jen pro info:
1100 má dlouhou jedničku a relativně krátkou 5ku
Oproti 1150 s dlouhou šestkou mám na normálních silnicích o 0,5-1L/100km nižší spotřebu a na dálnicích mě už zase docela honěj, i když celková maximálka je asi zhruba stejná.....11tka má při 4000ot asi 120km/h. (ale teď si tím nejsem fakt jistej)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Převodovka kódy
Sestavování kódy pro sérii a R 1150 R 1100 xx xx
1100 série:
DAC => 1993 - 1994 (i stále prim 1.56)
DAF (stříbro) a DAH (černá) => '94 (s vypuštěním GS), novým předsedou i 1.82 (VEH mít jinou HA překladu, O-kroužky na volné kola chrastítko volnoběhu snížení)
DAG = stříbro zařízení pro 1100 GS / RT -> v době, kdy tam byly 2 druhy barev ve stříbrné motoru a převodovky, DAG je varianta DAM jiného.
Daj = DAN na verzi před upgradem na novou tábora, některé z nich bez O-kroužky
EAQ (stříbro) a DAR (černá) => MJ 96 nových typů ložisek do 3 vln
SZÚ (stříbro) a EAB (černá) => od MY 97-ústa nové geometrie, nové hnací hřídel klapky, bez O-kroužky více.
EAF (černá) => od MY 97, s no-load a zařízení ukazatel, montážní díly pro GS / RT
Přenos všech typů R 1100 do "R 1100 S" jsou totožné v každém modelu ročně. Pouze HAG liší.
1150 série
Tam je prakticky standardní převodovkou pro všechny modely R 1150 (jedná se o 1. a 6. rychlost "dlouhý"
Rozdíly jsou pak:
* Lakování bydlení v závislosti na modelu
* Model-specifická hlavice řadicí páky
* Model-specifické vybavení displej nebo neutrální spínač
* Model-specifické převodových poměrů -> 1 Krátký kurz jako SA na ADV nebo 6. Krátký kurz jako standard pro R 1150 R a R 1100 S a K 1200 RS.
* Model-specifická rozšíření
To pak vede k typech a jejich předávací kódy
Jsou vzájemně kompatibilní všech 1150-R přenos v různých vozidlech
Tato značka (tři písmena) je připojeno k zařízení čísla.
GAJ => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
HRY => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAK => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
GAG => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAD => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
GAN => až do MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
SZP => až do MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAG => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAH => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAL => od MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAM => od MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
Jaj => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAK => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAQ => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
Jao = havaroval lisování za JAQ
Po předání všech 1150 a 1100 S jsou stejné, například, by nikdy ukázat na vyšší rychlost s RT s kódem JAM. Pouze HAG liší.
2. Písmeno označuje vždy "typ" vysílání:
Xax = XXXXXX> standard přenosu
XBX XXXXXX => Náhradní zařízení
XCX = XXXXXX> spínací zařízení
Tam, kde se v zásadě mezi náhradní a výměnné zařízení není žádný skutečný rozdíl
Příklady:
EÚD = výměna typu zařízení SZÚ = R 1100 stříbrná
JBL = výměna typu zařízení JAL = R 1150 GSA Silver
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
http://www.powerb...tzung.html
Upravil zmijon dne 10.10.2010 09:49
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“