Nemám GS, ale nějaké vibrace cítím jen když stojím na křižovatce, nebo pod 3000 ot./min než přeřadím. PŘI AKCELERACI JSEM SI NEVŠIML. R1100RT
God, Gun & BMW
Presne to jsem si myslel, prijde mi to divne, predchozi majité s tim jezdil na kochacku, a tedkom jsem to prebral ja, a dost me to trapi.
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
jestli tu někdo z vás vlastnil motorku od Moto Guzzi, ví o čem to je a vibrace a třepání neřeší. Také jsem si všilmnul, že hodně lidí do převodovky a do zadního převodu tedy i do motoru lije Castrol. Castrol bývá ten nejpančovanější olej, takže od kud ho kdo nakupuje a za kolik, je jeho věc. Pak ať není smutnej.
Ale může to být jedna z příčin hlučnosti. Tímto neříkám, že je Castrol špatný olej.
To Josefber: jeden zásadní rozdíl nastal, že jsi přešel ze 4 na 2 válec. Důležité je boxer motor nepodtáčet!!! To co se nejspíš rozvibrovalo byla spojková lamela na vstupní hřídeli do převodovky. Tohle je úspěšná cesta na zničení vstupní hřídele do převodovky. A to se prohneš
Upravil monsery dne 10.10.2018 20:52
Lítám pomalu a nízko..
monsery napsal:...jsem si všimnul, že hodně lidí do převodovky a do zadního převodu tedy i do motoru lije Castrol. Castrol bývá ten nejpančovanější olej, takže od kud ho kdo nakupuje a za kolik, je jeho věc. Pak ať není smutnej.
Ale může to být jedna z příčin hlučnosti. Tímto neříkám, že je Castrol špatný
Opravdu "věcný" příspěvek - Castrol je dobrý a zároveň špatný. Nekupovat!
Upravil hobr dne 10.10.2018 21:05
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Josefber napsal:
Cau, mam takovy dotaz, presedlal jsem z horneta na gs 1200.
Po 3 dnech jezdeni mi zacalo pomerne vadit kdyz rafnu na 6 tak se motorka klepe jak ratlik, kdyz vemu za 1234 tak to nedela vubec 5 uz lehce a 6 uplne. Potom se chcu optat zda je normalni ze motorka cca od 120 a vic chyta vibrace, ze cim rychleji se jede tim to vice vibruje. Vymenil jsem obe pneu za nove a sundal kufry, ale nepomohlo(s kuframa horsi) ma nekdo zlusenost ci je to normanlni? Nemam kde porovnat.
Ještě mě napadá problém s převodovkou. Protože pokud máš na 1234 a 5 třeba při 4000ot. normální vibrace a na 6 to při 4000 šíleně vibruje, tak je něco špatně s převodovkou, respektive s šestým převodovým ozubeným kolem. Takhle se chová většinou vylomený zub. První co bych udělal je vypuštění převodového oleje, jestli v něm nejsou špony.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
monsery napsal:...jsem si všimnul, že hodně lidí do převodovky a do zadního převodu tedy i do motoru lije Castrol. Castrol bývá ten nejpančovanější olej, takže od kud ho kdo nakupuje a za kolik, je jeho věc. Pak ať není smutnej.
Ale může to být jedna z příčin hlučnosti. Tímto neříkám, že je Castrol špatný
Opravdu "věcný" příspěvek - Castrol je dobrý a zároveň špatný. Nekupovat!
Josefber napsal:
Cau, mam takovy dotaz, presedlal jsem z horneta na gs 1200.
Po 3 dnech jezdeni mi zacalo pomerne vadit kdyz rafnu na 6 tak se motorka klepe jak ratlik, kdyz vemu za 1234 tak to nedela vubec 5 uz lehce a 6 uplne. Potom se chcu optat zda je normalni ze motorka cca od 120 a vic chyta vibrace, ze cim rychleji se jede tim to vice vibruje. Vymenil jsem obe pneu za nove a sundal kufry, ale nepomohlo(s kuframa horsi) ma nekdo zlusenost ci je to normanlni? Nemam kde porovnat.
Ještě mě napadá problém s převodovkou. Protože pokud máš na 1234 a 5 třeba při 4000ot. normální vibrace a na 6 to při 4000 šíleně vibruje, tak je něco špatně s převodovkou, respektive s šestým převodovým ozubeným kolem. Takhle se chová většinou vylomený zub. První co bych udělal je vypuštění převodového oleje, jestli v něm nejsou špony.
No a když by se tohle přihodilo - vylomený zub, může se stát, že by se dostal mezi ostatní převody, nebo padne na dno převodovky a leží tam?
Lítám pomalu a nízko..
Při troše štěstí se ten kousek nikde nezasekne a propadne na dno. Při další troše štěstí ho zachytí magnet a udrží ho na místě u vypouštěcího šroubu.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Pokud se ti vystipne zub z ozubenyho kola, tak mas po prevodovce... Letos na jare jsem ji menil. Vylomil se mi zub na ctyrce a hezky dojebal trojku a petku...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mrknu na olej a dam vedet, jeste jeden dotaz, pri prezouvani jsem si vsiml lehke hazivosti zadniho kola, nevite kdo je schopnej vycentrovat?
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
R1200xx má magnet uvnitř převodovky a ne na vypouštěcím šroubu - vše co je magnetické se chytí na magnetu a ven vyteče jen olej. Jistotu bys měl jen po rozebrání.
Ale v tvém případě bych na motorce nechal prvně projet někoho, kdo tyto motorky zná. Takhle po "netu" to pravděpodobně nevyřešíš.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
kubrt napsal:
Pokud se ti vystipne zub z ozubenyho kola, tak mas po prevodovce... Letos na jare jsem ji menil. Vylomil se mi zub na ctyrce a hezky dojebal trojku a petku...
Ty kráso! Nesmrtelná převodovka po smrti. Jak se to stane, vždyť je tam ten kardan v gumě, aby to tlumilo rázy.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
kubrt napsal:
Pokud se ti vystipne zub z ozubenyho kola, tak mas po prevodovce... Letos na jare jsem ji menil. Vylomil se mi zub na ctyrce a hezky dojebal trojku a petku...
Ty kráso! Nesmrtelná převodovka po smrti. Jak se to stane, vždyť je tam ten kardan v gumě, aby to tlumilo rázy.
Hrabe, si trochu pletes pojmy a dojmy, ne?
Ale kardan jsem menil taky, ten byl tesne pred smrti, ale za to si asi muzu sam
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ale kardan jsem menil taky, ten byl tesne pred smrti, ale za to si asi muzu sam
No to mě tedy vysvětli Jsi trpajzlík a ještě lehkej jak jarní vánek, jak můžeš domrvit kardan, když já jezdím naloženej a furt to drží (naštěstí) - jen jsem měnil ložiska a křížky. A to jsem prase tlustý a ještě podměrečný, oproti jiným reklamám na správnou výživu.
Že ty to trápíš někde v bahně a na šutrech, jinak si to neumím vysvětlit.
A k původnímu tématu - konfort dálničního přesunu na 1100 je poměrně dost určen štítem a velikostí pilota. S originálem je to jiné, s Ermaxem to bylo nejklepší, žel nepřežil Albánii a s tím co tam mám teď je to o facku lepší, než origo, ale sláva to není. Běžná cestovní konfortní (relativně) jízda ve dvou a naloženej je kolem 120 - 130 max. Zrychlený přesun se dá držet na těch 160 - 170 tacho dlouhodobě, ale o konfortu a pohodlí si může člověk nechat zdát. Sólo to ještě jakž takž jde, když se člověk nahrbí jak na rejží a pomalu plácne hlavu na nádrž.
Ale jak se o mě ví, jsem prostě škrt a spotřeba nad 7 litrů mě dlouhodobě neláká.
Jinak taková optimální rychlost je kolem 80 - 90 max do kila. To Bobeš nežere, brouká si a já mám čas čumět kolem a Eva fotit. To mě baví.
A pořád i po těch 10 letech objevuju na motorce nové věci. Třeba letos na dovolené mě poprvé napadlo zkusit chytit řídítka jinde, než za hefty a jak jsem byl překvapenej (drapil jsem to za konec blástrů). To byl vibrátor jako kráva. Tím jsem plně docenil to odpružení heftů. Fakt je to rozdíl jako hrom. Mít tam jenom trubku, karpály by mě vyskočily z rukou definitivně.
Tolik k vibracím a klidnému chodu. Japonec to ení a nebude.
Hitler s tím prohrál válku a furt to jede :-)
Upravil Medik dne 11.10.2018 08:22
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Kubrte právě že převodovky 1150 byly považovány za vychytané, narozdíl od převodovek 1100 a ještě prvních verzí.
Mediku tobě převodovka už jedna také lehla, co si pamatuju (tenkrát na západě v neděli cestou z Úterý) - ale jak píšeš, tvá zátěž a Kubrtova se nedají srovnat.
Cestovní rychlost na 1100 mi vyhovuje 110-120km/h tachometrových (nerad jsem pomalejší jak auta). Na dálnici to držím na 140-150km/h zase tachometrových. Skutečných to bude o ca 10km/h méně. Ale je fakt, že v dálniční rychlosti už dostávám pohlavky od turbulencí (cestovní plexi Puig a výška bytosti 185cm).
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Zdravím zeptám se zde--píšete 1150gs nemá vyvažovací hřídel jako 1200 ptám se na vibrace 1150-1200 je v nich opravdu takový rozdíl? Důvod mladej si chce pořídit 1150gs a ještě na ní nejel pouze s mým 1200st 81kw s ní se mu jezdí dobře ale chce 1150GS - Díky Čuda
Medik: to je to moje zvedani na zadni proto kardan tesne pred utrzenim...
Hrabe: jooo, chyba byla na mym prijmaci. Ani Servisak poradne nevi... Bud unava matrose, nebo spatne dorazenej kvalt a ten kardan, viz. Medik. Toho si Servisak vsimnul pri rozborce a nasel to za 2minuty 12
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
BMWST: mel jsem moznost jet na 12tce dohc a nejakej extra zasadni rozdil oproti 1150 jsem nepozoroval... Respektive nic, ceho by se mel mladej bat.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Josefber napsal:
Srovnavam to, ze motorka je skoro neriditelna pri akceleraci, prepokladam ze to neni bezna vlastnost gs, jinak vim co cekat od dvouvalu. Kdyby to byla bezna vec tak to tady neresim. Myslim si ze to spravne neni jestlize se neda jezdit na 6 kvalt
těžko říct... jak píše Tonda... nechal bych na tom někoho svézt.
To je to nejmenší a je to zadarmo.
Jestli ty vibrace taky nebudou nějakou banalitou, jako že na tom nikdo neseřídil synchronizaci klapek... nebo jestli máš dvousvíčku a nezakukala ti jedna cívka... ale nic z toho by nebylo tak brutální, že by se to nedalo řídit kvůli vibracím a neprojevovalo by se to jen na 6ku... kdo ti na tom dělá servis?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA