Raubtier napsal:
Může to ladění.od profi firmy o 10kw nějak snížit zivotnost motoru nebo něco podobného? Jinak advik 1150byl už od doby kdy jsem na něm viděl Gregora jet kolem světa můj sen.
Ja osobne si myslim ze ne, ze 10kW neni az tak ukrutne moc. Na to by spis asi odpovedeli zdejsi kluci mehánici. Mam taky nacipovano a Milan si mysli, ze konkretne u me doslo k poskozeni prevodovky z jinych duvodu.
Do BMW jsem zamiloval v Chorvatsku, jako malej kluk, konkretne do 850gs ... Pak klasika Boorman s McGregorem a bylo hotovo
Upravil Kubrt dne 27.08.2018 01:29
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Za mňa určite bez posilovaca. Mam tu tému, skoro 90000km motorka servisovana v bmw a servo odišlo. Výmena kvapaliny na to nemala vplyv, v serve bolo kopa sajrajtu. Chvalabohu bypass je na max hodinu roboty a brzdy sa lepšie davkuju akurát neviem co by na to povedala poisťovňa pri prípadnej buracke...
Mě posilovač přestal fungovat poslední den dovolené. Brždění je na úrovni panelky. Co bylo výživné když mě na cestě do servisu z ničeho nic začal fungovat uprostřed zatáčky. Si představ situaci že za brzdu rveš plnou silou co máš v ruce, brzdí to fakt blbě a najednou se posilovač zapne..
Jinak závada byla zřejmě? v kolizi brzdové páčky a blástru. Takže při zapnutí klíčku neproběhla správně diagnostika. Klasická školácká chyba. Od té doby najeto cca 30tis. Letos jsem chtěl dát posilovač do prde*e. To bzučení, potencialní poruchovost, cucání baterky, váha - na co?? Ale třeba abs bych se zbavovat nechtěl.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Není to jednoduchý... každá ta motorka brzdí bez posilovače jinak a nedá se to odhadnout, dokud to nezkusíš, protože se to neliší modelem, typem, rokem... ničím. Prostě jedna R1150GS r.v. 2003 bude brzdit líp a druhá R1150GS r.v. 2003 vůbec.
Zkusit si to můžeš poměrně jednoduše s vypnutým klíčkem.
Posilovače se zpravidla nese.rou lidem, který pochopili, že brzdovka se nemění jen v nádobce, ale hlavně v modulátoru, kde je jí taky násobně víc.
Spousta lidí to vůbec neví a spousta na to se.re.
Už jsem viděl modulátor, kde nebyla brzdovka, ale cosi s barvou a hustotou mazu z uší... pak to samozřejmě zakuká, protože to není dimenzovaný, jak čerpadlo na hov.na. Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
No mě tam děsí právě potenciální problém s pojišťovnou. Při jakémkoliv větším průseru, kde je těžký úraz nebo nedej bože smrt pojišťovna důsledně prověřuje stav vozidla z důvodu plnění pojistné smlouvy. Při jakémkoliv zjištění zásahu do vozidla se dle míry úpravy krátí pojistka až do té míry, že celá škoda pak může ležet na bedrech tvých i když jsi nehodu nezavinil. Nepřijde mi z tohoto důvodu jako rozumné hrát si s brzdou! To že tam chybí důležitý modul zjistí nakonec každý, protože brzdy jsou první věc která se kontroluje. Je to každého věc. Já bych si buď koupil verzi bez a nebo prostě zaplatit za repas nebo koupil nový. Jak tu psalo víc přispěvatelů, kdo chce opici, musí mít na banány.
Raubtier napsal:
No mě tam děsí právě potenciální problém s pojišťovnou. Při jakémkoliv větším průseru, kde je těžký úraz nebo nedej bože smrt pojišťovna důsledně prověřuje stav vozidla z důvodu plnění pojistné smlouvy. Při jakémkoliv zjištění zásahu do vozidla se dle míry úpravy krátí pojistka až do té míry, že celá škoda pak může ležet na bedrech tvých i když jsi nehodu nezavinil. Nepřijde mi z tohoto důvodu jako rozumné hrát si s brzdou! To že tam chybí důležitý modul zjistí nakonec každý, protože brzdy jsou první věc která se kontroluje. Je to každého věc. Já bych si buď koupil verzi bez a nebo prostě zaplatit za repas nebo koupil nový. Jak tu psalo víc přispěvatelů, kdo chce opici, musí mít na banány.
Tak co resis? Psal jsi, ze penize nehrajou roli, tak kup toho advika a kdyz se modul vyse.e, tak koupis jinej
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jo, ja kupoval novy abs do LT a uz su vyskoleny.takze jak sem uz psal, bud bez abs nebo obyc bez posilovaca to brzdi aji dyz je to pokazeny...
Kupredu spatki ni krok...
No než najít nějaké řešení jsem si spíš chtěl udělat obrázek o tom, jak velký problém to je a na co si dát bacha. Většina lidí kolem mě má tuhle problematiku jen z doslechu.
Raubtier napsal:
No než najít nějaké řešení jsem si spíš chtěl udělat obrázek o tom, jak velký problém to je a na co si dát bacha. Většina lidí kolem mě má tuhle problematiku jen z doslechu.
Jasný no Tak teď už je to jen a jen na Tobě
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
170? to jsem někde napsal? Apropo můžeš si dnes koupit za 250 7let starou 12ku a zaplatit ihned 15tis za gufero na klice (moto melo 40tis). Nebo jako kamarád nové LC a mít z výroby krivy rám.V čem je rozdíl? Z toho pohledu jediné spolehlivé a jisté je sedět doma u TV.
Navíc.moto bude od Boba tak snad má dobrou ruku pri hledání
Upravil Raubtier dne 28.08.2018 20:34
Servo dávam v zime späť, kúpim uhlíky a snáď to vydrží ďalšiu 100vku. Výmena kvapaliny (aj v modulátore) na to fakt nemalo vplyv. Ako by som mal zase možnosť tak jednoznačne bez serva.