To je jen takový kočkování.
Spíš by mě zajímalo, když už první 1100GS z 93roku měla lanka v teflonu, proč by se mělo u novějších verzí zadírat a pak už zase ne? Nevhodně vedená 3lanková provedení 1100 a 1150? Bowdeny z Čajny?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
podle mě je to všechno v teflonu, akorát do těch na 1150 se nějak víc dostává bordel... možná jenom hůř řešený koncovky, který tolik netěsní
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
no, tak to musí posoudit majitelé 1150, jak dlouho už mění lanka, ale co vím já, tak je to dost často, na to aby na to měl vliv věk a přitom u prvních 12tek a zároveň u nejstarších 11tek ne
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
no, tak to musí posoudit majitelé 1150, jak dlouho už mění lanka, ale co vím já, tak je to dost často, na to aby na to měl vliv věk a přitom u prvních 12tek a zároveň u nejstarších 11tek ne
Moje lanka šly do kopru cca ve 170000km, ale je fakt, že to byla už docela posilovna.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mě je měnili ve 120 000 km poté, co jsem si zavrtěl plynem na 1150 těsně po výměně.
Rozdíl to byl velikej, ale když jsem sundaný lanka prohlížel, nebyl jedinej „chlup“ prasklej, alespoň na krajích, kde je možno v rámci kroku v bowdenu vidět.
Mimochodem, je pro mě dost nepředstavitelný, alespoň u 1150GS, to opravovat na cestě nějakou univerzální opravárenskou sadou. I když, když musíš... Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Má angličanka 1150GSA má údajně 80tisíc a před týdnem jsem zjistil, že lanko k levé klapce se třepí. Provizorně jsem otřepy ostříhal a doladil před Radarkou. Objednal jsem jen to jedno vadné lanko. Ostaní lanka nejeví žádný problém.
Máte někdo zkušenost s výrobou lanek? Co jsem procházel funkčnost, tak určitě bude hodně záležet na přesné délce, ale jinak pokud má člověk znalosti, tak by výroba neměla být problém. Samozřejmě pokud se použijí některé komponenty z původních.
Přijde mi cena za 15 nebo 20 centimetrů 700-800 Kč celkem vysoká. Vždyť to nění nic složitého.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Ahoj, lanka vyrábím z komponentů Venhill a vlastních koncovek. Jestli chceš, pošli mi fotky toho co bys potřeboval a nějaký základní rozměry - pošlu Ti cenu.
Tak jen doplnujici info, ja nechal menit celou sadu kvuli tomu, jak tu psal Petr, ze me unavovovalo tahat za heft jak divej, bo to slo fakt ztuha, ve 112 000 km.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ja se nekde kdysi dovedel ze se maj prej lanka menit pi 50 000km tak jaen je na me 11tce vymenil preventivne a uz jsem je znova nemenil prisly mi jajo nove tak mam nahradni ut asi 10 let jinak kdyz jsem chodil na skolu tak mi na vf750f ulitlo plynove lanko tak jsem si ho vyrobil z lanka od horskeho kola a fungovalo jeste 3roky a pak sem rozbil motorku
Cau Kluci,
tak jsem namontoval lanka slapou jako svicary, ale sytič mi bohužel nedrží v tej polovině jako dřív. Kuličku z páčky jsem naztratil sice jsem to u páčky rozebral všechno, ale nedrží.
mám to vybdané i s rozdělovačem dole tam to take jinak složit nejde, ale prostě nedrží?
Nemáte pls někdo zkušenost , co jsem mohl po..... t?
Já budu mít nová lanka dnes. Měním protože už jdou trochu ztuha a po celém dní na moto už bolí ruka.. netřepí se. Mění se po 107tis. Km a 16letech což je myslím naprosto v normě.
per aspera ad astra
Podle mne to máš jen špatně seřízený. Povol opět lanka, hlavně plynové u heftu a sytič. Poté zatahej za lanka od klapek aby se ti dostal rozdělovač do krajní polohy a udělej znova synchronizaci. Na lankách ke klapkám nesmí být moc vůle, jinak sytič nedošteluješ. Poslední je vymezit vůli u heftu a nakonec sytič. Vždy si několikrát ověř, že jsou po otočení sytičem a heftem obě klapky zavřený.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Je mi to divný. Obráceně to složit ani nejde a to jak rozdělovač tak u packy. Někde jsem se dočetl že ta poloviční pohoha je určována tím rozdělovačem, ale k čemu tam je pak ta kulicka u packy mi nejde do hlavy.
Každopádně zkusím seřídit nejdřív vůle na klapky, pak plyn a pak sytič.
Určitě to tím bude. Šteloval jsem to asi 3x a nedbaje přesného návodu, který tady někde mimochodem je jsem vždy dospěl do stejné fáze jako ty - špatně fungující sytič. Až po vytáhnutí rozdělovače a zjištění jak sytič funguje jsem uspěl. Holt nerad čtu návody a jak to funguje mi nebylo jasné.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Nu já tak nějak vím jak to funguje, ale asi máš pravdu. Soudruzi to udělali hold snad dobre.... Když to zkouším naprázdno sem a tam samotný sytič prostě tu střední polohu nenajdu. Tak snad bude úspěch odpoledne. Ten caplík k sytiči na tom rozdělovači obráceně ani nijak jinak tam dát nejde tak snad se mi to povede.
Každopádně díky za radu. To víš držet to než se mot zahřeje min na dvě čárky je fakt porod.
Zdravím tak jsem se opět pokoušel doštelovat sytič a bez úspěchu... :-(. Nejprve jsem seřídil vůli ke klapkám, aby byl rozdělovač v koncové poloze, pak přitáh plyn lanko a pak sytič, ale nepovedlo se. Páčka padá a padá. Nemohl jsem to nějak špatně složit? Měl jsem to rozebraný I u páčky. Tam mi samozřejmě vypadla ta kulicka co je ze spodu toho pulměsíce, která je ze spodu přitlačovaná ještě pružinkou. Je tam ta kulička jen jedna že? Uvnitř páčky, kde chodí ten půlměsíc žádný aretační bod není co je tak vidět když si do ní posvítím. A spodek ten rozdělovač take složit jinak nejde. Ten klín sytiče pootáčí tím rozdělovačem správně to by mi to nepřidávalo plyn když za sytič zatáhnu. Jsem ztracen..