Nsfrt napsal:
Tak se tu musím pochlubit, protože se mi splnil sen.
Celé se to podařilo postavit díky výborné práci pana Ledinského a ostatních z Carservisu.
Možná jste moji motorku zahlédli na Motocyklu 2009 - já se na ni nemohl vynadívat...
fakt krása vím že se to nedělá ale musím se zeptat, copok si za to dal???? jesli to není tajemstvý
Co se peněz týče, tak jestli o něčem takovým uvažuješ asi bude nejlepší když si promluvíš s Carservisem o konkrétní představě. Záleží na tom, jak moc věcí si navymejšlíš a jak se to celé pojme. Levné to ale není...
karcici napsal:
.......velmi pekna robota.....určite to chcelo vela prace ,času a penazi......len neviem ako by sa pri zapise do TP stavali k tomu slovensky policajti a či by to bolo vobec možne.......velmi by ma zaujimali jazdne vlastnosti ako sa bude spravat na ceste a určite sa bude doladovat aj geometria.....ako byvali vlastnik ruskej k 750 zo sidecarom trochu skusenosti mam
Jízdní vlastnosti jsou perfektní. Nikde se nic nekroutí, s řídítkama se člověk nepere a hlavně je tam dost koní, který s tím pěkně cvičí. Jezdil jsem asi hodinu v okoli Linze na Uralu 2007 a musím říct, že BMW je příjemnější a takový čitelnější.
Jen s tím kvaltem dozadu má Ural navrch...
upřímně tu zpátečku by klidně mohlo mít GSA v základu
jinak teda musím říct že sajdy můžu, ale jak je vepředu kolo z auta tak to už je cokoliv jenom ne hezký, ale to je můj vkus
každopádně sajda je srdcařina
jsem zvědav jen na toho parťáka máme doma stejnýho a ten když startuju BMW utíká pryč
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
upřímně tu zpátečku by klidně mohlo mít GSA v základu
jinak teda musím říct že sajdy můžu, ale jak je vepředu kolo z auta tak to už je cokoliv jenom ne hezký, ale to je můj vkus
každopádně sajda je srdcařina
jsem zvědav jen na toho parťáka máme doma stejnýho a ten když startuju BMW utíká pryč
Parťák je celkem zvyklej. Minulej rok se mnou byl na dovolené a zvládnul to celkem dobře
cz přiložený následující obrázek:
Dneska bylo počasí jako stvořený na výlet na 3 kolech...
Spotřeba šla sice po připojení side rapidně nahoru, ale stojí to za to!
cz přiložený následující obrázek:
Na výstavě jsem nebyl tak jsem to nevidel naživo. Co to máš v zádu za kolo???? to je prodlouženej i kardan??? Nebo to spiš z tý fotky tak vypada.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kubicek napsal:
Na výstavě jsem nebyl tak jsem to nevidel naživo. Co to máš v zádu za kolo???? to je prodlouženej i kardan??? Nebo to spiš z tý fotky tak vypada.
Kolo je ze Smarta a kardan je jak byl - jen se Ti to zdá, pač to kolo je 15''.
proč se měnilo kolo jestli se můžu zeptat? Má to zásadní vliv na jizdni vlastnosti nebo jen kvůli trakci. Předpokládám, že je o dost širší, tak vic zabírá. Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kubicek napsal:
proč se měnilo kolo jestli se můžu zeptat? Má to zásadní vliv na jizdni vlastnosti nebo jen kvůli trakci. Předpokládám, že je o dost širší, tak vic zabírá.
Chtěl jsem to kvůli životnosti pneu. Normální motocyklová pneu má na side prachbídnou životnost a tohle by mělo vydržet mnohem déle. Je široká 155, takže jenom o kousek širší ve srovnání s původní...
No,co dodat.PARRRÁÁÁÁÁDA
Mazáckej je tam ten Žerik
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.