Další varianta je lehce ohnutý ventil - většinou spodní výfukový. Jestli v minulosti motorka "lehnula" a byla "opravovaná", tak je to možné. Několikrát jsem se s tím setkal.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ventily jsem koukal přes výfuk potrubí napadlo mě jestli nejsou třeba nějak poškozené. Nepřišli mi.
Zjistil jsem ale, že ventil má ve vodítku menší vůli, to je normální?
Axiální vůli mám 0.30 na výfuku a nejde už snížit, potřeboval bych tam dát podložku.
Kolébka pro nastavení totiž nelze křížit. NA sání mám 0,05 ale na výfuku zůstalo 0.30.
Dá se tohle nějak řešit a vypodložit vahadlo?
Šrouby by mě pustili ale já nemůžu na výfuku dosáhnout menší vůle, vzhledem k tomu, že domeček se nedá křížit kvůli čepům od vahadel.
Když udělám minimální vůli na sání, tj 0,05 tak na výfuku mám pořád 0,30.
Tak mě napadla ta podložka.
Co s tím? Levý válec je ok. tam mám saní a výfuk axial = 0,10. Jedině mě napadlo, že vahadlo je o něco menší nebo naopak mezera pro vahadlo věttší.
Ahoj. Možná, že na tom tvým videu je ten zvuk trochu zkreslený, ale mám stejnej problém -pouze pravý válec, pouze za tepla (po pár km), jen ten tvůj zvuk mi připadá víc "plechovej" (blbý přirovnání). Když jsem to poslouchal naslouchátkem (velký šroubovák), tak mám dojem, že to jde až odněkud od klikovky => ložisko ?
Jinak jsem s tím zatím nic nedělal, ale dobrej pocit z toho nemám :-( .......
Lidský život je příliš cenný na to, než aby mohl být ztracen...
Tak tady to je - v reálu to slyším jako hlubší zvuk, ale když se to nahraje, tak je z toho jen takový cvakání - tím pádem je to hodně podobný tomu tvému klepání. Když opřu šroubovák (celokovový) těsně za válec o převodovku, tak to slyším úplně zřetelně - jako kdyby tam někdo klepal kladívkem...... a na levý straně absolutní ticho..... Zdar. YouTube Video Lidský život je příliš cenný na to, než aby mohl být ztracen...
NO tohle mi to dělalo taky, úplně stejnej zvuk. Ale byla to převodovka nebo spíš vymačkaná hřídel pro lamelu a takhle to zvonilo. Při vymačknutý spojce byl klid. TO by možná i vysvětlovalo pproč to slyšíš lepší od bloku motoru. Když vymáčkneš spojáka je ticho nebo mění se to? Ten muj zvuk jde přímo z hlavy odněkud a přijde mi trochu jinej.
Zkus to natočit ještě s vymačkáváním spojky.
paaulooss napsal:
NO tohle mi to dělalo taky, úplně stejnej zvuk. Ale byla to převodovka nebo spíš vymačkaná hřídel pro lamelu a takhle to zvonilo. Při vymačknutý spojce byl klid. TO by možná i vysvětlovalo pproč to slyšíš lepší od bloku motoru. Když vymáčkneš spojáka je ticho nebo mění se to? Ten muj zvuk jde přímo z hlavy odněkud a přijde mi trochu jinej.
Zkus to natočit ještě s vymačkáváním spojky.
Jen pro zajímavost.Jaký máš rok,kolik km a našel jsi už příčinu(nebo odstranil) cvakání?
Upravil Francek dne 05.04.2018 16:59
Ahoj mam taky stejný problém, ventyly seřízený synchro taky. výměna oleje 20w-50.
Už mě zbývá jen ty tyčky zdvyhadel.(co jsem schopen sám udělat) Mám je objednaný . dám vědět jak to dopadlo. M.
yamates napsal:to je možná ono,sorty za OT
Tak tady to je - v reálu to slyším jako hlubší zvuk, ale když se to nahraje, tak je z toho jen takový cvakání - tím pádem je to hodně podobný tomu tvému klepání. Když opřu šroubovák (celokovový) těsně za válec o převodovku, tak to slyším úplně zřetelně - jako kdyby tam někdo klepal kladívkem...... a na levý straně absolutní ticho..... Zdar. YouTube Video
Nazdar Mám rovnaký problém, za tepla cvaká. Je to počuť hlavne pri klesajúcich otáčkach, zhruba pod 3000. Dospel niekto k nejakému záveru?
Od ľudí s rovnakým problémom som sa na zahraničných fórach dozvedel, že je to buď to zdvihátko, ktoré sa menilo za jednodielne, alebo šponovák rozvodu.
sázím na zdvihátko... napínák by se projevoval hlavně po studeným startu.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA