Pánové neřešte kraviny. Jestli si myslíte, že vás s reflexními prvky budou ostatní příslušníci silničního provozu lépe vidět tak nebudou. Děláte to zbytečně. Smiřte se s tím a přizpůsobte se tomu, že na motorce nemáte nikde přednost a to ani na hlavní. Po nehodě, kdy mne auto přehlédlo jsem začal jezdit celý v reflexním a není to nic platné. Prostě na motorce jste hbitější, živější a rychlehší a jediné co musíte udělat je přizpůsobit se tomu a myslet i za ostatní řidiče a chodce a naučit se předvídat co ostatní udělají dříve než to udělají. Žádné takové reflexní prvky vás nezpasí a akorát si zprzníte hezkou motorku. Všeho s mírou a estetikou.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
vsezved> přesně tak - chovat se na silnici tak jako by mě všichni okolo chtěli zabít říká jedno pravidlo (jedním slovem ,,předvídat " a pozor na 90% funguje. Ale nějaký ten reflexní prvek (decentní) bych taky nezavrhoval
Upravil kim dne 18.04.2018 06:23
Ja jsem polepil topcase dokola bilou reflexni paskou od 3M. Minuly tyden jsem byl na tk a technikovi se to nelibilo. Spravne ma byt dozadu cervena, z boku oranzova a dopredu bila barva. Nakonec jsem kufr sundal a prosel... Jinak, jak uz zaznelo, v noci funguje super, ale ve dne nepomuze. Ja to resim refl. vestou
zetor napsal:
Teď si píšu s kámošem co polepuje auta a říká, že s tou reflexní folíí nemá dobrý zkušenosti ať si koupím právě ty pruhy. Ale pruhy jsou spíš tak do tmy...mně jde o viditelnost za světla.
...mně jde o viditelnost za světla .
To se jen Zetor nepřesně vyjádřil, nemyslel reflexní.
Viditelnost za světla zvýší fluorescentní barva v tomto případě folie.
Reflexní zvýší viditelnost za tmy. Takže se tu míchají vesele jabka s hruškama.
na obr příklad, kde žlutá je fluo. červená reflex.
Německej doktor jezdí s polepem právě z fluorescentní barvy - folie, žluté obdélníky- podélný pruhy budou z reflexní pro noční zvýraznění.
To jen pro upřesnění co je reflexní a pro denní zvýraznění fluorescentní.