Tonda napsal:
Budou lamely KO. Dělal jsem to i na GS LC s 25000km - borec si tam nacpal nějaké "no name" páčky a spojková mu pořád trochu zabírala až spojka začala klouzat.
Nemusí být ani "no name"
Já je klidně pojmenuju... od slavnýho Touratechu "stavitelný" páčky na LC jdou nastavit jen na jednu (tu nejvzdálenejší) polohu jinak nefungujou a spojka buď nevypíná úplně nebo prokluzuje pořád
ale na LC je prej děsná výhoda, že je spojka vepředu pod prsama a nemusí se půlit motorka... tak užívejte výhod
Mě už čeká to půlení motorky... ale mám na spojce 260tis km, tak to asi nepomluvím
Lepší, než dělat spojku se svíčkama
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tweety napsal:
Právě že jo, jinak bych se na BMW vyprdnul.
+ navic kulance sry sem blbej..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jenom taková malá poznámka,nemá náhodou LC řešený chrániče páček podobně jako na staré 1150GSA,kde při pootočení chrániče dojde ke kontaktu s koncem páčky a ta se potom nemůže vrátit do své výchozí pozice a začne to dělat bordel?
Tak spojka snad ZACHRÁNĚNA. Po příspěvcích kde bylo, že páčky můžou způsobit spálení spojky mi došlo, že jsem před 14 dával zpět origo páčky, pak vůbec nejezdil a další jízdu to začalo prokluzovat.
Mezi páčkami se musí přehazovat takový kužel, který zapadá do pumpy a když jsem ho přešroubovával, tak jsem ho zašrouboval asi o cca 2mm méně než byl :-/. Ty mrchy 2mm dělali to, že malinko tlačily na spojku, takže při prudké akceleraci to spojka neudržela a proklouzla.
Jen pro info teda páčky i noname by spojku nikdy zničit neměli, jde o to jak moc se zašroubuje ten kužel, který tlačí přímo na pístek pumpy. Jde s ním i trošku naštelovat kde bude spojka zabírat.
Moc děkuji všem za rady a postřehy ušetřilo mi to celkem pěknou sumičku :-)
Snad ne, funguje, tak jsem ji snad dal jen trochu zabrat :-( .
Musí to něco vydržet, Proklouzl jsem to tak max 15x, když jsem zkoušel proč, kdy a co to vlastně dělá. To je jako pár výjezdů v terénu s kuframa, když to zrovna nejde a musí pomoct spojka :-) .
Tak gratuluji k "nevýměně" spojky. Když jsem četl tuto diskusi, tak jsem si raději preventivně objednal sadu lamel i s plechy. Snad ji nebudu ještě chvíli potřebovat.
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Tweety napsal:
.........................Jen pro info teda páčky i noname by spojku nikdy zničit neměli, jde o to jak moc se zašroubuje ten kužel, který tlačí přímo na pístek pumpy. Jde s ním i trošku naštelovat kde bude spojka zabírat.
Moc děkuji všem za rady a postřehy ušetřilo mi to celkem pěknou sumičku :-)
Jo, to si ten pán myslel taky (on hloupej nebyl), tak si délku zašroubování změřil. Bohužel ho nenapadlo, že "číňan" to nemá vyrobené přesně, takže i když zašrouboval stejně jako na originálu, tak výsledek byl jiný. Takže u těch výměn páček fakt pozor. Může to způsobit problém.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...