Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 2 z 2:   1    2  
 
790 Adventure R
Miguel
#21 
Přidané 11.11.2018 13:14
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
cibus napsal:
Pak tady mame vahu, vykon, podvozek.


Hmotnost plus mínus čtyři kila. Výkon plus mínus tři koně. Podvozek má u SER vyšší zdvihy, s čímž souvisí sedlo ve výšce 96 cm, čemuž se asi chtěli vyhnout... bude 880 u 790ky. Navíc elektronický plyn, což mě osobně vůbec nevadí, mít ostřejší reakci na asfaltu a tupější v terénu vítám. Jediný skutečný problém vidím v tom designu předního světlaSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
Miguel
#22 
790 Adventure R
Přidané 24.08.2019 08:37
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Srovnání legendární 990 Adventure R s 790kou... vychází... poněkud neslavně... pro legenduSmile
https://thebikesh...venture-r/
pod trvalým dohledemSmile
 
Slavek-xxx
#23 
790 Adventure R
Přidané 25.08.2019 07:58
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
No nevim. O sekundu horsi cas na kolo na MX trati je pro o 13 let mladsi a 20kg lehci novinku ostuda. Ikdyz to pak omlouvaji tim, ze na deset kol by to bylo obracene.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
Miguel
#24 
790 Adventure R
Přidané 25.08.2019 14:07
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Je tam toho daleko víc. eLko samozřejmě nabízí větší emoce než řaďák, ale všechno ostatní je horší. A protože vím o jednom eRkovém modelu za 310 rovných v dojezdové vzdálenosti od Brna tak mám trochu dilemaSmile
všechno dobrý, ale že ujede motorka o dvacet koní slabší té silnější... i když u mě je výkon téměř až na posledním místě, ovladatelnost, hmotnost a podvozek jsou kritéria pro terénní motorku - a ty jsou zdá se daleko lepší...
srovnával jsem hlavně proto, že mi vyskočila v inzerci tahle kráska, cenovka pecková a motorka funglová...
https://suchen.mo...omeRviReco
ale jestli prakticky připlatit tisíc EUR a mít fungl 790ku... nebo raději tuhle specialitku? nebo jak se píše v článku, koupit oběSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
barborina
#25 
790 Adventure R
Přidané 25.08.2019 15:47

Příspěvků: 370
Registrace: 13.12.10
Už jsem to tady psal předtím, když se chlapeček s fóra rozhodoval jestli KTM nebo BMW.
KTM jsou bezesporu to nej co do terénu můžeme chtít, ale nápovědu k rozhodnutí jestli 790 a 990 jsem v tomhle klasickém marketingovém článku stejně nenašel.
Jasné, je tam toho víc, časy na MX trati, zrychlení od nuly atd., no verdikt je stejný jak vždy...
Já rozumím pokroku a líbí se mi inovace, ale taky mám rád tyhle legendy "s duší".
Za mě je 990 jedna s nejpovedenějších enduro adventure motocyklů a sám jsem zvědav kam zapadne 790 po 10 letech. Bude to taky taková legenda, nebo se ztratí v prachu nových a nových inovovaných motocyklů?
Bratr 990R má a když se rozhodoval jestli ji nechat, nebo radši novou 790R nakonec usoudil, že ji radši nechá (rozhodl vztah k moto, punc legendy a taky nemálo výrobků co na nové má-rotwailer, rade garage, podsedadlová nádrž,akrapovič 2v1 a mnoho mnoho dalšího).
Ty máš určitě na to si koupit oboje a jestli to uděláš, bude mě zajímat tvůj amaterský pohled na obě motorky a jejich chování jak na silnici, tak převážně v terénu, kam tyhle dvě bezesporu patří.
 
xavier
#26 
790 Adventure R
Přidané 25.08.2019 15:56
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Jelikož jsem 990R měl, radsi bych koupil 790RSmile. 990 je velká, těžká. Neumí jezdit pomalu a hooodne topí od výfuku. Jinak ale super stoj. Hned po GSA nejlepší masina ???? 790 bude doufám znát ta menší váha.
Aktualne 1250 GSA HP
 
barborina
#27 
790 Adventure R
Přidané 25.08.2019 16:29

Příspěvků: 370
Registrace: 13.12.10
Na 790 jsi nejel, ale radíš vzít 790, zajímavý, určitě bych si nechal poradit...
990 je velká a těžká, ale neumí jezdit pomalu...? Ne ne to je hloupost, vylaď palivovou mapu a svez se, prodáš BMW. Taky jsem nevěřil.
Topí...? Jel jsi na 1190? Tam je tepelná elektrárna...
 
madmike83
#28 
790 Adventure R
Přidané 25.08.2019 16:45
Avatar člena


Příspěvků: 511
Registrace: 19.03.10
Musim rict pro mensi lidi kolem 170cm je 790 skvelej stroj. Rko se da bez problemu jezdit s doslapem jedne spicky, nahore je opravdu lehka. 1290S s moji vyskou ani nenarovnam z bocaku. 1090 normal se jeste da, ale je pocitove nahore tezsi. 1090R je uz zase mimo me. Takze 790R je pro me jedina pouzitelna vysoka ktm koza. Kupodivu bmw F800gs a F850GS i Adv jsou taky schudne, ale jizdne mi prisli horsi nez co nabizi ktm.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
 
Miguel
#29 
790 Adventure R
Přidané 26.08.2019 06:43
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
barborina napsal:
Už jsem to tady psal předtím, když se chlapeček s fóra rozhodoval jestli KTM nebo BMW.
KTM jsou bezesporu to nej co do terénu můžeme chtít, ale nápovědu k rozhodnutí jestli 790 a 990 jsem v tomhle klasickém marketingovém článku stejně nenašel.
Jasné, je tam toho víc, časy na MX trati, zrychlení od nuly atd., no verdikt je stejný jak vždy...
Já rozumím pokroku a líbí se mi inovace, ale taky mám rád tyhle legendy "s duší".
Za mě je 990 jedna s nejpovedenějších enduro adventure motocyklů a sám jsem zvědav kam zapadne 790 po 10 letech. Bude to taky taková legenda, nebo se ztratí v prachu nových a nových inovovaných motocyklů?
Bratr 990R má a když se rozhodoval jestli ji nechat, nebo radši novou 790R nakonec usoudil, že ji radši nechá (rozhodl vztah k moto, punc legendy a taky nemálo výrobků co na nové má-rotwailer, rade garage, podsedadlová nádrž,akrapovič 2v1 a mnoho mnoho dalšího).
Ty máš určitě na to si koupit oboje a jestli to uděláš, bude mě zajímat tvůj amaterský pohled na obě motorky a jejich chování jak na silnici, tak převážně v terénu, kam tyhle dvě bezesporu patří.


fakt je ten, že ono to není úplně fér srovnávat ty dvě motorky, 990ka je spíš soupeř aktuální 1290ky a ta přijde s bandaskama pod čárou ponoru v roce 2020. ale stejně je to překoňovaná bestie a už je to do terénu k ničemu...
pod trvalým dohledemSmile
 
TomR1
#30 
790 Adventure R
Přidané 26.08.2019 09:59

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
barborina napsal:
Na 790 jsi nejel, ale radíš vzít 790, zajímavý, určitě bych si nechal poradit...
990 je velká a těžká, ale neumí jezdit pomalu...? Ne ne to je hloupost, vylaď palivovou mapu a svez se, prodáš BMW. Taky jsem nevěřil.
Topí...? Jel jsi na 1190? Tam je tepelná elektrárna...


Na 790 jsem taky nejel, ale to že 990 neumí jezdit ¨pomalu¨ je uplně přesný přirovnání Té motorky. Jezdil jsem jak na sériových motorkách tak na verzích s výfuky + mapy a je to prostě motorka která má chuť jet a manipulace v těžším terénu při pomalé jízdě je výrazně horší než u BMW a je to těžištěm, užšími řidítky a také strašně malým ¨rejdem¨.

Jakmile se ovšem rozjedete je to neporovnatelně lepš motorka v offu než BMW. To že topí jako sahara je pravda a taky se pekelně hřeje. Hodně na to pomůže montáž laděných koncovek...

Teď mám 1190r a ano to je taky pěkná sahara a topí dost. Každopádně reakce na plyna a manipulace v terenu v pomalé rychlosti daleko lepší jak 950/990.


Tom
Tom
 
hicks
#31 
790 Adventure R
Přidané 26.08.2019 11:19
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
mne na fotkach prisla 790 hnusna.. ale videl jsem ji tady odbocovat na hlavni u Dublovic a to predni svetlo NEBYLO vylozene vodporny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Miguel
#32 
790 Adventure R
Přidané 28.08.2019 06:47
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
je to řešitelný...
https://www.advpu...rally-kit/
pod trvalým dohledemSmile
 
Miguel
#33 
790 Adventure R
Přidané 28.08.2019 06:49
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
každopádně 790 jakožto řaďák netopí asi vůbec, podobně jako Africa... svody se dají vést spodem, to by mohlo pomoct? na SER jsem dal svody dva do jednoho, motorka se zlepšila o parník, krouťák, úplně ožila, ale začala víc žrát a víc topit, což jsem do té doby neznal... něco za něcoSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 54
Členové on-line: 1
Miki-101

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 4.44 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI