Teď jsou v 10% akci (vždycky na octoberfest) všechny věci od Wilbersu, takže jsem do toho teď šel. Poměr Cena/výkon ucházející. Uživatel Ero dodává.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Už jsem to psal v jiném vlákně- ale pro jistotu. Wibersy mám 4 sezóny, v zásadě spokojenost. Slabší místo je jehlové ložisko v dolním oku zadního tlumiče- podle mého názoru je kryté málo- jsou tam jen takové subtilní o-kroužky a může tam jít snadno bordel. Takže doporučuji koupit 2ks přední manžety z Babety, uříznout je, vyplnit vazelinou a nasadit ze stran na ten čep, kterým prochází přidělávací šroub. Přiležitostně sundat vyčistit, namazat a vrátit...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
truk - opravdu jsi tam měl jehlové ložisko? Já jezdím Wilbers několik let, mám je teď konkrétně na dvou ze svých motorek (a má je i dost mých kamarádů) a vždy tam bylo kulové kloubové ložisko (stejné je i u Hyperpro a i u jiných značek - i rozměrově). To ložisko (kvalitní značka) stojí okolo 200Kč. Měnil jsem to nesčetněkrát a nikdy tam jehlové ložisko nebylo.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já myslel, že je jehlové, ale každopádně se mi zadřelo po dvou letech a nechal jsem si ho měnit. Takže sorry za nepřesnost, ale každopádně to přídavné zatěsnění dost pomohlo- teď jsem to po sezóně kontroloval a je tam krásně mastno a čisťůčko... Takže jenom dávám zkušenost, že je to nejlepší udělat hned na nových, než se tam nějakej bordel dostane...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Ahoj, vím že se to tu řeší v dost tématech a pořád do kola, ale já si stále nevím rady jestli koupit
HyperPro streetbox,
Wilbers 630,640,
nebo se spokojit s 530,540 a nebo YSS.
Peněžně max do těch 27tis.
Mohli by jste mi prosím poradit jaká by byla nej. varianta.
Terén max 10%, 50% na 50% 1, nebo 2 na mašině.
Můj náhled, Streetbox je univerzál, co do váhy strýca a jízdních preferencí, taky je na progresivkách, které občas lidem přijdou jednodušše tvrdé - fungují zas líp při plném zatížení (2 lidi a bagáž), ale jak často tak jezdíš? Výhodou je hydroštel zadku v ceně.
Wilbers - řada 5xx nemá odskok a předpětí jen a pouze klíčem, což může být u zadku
dost otrava.
řada 6xx už má i odskok a dozadu jde hydroštel dodat, ale nevejdeš se do těch 27-ti.
Zásadní výhoda Wilbersu je nastavení na Tvé požadavky hned zpočátku při montáži tlumiče, to je u Streetboxu scifi.
Osobně bych pustil chlup (jestli 27 nebo 29např) a šel do 630+640 s hydroštelem. Kdybys měl zájem, ozvi se mi.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
jestli jezdíš jenom sám, tak nemusíš mít nutně hydroštel, ale jakmile alespoň 2x za sezónu naložíš motorku nebo se projedeš s baťohem, tak je hydroštel k nezaplacení.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
V tom případě bych nad hydroštelem neváhal. Já vím, je to raketa, ale lepší než před jízdou s nákladem shodit tlumič a klíčem přeštelovat předpětí.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
norv> jestli ti to pomuze, mam u ero objednany 530 a 540 prodlouzeny o 25mm. Tak az dorazi a namontuju je, muzes se prijet podivat
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Jelikoz ja jsem na predni nastaveni nesahl po prvnim nastaveni od koupe motorky a na zadnim menim jen predpeti, kdyz nalozim motorku na dovolenou, coz je 2x rocne, tak mi to nevadi. Ale chapu, kdyz nekdo jezdi na stridacku solo a se spolujezdcem, ze by mu to vadit mohlo. Vyndat zadni tlumic je nicmene otazka par minut.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Jelikoz ja jsem na predni nastaveni nesahl po prvnim nastaveni od koupe motorky a na zadnim menim jen predpeti, kdyz nalozim motorku na dovolenou, coz je 2x rocne, tak mi to nevadi. Ale chapu, kdyz nekdo jezdi na stridacku solo a se spolujezdcem, ze by mu to vadit mohlo. Vyndat zadni tlumic je nicmene otazka par minut.
ty budes litovat. Nam nebo spis me je to naprosto sumak
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Děkuji Vám za názory,
Můžu tedy soudit, že všichni radíte tedy firmu wilbers ?
Slavek- Super díky, než začne mrznout, tak budu mobilní, tak bych se kdyžtak stavil.
Za mě jedině hydrostel. Mám klasické uspořádání na 750 a co bych za to dal, aby tam bylo nastavení jako na bawu.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Slavek-xxx napsal:
Jelikoz ja jsem na predni nastaveni nesahl po prvnim nastaveni od koupe motorky a na zadnim menim jen predpeti, kdyz nalozim motorku na dovolenou, coz je 2x rocne, tak mi to nevadi. Ale chapu, kdyz nekdo jezdi na stridacku solo a se spolujezdcem, ze by mu to vadit mohlo. Vyndat zadni tlumic je nicmene otazka par minut.
Jenže ty to sice vyndáš za pár minut, ale nevíš přesně o kolik přitáhnout předpětí a nezjistíš to do tý doby, než to zase dáš zpět a zatížíš motorku, takže vysledek je, že budeš tlumič vytahovat asi tak 3x, než se dobereš přesnýho nastavení.
Přítelkyně to tak má na 12GS, na motorku dává kufry 1x za rok a můžu ti říct, že je to fakt "radost" se s tím drbat.
Pak se ještě párkrát za rok stane, že je potřeba nepředvídatelně někam zajet ve dvou a hotovo To si to fakt rozmyslíš.
Těch 5 tis, co za to chce wilbers mě přijde adekvátních tomu sra.ní a to to takhle má teprve 2 roky. Příští rok už bych dal i 8
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA