čím více vidím těchto vychytávek, tím víc mám chuť koupit si motorku z 60tých let
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
xylem napsal:
A di ty brepto .... Spousta stejných rychlostních řečí jako s tím poměrem on/off ...
mit moznost koupit si auto, co jezdi 240 je proste freedom, sorry.
(ja jezdim vetsinou konstantne 130-160 v zavislosti na povrchu -- nemam rad drncani a ani nemam S-kladu s AirMaticem.
no to sice je freedom ale jak sam pises jezdis 130-160 : ))
vubec nemluvim o freedom, a ja sem fakt ten posledni co by chtel vychovavat lidi, ani omylem, naprestej respekt ke vsemu, ja o tom mluvil jen a pouze z technicke stranky ....
a tech 160 je mimochodem celkem jasnejch, proc tak jezdis a proc se mluvi o tehle hranici a proc vetsina ACC je na 160 (nektery 210, nektery jinak, ja vim, rikam vetsina, protoze mainstreem auta ..) ?
protoze je nejakej danej provoz, protoze auta umeji nejak jezdit, protoze i dalnice maji zatacky, protoze lidi nejak vnimaji rychlost a proto je vyzkouseno ze tech 160 je proste POHODLNY rizeni ....
je toho moc a na dlouho, ja jen chtel rict ze velkou r(e)voluci udela jen vodik (btw - ma to nepozdeji pristi rok tesla spocitany ?? ) a nebo zmena nejvyssi konstr. rychlosti, jinak se krome samorizeni nic moc extra nestane (nebo aspon nechysta ....
Vyrábět vozidla s konstrukční rychlostí podle zákonného limitu je nesmysl. Auto/motocykl pojede "na krev", na limitu svých schopností, bez rezervy = nebezpečně.
Francis napsal:
Vyrábět vozidla s konstrukční rychlostí podle zákonného limitu je nesmysl. Auto/motocykl pojede "na krev", na limitu svých schopností, bez rezervy = nebezpečně.
No ono to jde řešit klasickým elektronickým omezením maximální rychlosti...
pak motor točíš jako teď, ale při dosažení omezení to bude snižovat palivo a už nezrychlovat.... jen udržovat...
U podvozku je to jasně dané...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Tak jsem dneska "vletěl" v zatáčce na koberec štěrku.....
A
A nic. "A ****" jsem si řekl až když se mi pneu chytly, bylo to v mžiku a do škarpy jsem neletěl. Nebyla to hromádka, byl to koberec asi 5 metrů dlouhý a nějaký crcky kolem, vyloženě to někomu vypadlo z vlečky.
No.
A když jsem se vracel, tušil jsem a zpomalil a měl větší bobky než když jsem jel tam. A byl tam ten koberec zas, akorát v protisměru.