Paji napsal:
Trochu jsem toho najezdil na 1150GS a hodně na 1150GSA. Toto jsou hlavní faktory proč mám stále 1150GSA (v porovnání s 1150GS), které mě teď napadají:
+ větší nádrž a tím i dojezd (cca 550 km)
+ pomalejší jednička (v terénu se dost hodí)
+ vyšší zdvihy => vyšší průchodnost terénem (cca o 20 mm)
+ výkonější alternátor (používám xenony a pár dalších věcí, tak se to rovněž dost hodí)
+ enduro sedlo, které mi maximálně vyhovuje (mám 195 cm a tak mi vyhovuje)
+ lépe řešena zadní plotna
+ asi větší plexi (ale to nevím určitě, protože mám komplet předělaný kokpit)
+ originál hliníkové kufry jsou lepší než plasťáky u GS
Volba je primárně věcí vkusu. Obě motorky jsou super, se stejným motorem a mnoha dalšími díly. Primárně rozhoduje, co se komu více líbí a hlavně jak a kam na motorce chce jezdit. Na silnici je asi dost jedno, když pominu fakt, že GSA je trochu lepší pro vyšší postavy. Pro dlouhé trasy a v terénu a obecně pro cesování mimo civilizaci je lepší volba GSA. Já osobně bych ale svoji 1150GSA za nic neměnil :-)
Já jen upřesním, že GS s vyhřívanými rukojetěmi nebo posilovačem mají také silnější 50A alternátor, jako GSA. Já na svém jednosvíčkovem GS r.2000 mám 50A Bosch
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Já koupil GS obyč, páč jak píšeš, GSA o dost dražší, ale nejezdím moc v terénu, jen šotoliny, co zvládne i kámoš na Buelovi Měl jsem tam již adventure plexi, to se hodí a dlouhou 6, vyhřev. Nemám ABS ani posilovač. Ten dojezd na nádrž je i tak dobrej. Zase s plnou nádrží v ADV to bude horší manipulace. Mě se taky ADV líbí, aji bych ji bral, mám taky 190, asi by se mi na ni jezdilo i líp...Myslím, že bys neudělal špatně koupí obyč GS na to ježdění jak píšeš.