Mne se treba LCcko jednou chtelo postavit pred Cukrakem na Strakonicky do kopce za Agipem. Byl jsem zamyslenej, LC jsem nemel dlouho a trochu moc jsem za to zatahnul.
takže problém není asistent, ale to, že jsi byl zamyšlenej ... takhle můžeš argumentovat na každýho asistenta...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
takže problém není asistent, ale to, že jsi byl zamyšlenej ...
samozrejme... a o tom to je...
..ty jezdis vzdy 100%ne soustredenej? ja teda ani omylem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
takže problém není asistent, ale to, že jsi byl zamyšlenej ...
samozrejme... a o tom to je...
..ty jezdis vzdy 100%ne soustredenej? ja teda ani omylem
Tak až pojedeš zamyšlenej křižovatkou na červenou, ... přes zledovaťelej most, ... do zatáčky plný štěrku... atd., tak kterej asistent ti pomůže? ... a to se pořád bavíme jen o vlastních chybách a ne o tom, co ti udělá někdo jinej... tak to hodně štěstí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Tak až pojedeš zamyšlenej křižovatkou na červenou, ... přes zledovaťelej most, ... do zatáčky plný štěrku... atd., tak kterej asistent ti pomůže?
ale o tom to prece je.. mas co delat sledovat cervenou a muze ti utect neco podstatnyho.
A kdyz uz jsme u toho, tak naprosto zasadni inovaci LC oproti 12ce.. na kterej jsem zapomel (taky ted skoro nejezdim) je ten RAIN rezim.
po meste a vubec na mokrym -- BOZI!
prichciplejsi plyn + vybicovany ABS a protiprokluz. Vyborna vec
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Michal21 napsal:
No ty v.le za chvili nebudes ani potrebovat ridicak na motorku...ja mam taky rain rezim=nejet jako kr.eten
ty mas vintáže, tobe to nejede i bez REJN rezimu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Michal21 napsal:
Kolik uz mas nalitano na tej vodomerce? Privezes mi pak valec na zmereni?
asi 50... rad bych si k tomu (asi az pristi rok) prikoupil toho VANOSe... takze snad nemusis mit starost, ze bych nemel na cem jezdit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Michal21 napsal:
Kolik uz mas nalitano na tej vodomerce? Privezes mi pak valec na zmereni?
Válce nedoveze, protože bys musel půlit motor válec je součást kártru
Dle Murphyho zákona: Každá změna je zákonitě změnou k horšímu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mr GS napsal:
Tak až pojedeš zamyšlenej křižovatkou na červenou, ... přes zledovaťelej most, ... do zatáčky plný štěrku... atd., tak kterej asistent ti pomůže?
ale o tom to prece je.. mas co delat sledovat cervenou a muze ti utect neco podstatnyho.
A kdyz uz jsme u toho, tak naprosto zasadni inovaci LC oproti 12ce.. na kterej jsem zapomel (taky ted skoro nejezdim) je ten RAIN rezim.
po meste a vubec na mokrym -- BOZI!
prichciplejsi plyn + vybicovany ABS a protiprokluz. Vyborna vec
Výborná věc pro ty s dřevěnou rukou a nebo pro ty, co si vzaly (protože to museli mít) příliš velký sousto a přitom se měli ještě 5-10 let prohánět na mustangovi.
Já jsem tím výše chtěl jenom říct, že jsou stěžejní situace, kdy bys soustředěnej na 100% být měl... město, předjíždění kolony, pohyb vedle silnice, terén, hustej provoz... a taky rozjíždění s překoňovanou mr.dkou
Ať si do motorek serou vanos... turbo... klidně i přídavný spalování... ale k čemu všemu to bude, když ti potom nařídí, že tam musíš mít ABS, ESP, náklonový čidla a čidla sevřenýho svěrače....
a z příkladu ABS víme, že to co je teď možný, bude zítra povinný.
Když potřebujete 150k v cestovním enduru, tak co kňučíte po asistentech? Si kupte 80G/S ať vás to neshodí ze sedla a je to vyřešený ... aspoň se na to bude dát dívat
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Přesně tak,dneska si každej namachrovanej **** koupí Géeso jako první,druhou motorku,zkušenosti nulanula nic,ale má to partička podobnejch ****ů se kterejma kšeftuje,tak to musí mít taky a čím to bude dražší,tím víc cool v partě bude. Pak zaprší,nebo dojde k první krizovce a dotyčnej frajer potřebuje berličky v podobě asistentůstabilizátorů,pomocnejch koleček,kdyby to bylo možný. Vopravit si neumí nikdo nic,tak je jim jedno,že se musí s každou sra.čkou do servisu,vubec jim nepřipadne divný,že se motorka po servise chová naprosto jinak-jako telefón,do kerýho vám nahrajou novej soft a podobně. Tohle mě na BMW ser.e nejvíc,majitelé. Buďto je totenhle případ,nebo je to důchodce,kerej zbídou udrží moč a místo aby houpal vnoučata a krmil holuby,se.rese do motorek.Ale tohle sou lidi keří si toho baworáka dokážou koupit novýho,tak jim ten sajrajt servírujou. A pak je tady zbytek světa,kdy dokážou kluci lítat na motorkách za padesát tisíc,sami si to opravovat a udržovat a ti plačou i nad pomyšlením,ze by měli mít na motorce sračku v podobě abs. A teď klidně do mě,dotknul sem se jistě jen těch pozérů o kterých píšu a tomě vůbec neva:-)
Jj, pises treba o me. Moje prvni motorka, kterou jsem si koupil byla 12 gs. Opravit si na tom neumim nic a kdykoliv s ni neco mam, jedu s ni do servisu.
Za pulku prvni sezony jsem najel neco pres 10k kilometru. Uzivam si jizdy pri vychodu slunce, pri zapadu slunce, kdyz sviti slunce i kdyz prsi. Uzivam si zivota a ti kteri takovym jako jsem ja zavidi, tak at se treba uzerou. Ja si budu radeji v pohode jezdit a uzivat zivota. Carpe diem...
Upravil Danovec dne 20.03.2018 23:55
Jojo,sme na GSforu,takže takových je tady většina:-) Proč můj názor bereš jako závist? Nechápu... To máš pocit,že si dvanáctku,nebo vodníka,nebo vanosa,nebo elektroGS musí koupit každej,kdo na to má? Nenapadlo tě třeba to,že sou lidi,kteří tohle nechcou? Já si třeba dokážu představit,že si dovezu dom dvanáctku,pokudmožno bez ABS a než s ESA,tak rači na OHLINSECH,proč né,prostě aby to byla co nejvíc normální mašina. Ale v moment,kdy nám to lektro budou na motorky nařizovat (a že ta doba přijde,stejně jako s ABS) tak ať si je strčí za klobouk. Můj názor je ten,že kdo neuřídí motorku se stopadesáti koňma,neměl by na ní jezdit,kdo nezvládne motorku s dvaapůl metrákama,neměl by na ní jezdit atd. Jenže přece nebude nějakej borec jezdit třeba rok,dva,tři na nějaká pětistovce,když okolí má GS...
A která pětistovka uveze dva lidi s bagáží na dovolenou, aby se do kopce nemuseli odpichovat nohama? A na kterou si pohodlně sedne člověk, co má 190 cm?
Vikec napsal:
Přesně tak,dneska si každej namachrovanej **** koupí Géeso jako první,druhou motorku
jestli to neni spis o tom jak kdo umi s pocitacema
ja s nima spis kamaradim, tak mne ruzne protiprokluzy, DTC, ABS rozhodne vyhovujou.
Navic tu 170ku vzadu narozdil od 150ky tak snadno neutrhnes... nebo utrhnes, ale uz to (alespon na mne) zacina bejt nebezpecny.
Doby, kdy jsem jezdil lehkym driftem Novej Knin jsou pryc... LC ty zatacky projede o 20-30km rychlejc aniz by to zacalo jakkoliv smejkat.. no a jses na 70-100km a uz je to fest nebezpecny.
(bavime se o vracacich, kde auta jezdej bezne 30km).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Výborná věc pro ty s dřevěnou rukou a nebo pro ty, co si vzaly (protože to museli mít) příliš velký sousto a přitom se měli ještě 5-10 let prohánět na mustangovi.
Já jsem tím výše chtěl jenom říct, že jsou stěžejní situace, kdy bys soustředěnej na 100% být měl... město, předjíždění kolony, pohyb vedle silnice, terén, hustej provoz... a taky rozjíždění s překoňovanou mr.dkou
Ať si do motorek serou vanos... turbo... klidně i přídavný spalování... ale k čemu všemu to bude, když ti potom nařídí, že tam musíš mít ABS, ESP, náklonový čidla a čidla sevřenýho svěrače....
a ) lehci GS v plny palbe BMW nenabizi
b ) nevim furt co resis.. vyberes si rezim, z prokluz/abs zabira POZDEJI, nebo ho vypnes (nevim, jestli to jde uplne a mezi restartama
c ) ono to byva tak, ze bud min makas a mas strasne casu na vsechno.. nebo hodne makas, muzes si koupit LC co 2 roky.. ale proste mas MIN casu na vsechno.
Tyhle situace se vetsinou stridaj.. takze imho to s kritikou moderny proste prehanite. Adekvatni protiargumentace by byla sockama, blb.ama co neumej s pocitacema a lidma, co si neco racionalizujou.
Nechapu, proc chcete aby kazdej pouzival moto stejne jako vy. Nekdo proste maka a NEMA cas. Proste nema. Oprava moto je priorita B.
Navic je to i o tom to ty lidi naucit.. kolik z vas ma diagnostiku na bawo?
a z příkladu ABS víme, že to co je teď možný, bude zítra povinný.
Když potřebujete 150k v cestovním enduru, tak co kňučíte po asistentech? Si kupte 80G/S ať vás to neshodí ze sedla a je to vyřešený ... aspoň se na to bude dát dívat
spatne brzdi, spatne sviti, pro mnoho lidi vypada blbe, ram se krouti, smrdi, zere, mizerna aerodynamika, nemas na to hezkej topcase.
Jak ubrzdis 80 g/s pred bourackou na dalnici?
long story short.. prehanite to. Je to podobne, jako se smat lidem na 1100, ze jsou "socky". Oboji je spatne a oboji casto nebyva pravda.
Jo a taky je to dobrej zpusob jak novym clenum ty boxery poradne zhnusit.
Upravil hicks dne 21.03.2018 07:59
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vikec: A proti těm, kteří se spoléhali na sebe, že jsou spravedliví, a ostatními pohrdali, řekl toto podobenství: Dva muži vstoupili do chrámu, aby se modlili; jeden farizeus a druhý celník. Farizeus se postavil a takto se modlil v sobě: Bože, děkuji Ti, že nejsem jako ostatní lidé, vyděrači, nespravedliví, cizoložníci, nebo i tento celník. Postím se dvakrát do týdne, desátky dávám ze všeho, co mám. Celník však stál zdaleka a ani vzhlédnout k nebi, ale bil se v prsa a říkal: Bože, buď milostiv mně hříšnému! Říkám vám: Tento odešel do svého domu ospravedlněn, a ne onen. Neboť každý, kdo se povyšuje, bude ponížen, a kdo se ponižuje, bude povýšen.
Nesoudím tvoje mindráky. Nejlepší jsou ti "praví" motorkáři, kteří úplně přesně vědí, kdo na motorce jezdit smí a na jaké. Jen si tak trochu neuvědomují, že bez těch snobů, co si kupují nové motorky, by se k nim ta jejich ojetá, nikdy nedostala.
Moje první motorka byla dvanáctka, po skůtru. Šel jsem do BMW a chtěl jsem F800R. Ale pan Švanda to tuším byl, kdo mi říká: no nejvíc se prodává tohle - a ukázal na dvanáctku. A tak jsem to zkusil. A po dvou letech jsem si zařídil i papíry na motorku Vůbec jsem netušil, že je to nějaká snobská motorka, navíc jsem ani neznal tenhle model. O týden dřív jsem se byl pro Aprilia Mana, protože měla variátor, ale ta motorka měla závadu už jako fungl nový kus, tak jsem od toho upustil...
A k elektronickým asistentům - kdo jezdí trochu mimo cestu, záhy zjistí, že na jeden plyn se nedá jezdit všechno. Že dynamický mód je v komplikovanějším terénu dost zbrklý. Na 701 mám odpojitelné ABS, resp. připojitelné, většinu času je odpojené, když mi posledně na křižovatce borec nedal přednost, protože měl pocit, že to stihne, měl jsem co dělat abych to ustál. Moderní motorky tohle prostě mají a většina z toho se dá vypnout, takže možnost volby je...
Upřímně, taky tu honbu za vyšším výkonem nechápu. A proč vzali z GS vzduch, když v řadě R-nine T zůstal zachován... Tak mohli udělat nějaký víc endurový R-nine T..
Upravil Miguel dne 21.03.2018 08:02
pod trvalým dohledem
tvl Miguel pise barevne.. ja 15 tisic prispevku nevedel, ZE TO JDE
muj zivot ... i vas zivot.. byl zasadne ochuzen...
...toto se ted zmeni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2