PavelDR napsal:
..LC je pila a moderní stroj a já už bohužel nejsem moc moderní jezdec a pilu už nejezdím vůbec.
Tak asi tak.
noo, tak to jsem na to LCčko zvědavej, Servisák říkal, že když mě to tak zajímá, tak si ho můžu u něj v práci půjčit. Už se těším, aspoň budu vědět, zda zase na něco šetřit. Ale s mojí výškou mi bude GS malé, a na GSA s tou óóbr širokou nádrží se budu cítit jak ku.va s roztaženýma nohama, tak že to vidím tak, že stejně se vzducháčem dožiju
PavelDR napsal:
Vše je jen ve financích.Vzducháč už asi zůstane doma a to co mi zbylo po prodeji LC a nákupu vzducháče asi s největší pravděpodobností investuji do GS 100 a budu mít doma dvě GSa.LC je pila a moderní stroj a já už bohužel nejsem moc moderní jezdec a pilu už nejezdím vůbec.
Tak asi tak.
Já se třeba vůbec vůbec nestydím říct, že už jsem prostě starej a kochání krajinou mě stačí :-)
Kolena sotva ohnu, natož abych s nima někde dřel slajdy.
No a jízdu ve stupačkách někde v blátě už taky přenechám nějakým mladším, nadějným, případně zdravějším a prostě všem, co je to baví a nebolí. Alespoň ne tak, aby s tím přestali
A tím pádem mě bohatě stačí 1100GS. Stačí to zvednout 2x za sebou, aby člověk zatoužil po nějaké malorážce. Třeba dvouventilu
Jo a smejma 192cm říkám, že mám GSo na steroidech. je tak nějak napuchlé do všech směrů :-)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mediku tys ale zvláštní exemplář stejně jako tvoje motorka. Já si kupoval 1100GS jako mladej hejsek a jako přetechnizovanou motorku narvanou elektrikou. Každý se toho bál- vstřiky, ŘJ, kat., ABS...samé čidlo a kurvítko.Doba se změnila a motorky jsou jinde. Ze supermoderní motorky je starý, jednoduchý ingot.
Jedno ale zůstalo: novější typ BMW byl vždy lepší a celkově dál (použitelnější ve své době) jak jeho předchůdce. A vždy staromilci a mechanici obhajují to, nač jsou zvyklí. Každý se nerad učí něco nového.
A to je i má odpověď na otázku zakladatele tohoto vlákna. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
PavelDR napsal:
..LC je pila a moderní stroj a já už bohužel nejsem moc moderní jezdec a pilu už nejezdím vůbec.
Tak asi tak.
noo, tak to jsem na to LCčko zvědavej, Servisák říkal, že když mě to tak zajímá, tak si ho můžu u něj v práci půjčit. Už se těším, aspoň budu vědět, zda zase na něco šetřit. Ale s mojí výškou mi bude GS malé, a na GSA s tou óóbr širokou nádrží se budu cítit jak ku.va s roztaženýma nohama, tak že to vidím tak, že stejně se vzducháčem dožiju
Pokud to jde a je zatím pěkně,tak si klidně u Milana pujč LC Advíka a uvidíš jak budeš mile překvapen.Na rozjezd bych tam dal mod RAIN a až si na moto trochu zvykneš dej si DYNAMIC.Uvidíš,že budeš mít velkého brouka v hlavě.Jede to luxusně a ta nádrž není takový extrém.Je ale pravda,že to máme každý jinak.Dokud to nevyzkoušíš,tak nebudeš nikdy vědět.
.
no měl jsem v plánu tam jet dnes či zítra, ale skolila mě smrtelná rýmička a tak budu muset svůj chtíč vyležet. Ale zvědavej jsem mooc a těším se taky moc. Jediné na co mi zbyly síly, bylo zajet na STK, bo až se vyležím, tak už by moto byla dle našich záhonů nepojízdná.. A toho brouka se trochu bojím, byť na její motor Milan trochu hudrá, tak se mi až na tu šířku nádrže prostě líbí moc
PavelDR napsal:
Vše je jen ve financích.Vzducháč už asi zůstane doma a to co mi zbylo po prodeji LC a nákupu vzducháče asi s největší pravděpodobností investuji do GS 100 a budu mít doma dvě GSa.LC je pila a moderní stroj a já už bohužel nejsem moc moderní jezdec a pilu už nejezdím vůbec.
Tak asi tak.
Já se třeba vůbec vůbec nestydím říct, že už jsem prostě starej a kochání krajinou mě stačí :-)
Kolena sotva ohnu, natož abych s nima někde dřel slajdy.
No a jízdu ve stupačkách někde v blátě už taky přenechám nějakým mladším, nadějným, případně zdravějším a prostě všem, co je to baví a nebolí. Alespoň ne tak, aby s tím přestali
A tím pádem mě bohatě stačí 1100GS. Stačí to zvednout 2x za sebou, aby člověk zatoužil po nějaké malorážce. Třeba dvouventilu
Jo a smejma 192cm říkám, že mám GSo na steroidech. je tak nějak napuchlé do všech směrů :-)
Tak mi to trochu trvalo, než jsem si vyzkoušel nová LCéčka. Minulý týden jsem zkusil modely 2019. Konkrétně 1250 Advika Exclusive a GS 1250 HP.
No svezení je to krásné, nadchlo mě to, dokonce jsem si víc užil menší GS a než jsem nasedl na tu svou kobylu, tak jsem začal přemýšlet o objednávce nového stroje.
A pak se to stalo, sedl jsem si na na tu mojí vymazlenou přerostlou holku, rozjel se a zjistil jsem, že mi je na ní tak dobře, že jí měnit nepotřebuji a nechci.
Nevím, čím to, možná je to tím, že při mých 196cm mi je každá motka malá a že mám tu svou už tak nějak přizpůsobenou, možná je to tím, že jí mám prostě jen v ruce a nebo třeba už začínám být starý a vyhovuje mi nakonec ten klidnej motor (oproti LC), což je paradox, protože mě na 1250 nadchnul právě ten motor.
Nevím, v každým případě jsem rád za tu zkušenost a za to, že můžu z hlavy vypustit něco, co mi v ní leželo dost dlouho. O to s větším nadšením teď koupím Wilbersy na tu mojí a jezdím dál..
ja by som ako hlavne kriterium rozhodovania sa dal či s tým chceš jazdiť v zásade len cestu (vtedy voda) alebo aj terén (vtedy vzduch)
z mojho pohladu je vodník naozaj vo všetkom lepší na ceste, ale je to zároveň vyslovene "menej" motorka na offroad (posed, rozmer kolies)
dlhodobo jazdím posledný vzduch, DOHC a je to dlhodobo bezproblémový model bez vrodených chýb a odjebaných vecí ako majú prvé ročníky vodníkov. (no offense)
Vzducháč naozaj slabšie svieti ale objednal som si LEDkové H7 a možem povedať že je to 100 a 1 oproti povodnej H7 (aj ked LC to zas nie je)
live fast, die young be wild, have fun
No pro mě je hlavní kriterium "pocit":-) prostě jsem zjistil, že mi je na mém vzducháči dobře, vlastně moc dobře. Vodník je hezký, moderní, dynamický - ale nechám ho mladším, co potřebují jít s dobou
Tady to nevymyslíš. Vezmi kačky, kámoše, najdi si jednu dvou- vačku která se mu líbí a jedno LC - udělejte si na to 1 den. Ať se sveze a bude mít jasno hned...
Aby se něco neposr...lo stejně nevymyslíš, můžeš maximálně vybrat pěkný kousek s rozumným nájezdem a stavem.
Ale myslím, že důležitější je, aby byl spokojený s motorkou s jízdou, projevem, vzhledem a proste se mu líbila a měl z ní radost - pak i nějaká investice se dá spolknout.