No je to fakt, včera jsem jednu ,,vysypal" z motorky jdi po tom hydraulickém okruhu, teď jsem si všiml že píšeš,, napodruhé když zmáčknu" je to někde ve spojce, buď ti občas něco vytlačí vypínací tyčku (múže tam být drážka v místě úkosu) ale pravděpodobnější se jeví ovládací okruh. Jak vypadal pracovní pístek? Šel po zamáčknutí zase dopředu?
Pracovní pistek vypadal dobře. Krásně i gumicka. I pumpa vypadala hezky. Nikde nic
Dneska to vyzkouším. Vyměnil jsem měděné podložky a vyfoukal hadici od pumpy. Tak uvidíme. Ovládací tyčku jsem měl venku taky. byla jen lehce orezla v místě kontaktu a talirem spojky.
Dneska jsem byl jezdit. Už nic nerosi ale taky se nic nezlepsilo. Buď jsem to málo odvzdusnil nebo nevím. Zítra kouknu přes starter na spojku. Vypadá to snad, ze se spojka lepí nebo co. Pád jsem zjistil, ze když nejde podradit při zmackle spojce stačí protocit motor (pořád zmackla spojka) A pak je cítit jak se uvolní a normálně podradim bez problémů.
Dneska jsem na to koukal přes startér, spojka čistá, hřídel čistá. Mezi talíři jsem naměřil 5.6mm (lamela trw s nájzdem kolem 12000) a při zmačknuté spojce 6.2mm. Je to ok takhle, že to chodí jen půl mm? Dík.