pavelgs napsal:
Asi teď rýpnu do vosího hnízda,ale jediné motorky které mě nechaly na cestě byly BMW.Kdysi několikrát K100 a minulý rok na podzim GS.Letos na jaře opět GS,ale to jsem vyřešil operativně za pomocí klempířské pájky a místního sedláka na místě Vedle GS stojí v garáži 23let stará Kawasaki GTR 1000.Ta mě ve štychu nenechala nikdy a to má na hrbu 180 tis km.Tak nevím.Poslední dobou mám až strach jezdit někam dál,protože se nějak vytratila důvěra v motorku.Pro rýpaly podotýkám,že motorky dostávají vše co mají dostat a ani jedna závada nebyla v důsledku zanedbané údržby.Takže podtrženo sečteno,BMW není o nic spolehlivější než ostatní.Naopak.Těch závad je na můj vkus příliš.
pavle,skaždou předešlou motorkou si byl v albánii,ásii,rumunsku,o víkendech na libavé a v brodech,když budu jezdit jen po silnici za krásného slunného dne,tak i to báwo bude šlapat jak atomové hodinky ve frankfurtu
No moment.S K100 jsem do terénu nejezdil.Ta jezdila jen po silnici.U ní mě nechala na silnici naprosto stejná závada jako na GS,což nepovažuju za náhodu,protože obě motorky mají ten kritický díl řešený naprosto stejným (... a opravdu blbým)způsobem .Na své bývalé TDM jsem najezdil před prodejem cca stejný počet kilometrů jako mám teď na GS.Počet závad nula.Kamarád ji koupil a pokračuje dál.Opět bez sebemenších problémů.Absolvoval se mnou i Ukrajinu a opět bez závad.Naopak na GS mi cestou zpět začal téct olej z kardanu.Co si o tom má člověk myslet.
Je to škoda,protože jinak je GS fajn univerzál s charakterem který mi vyhovuje.Bohužel,co se týká spolehlivosti,nebude to tak úžasné a bez mráčků.
no čtu a koukam. já zatim proháněl jen Jawu a ČZ a musim říci že jsem tak polovinu km spíš tlačil než jel. Je ale pravda že tak příjemné svezení jako je na Jawě 250 sport jsem ještě nezažil. Ted mam Dakara a doufam že mi nabýdne daleko víc.
Tančící Havran
Jo,jo BMW je přeci super a bezporuchová,ne??Všechny motorky maji svoje mouchy ať je to super GS nebo KTM.Já najel na Báwu 30 tisíc a z toho 10 v extrém(pro GS extrém) terénu a nestalo se nic.Na KTM mám 17 tisíc z toho tak 5 v opravdu extrém terénu(na velký enduro extrém) a taky se nic nestalo.Jen zatím jedna vada volnoběžky z výroby vyměněná zadarmo a co??Prostě jsou to stroje a nikdy nebudou bez chyb,Chlapci.
Fanos Rusicka napsal:
Jo,jo BMW je přeci super a bezporuchová,ne??Všechny motorky maji svoje mouchy ať je to super GS nebo KTM.Já najel na Báwu 30 tisíc a z toho 10 v extrém(pro GS extrém) terénu a nestalo se nic.Na KTM mám 17 tisíc z toho tak 5 v opravdu extrém terénu(na velký enduro extrém) a taky se nic nestalo.Jen zatím jedna vada volnoběžky z výroby vyměněná zadarmo a co??Prostě jsou to stroje a nikdy nebudou bez chyb,Chlapci.
toš jo, je to stroj, ať to má svoje mouchy, ale kruci ať mě nenechává v řiti v dešti, páč voda je nepřítel a hlavně ne když jedu s člověkem na japonci teď to budu mít na stole až do smrti nebo dokud se jemu neposere Varan, což se nejspíš nestane, páč Honda dělá motocykly jednoduché a funkční
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
...ty jsi to stále nepochopil...
(1150) 1200 GS Adventure - "Adventure" znamená, že nevíš, kdy se ti co posere.
Na Hondě je to prdlajs dobrodružství, když je od začátku jasný, že dojedeš tam i zpátky pokud s tím nešlehneš.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
(1150) 1200 GS Adventure - "Adventure" znamená, že nevíš, kdy se ti co posere.
Tak ted jsi mě dostal to je ještě lepší hláška než tak, když kámoš řekl: mozek se mi přestěhoval do kalhot, bo zjistil že je tam víc krve
Upravil swat dne 08.04.2009 08:59
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Hrabe_X napsal:
...ty jsi to stále nepochopil...
(1150) 1200 GS Adventure - "Adventure" znamená, že nevíš, kdy se ti co posere.
Na Hondě je to prdlajs dobrodružství, když je od začátku jasný, že dojedeš tam i zpátky pokud s tím nešlehneš.
joooo to jsem už pochopil mmch na tohle téma byla zajímavá diskuze na motorkářích
jo tak já mám rád srandu, ale voda je nepřítel, takže když mě někde nechá v dešti nebudu to brát jako přátelské poškádlení
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
no tak přátelé, chyba nalezena, opravena, byla to ještě větší pí**** než jsem čekal já ani nevím jestli vám to mám říkat
výchozí stav byl, že na baterce je 12,5V ale v palubní síti jen 10, pokračovalo to zjištěním, že když měřícím hrotem propojím + pól baterky s přívodem co je k němu přišroubovanej najednou se všechno rozběhne (se zapnutým zapalováním) a skončíl jsem u toho, že bylo třeba očisti kladnej pól baterky, nebyl zaoxidovanej, šroub byl utaženej dost, já ani nevím proč asi na něm byla zapečená vazelína nebo co jsem to z toho oloupal, každopádně sranda
zejtra jdu zjistit, jestli v orig. nářadí jsou klíče pro sundání nádrže, trubky nasávání vzduchu a 10 klíč na šroubky na baterce, jestli jo budu si říkat, že moje řešení problému v danou chvíli nebylo nejlepší možné
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
neni to zase tak jednoznacne. me nechala HONDA na kruhaci v
J. Hradci, tedy 200km od chalupy. byla to take el. ( regulator dobijeni ).
nakonec jsem diky kamosovi a jeho baterce dojel az pred chalupu, tam to znova "umrelo".
Vysaď šroub vzadu na nádrži, nádrž pootoč nahoru na čepech, podlož prkýnkem a můžeš vyndat baterku - není třeba vyndavat sání a další serepetičky...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
KTM asi také něco vydrží. Když se mrknu na Sqwera tak asi pro mlíko nejezdí... Pokud LC8 vydrží týden takovej vohul v brutálním tempu tak klobouk dolů. Pochopitelně nic není bez následků. Tím chci říct, že pokud se každý stará o svou motorku s láskou, určitě se mu to vrátí
Hrabe_X napsal:
Vysaď šroub vzadu na nádrži, nádrž pootoč nahoru na čepech, podlož prkýnkem a můžeš vyndat baterku - není třeba vyndavat sání a další serepetičky...
teda to bych tu nádrž musel sundat asi úplně ne abych baterku vytáh horem místo bokem?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?