizovane sedla a cele sa to dalej komplikuje
Este poznamenam, ze nejakych 9mesiacov som zil v iluzii, ze motorku kupim lacno a v kvalite ktoru som pozadoval. Nakoniec som si priplatil a urcite by som viac lutoval premarnenu sezonu.
Jen se zeptám.Ten tlumič rázů model 08-09 jak moc odchází při normální jízdě(asi v kolika km).Nebo je to pravidlem i když se nejezdí off?Ten se nachází v převodovce?Modely 04-07 ho nemají?
Bylo to lehce poddimenzované, praskne obal ve kterém jsou talířové pružiny a už netlumí a jde to natvrdo, proto ten klepavý zvuk, odchází to i na modelech 10 a víš ale minimálně. Není ale podmínkou že to odejde, vím o 08-09 kde to drží i po 100tis km. Tlumič rázů mají všechny 12ctky, ale u straších je jiná konstrukce a když je ten klepavý zvuk způsobený tlumiče rázů většinou stačí vyměnit podložku nebo pružinu.
Předpokládám,že se to týká i modelů 08-a mladší GSA.Je to tak?
Francek napsal:
Předpokládám,že se to týká i modelů 08-a mladší GSA.Je to tak?
Přehled, kterých motorek se to týká http://www.realoe...3008563018
Ty roky 06 u GS a GSA to byla nejspíš nějaká předprodukce, týká se to až motorek model 08 po faceliftu a výš.
Jen se zeptám.Ten tlumič rázů model 08-09 jak moc odchází při normální jízdě(asi v kolika km).Nebo je to pravidlem i když se nejezdí off?Ten se nachází v převodovce?Modely 04-07 ho nemají?
Bylo to lehce poddimenzované, praskne obal ve kterém jsou talířové pružiny a už netlumí a jde to natvrdo, proto ten klepavý zvuk, odchází to i na modelech 10 a víš ale minimálně. Není ale podmínkou že to odejde, vím o 08-09 kde to drží i po 100tis km. Tlumič rázů mají všechny 12ctky, ale u straších je jiná konstrukce a když je ten klepavý zvuk způsobený tlumiče rázů většinou stačí vyměnit podložku nebo pružinu.
Předpokládám,že se to týká i modelů 08-a mladší GSA.Je to tak?
změna tlumiče rázů byla u faceliftu, který nastal v roce 08, pak je to stejné až do roku 13 (vzduchem chlazené motory), jen v roce 2010 nástupem DOHC byla malá změna v ,,kleci,, která drží pružiny a ta už povětšinou drží. Změna je stejná jak u GS/GSA