Šnek bývá většinou v pohodě, ale odchází ten bowden. Když budeš kašlat na údržbu, tak se bowden přidře a jak se kousne, tak pak se ti oholí i ozubení na šneku a musíš měnit i ten.
Takže prevence! Pokaždé když máš kolo venku, tak povolit šroub co drží bowden u šneka, vytáhnout vnitřek bowdenu a preventivně namáznout. Používám obyč vazelínu na ložiska.
Upravil geofre dne 07.10.2019 18:24
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Ahoj pánové, víte prosím, jaké je správné napnutí řemene elastic, které jsou na novějších 1150? Kdysi jsem kdesi našel vzdálenost řemenic, tak bych si pro kontrolu vyrobil přesně kalibrovaný špalík ;-).
Chystám se na výměnu řemene, metodu otočení o 90° prsty znám - ale chtěl bych porovnat. Řemen má 10 let, tak je čas...
______________
R1150R 2004
Milane, měl jsem ten elastic řemen tama z výroby. I s řemenicí altiku s volnoběžkou. Stejne tak hovoří i realoem, údajně od 07/2003.
Googlim a zatím jsem našel vzdálenost 116mm mezi hranami řemenic pro řemen 4PK592. Ale jsem z toho nějak zmatený.
Realoem mi hodí číslo řemene 12317681841 a 4PK592, ale u Continental najdu ekvivalent označený 4PK611 elast. Ten jsem i koupil.
Edit: přímo na řemenu (ne na krabičce) je označení 4PK611(592) elast. Tak snad OK.
Upravil ficus dne 02.06.2020 22:09
______________
R1150R 2004
Tak nato koukam a ja jsem fakt nevidel 1150 s elastickym remenem. Ale u elastickyho se napnuti neresi je tam dany interval na vymeni jako u 1200.
... servis a diagnostika BMW Motorrad