...ale na klickovani treba pro meste muze byt moc tezka a neohrabana.
Presne muj nazor. Neda se jednoznacne doporucit GSA, kdyz ma kazdej jiny priority.
Podle me je GS univerzalnejsi, zvladne to samy co GSA, ale alpy projede prijemnejs a zabavnejs. Ja bych za GSA rozhodne nemenil, v ostrych vraceckach je to jak motard
je to tak, že každý má jiné priority, jiný styl jízdy...někomu sedí to, jinému ono...někdo jezdí většinu času sám, jiný ve dvou...ani v tomto tématu není jednoznačná odpověď...
třeba já bych GSA neměnil, výhody pro mé ježdění předčí případné nevýhody, oproti standartní GS...mám model 07, který je dle mého nejpovědenější (již nemá posilovač, oproti modelu 08 jinak uchycené padáky a jiné drobné rozdíly)...a hlavně je v nejhezčí barvě = Alpin White
ať "nová" GS1200 jezdí a strach o ničení na polňačkách neměj, při rozumné opatrnosti se nic s motorkou neděje...
machradek napsal:
ASC: Přátelé s tím ASC jste mě názorově překvapili. Nevím jaké kdo s tím máte zkušenosti(osobní), ale dle mne to je výborná věc. Pravda - v terénu standartně vypnu během vteřiny, a to i za jízdy. Ale na silnici, třeba v plné polní, s kufry, kdy standartně sedím, jsem zažil, kdy mi snad jen ASC mi při zátahu při předjížení a sračce na silnici(jehličí) stopro zachránilo před pádem. Za mnou vyrazil stejným stylem parťák na GS bez ASC, a myslím, že jen anděl strážný mu pomohl vyrovnat motorku... Já bych stopro sletěl. To samé při nerozumném přidání při výjezdu ze zatáčky. Méně zkušený jistě ocení. A zkušený už ví, a vybere si. Tzn. neptá se... Řekl bych více "blbuvzdorná" motorka.
Toť za mne.
Radek
PS: Třeba vypnout též, když to chceš snaději dostat na zadní :-)
uplně s tebou souhlasim, ASC mě už taky zachránilo od jistého pádu! Speciálně od mojí bouračky kterou jsem měl na Yamaze, zrovna na ASC nedám dopustit, kdybych ho měl tenkrát nemusel jsem být s ošklivou zlomeninou ruky skoro 4 měsíce na neschopence.
Sajmon: mašina vypadá dobře, Veliko Trnovo, tam je moc hezky, všude kolem parádní kopce a super terén, akorát pro GS/A na mašině jsem tam nebyl ale za rok co jsem byl v BG jsem se tam dvakrát podíval.
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
falcons napsal:
uplně s tebou souhlasim, ASC mě už taky zachránilo od jistého pádu! Speciálně od mojí bouračky kterou jsem měl na Yamaze, zrovna na ASC nedám dopustit, kdybych ho měl tenkrát nemusel jsem být s ošklivou zlomeninou ruky skoro 4 měsíce na neschopence.
to vypada, ze by se mi ASC libilo.. mam na tohle hracicky myslim podobny vkus jako Falcons... uz z ESA jsem byl dost unesenej )
Takze az budu kupovat novou generaci Adventury, tohle tam urcite chci...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
100 lidí 100 názorů......já jsem zastáncem toho, že čím méně elektroniky v motorce je, tím líp , na druhou stranu když to někomu pomůže před nehodou, popř. mu to zachrání život, proč si to nepořídit. Gratuluji k nové motorce a užij si ji na bulharských offroadech. Jen bych na ni pro jistotu hodil ještě nějakej padák, čert nikdy nespí .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
petrj napsal:
100 lidí 100 názorů......já jsem zastáncem toho, že čím méně elektroniky v motorce je, tím líp , na druhou stranu když to někomu pomůže před nehodou, popř. mu to zachrání život, proč si to nepořídit. Gratuluji k nové motorce a užij si ji na bulharských offroadech. Jen bych na ni pro jistotu hodil ještě nějakej padák, čert nikdy nespí .
To Petrj: Na motorku se těžko šetří. Lepší je ty prachy vydělat :-)
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
S tema padakama mate pravdu uz jsem si je poridil, ale pred tim stihnul kolega co uz tri roky jezdi na GS flaknout o zem a odrit hranice hlav (proto ted zhanim novy na pravou stranu), zadny jiny skrabanec ale neni. Jinak ja s ni uz taky trisknul, ale bylo to na off-road v trave takze zadny problem. Mozna akorat ji potom zvednout protoze lezela s nadrzi smerem dolu z kopce . Seznamujeme se s ni jeste
GS - LONG WAY ANYWHERE
PeDR napsal:
Sajmone, nepadej a jezdi, je to větší zábava a menší dřina .
To se lehce rekne, ale chatar co me ukazoval cestu kudy se dostanu na jizni stranu hor, nejdrive nademnou udelal kriz a az potom me ukazal cetu. A jacisi manici na krosce se me smali ze nemam sanci to projet na tehle motorce . To urcite, kdybych neztratil cesticku tak jsem to projel jenze ...
GS - LONG WAY ANYWHERE