Krk budu mit vlastne kopii toho holandskeho, ktery ma Milan a par dalsich z Prahy. Nejake prestavby jsou jeste na morave, ale jak je psano vys, krk je resenej jinak a je tam vyrazne mensi rejd. Cena byla lepsi. Ale vzhledem k nakladum cele prestavby ( zalezi samo co mas za vidli, jak si ji poridil atd) je to celkem zanedbatelne. Proste kup si KTM???? Kdybych to vedel predem, kolik s tim bude starosti, 1100GS by uz byla pryc, a mel bych treba Superenduro????????
Upravil ErikGS dne 29.12.2018 11:34
S rejdem bych asi nemel mit problem, mam klasickou vidli Marzocchi,
tak na krouceni riditky mista dosti. Cela prestavba je proto, ze se mi dily sesly
tak, ze to za pokus stoji a mne by to pomohlo trochu zvysit kvalitu sestavy jezdec/stroj.
(Ne, ze bych dosahoval na limity puvodniho stroje, ale kdyz je pilot poleno, lepsi masina mu pomuze....)
Diky za kontakt z Kromerize, byl sem na vyzvedach, vlidnost, otevrenost a vecnost....moc mi to pomohlo a zatim jen utvrdilo v tom, ze ma cenu to zkusit.
Pokud se mi nepodari nekde sehnat nejakou haluzi uz hotový krk, jsem rozhodnut ho
spachat podle geometrie staryho, teď dumam nad svařovacim přípravkem.
jeste jednou diky za tip a do Kromclu.
Upravil Pama dne 29.12.2018 06:42
Zdravím, do budoucna přemýšlím také o nějaké takovéto přestavbě, určitě by mi stačilo i obyčejné gs, ale tohle se mi LÍBÍ. Co tebe použít celý předek z super tenere 750 , nebo Afrika 750 ? , to se sezene líp než Ktm 950 - 990 . Určitě jsou i nějaké odkazi na stavby , jestli je sem třeba nedat. Nasel jsem přestavbu Tomáše Holého a pro mě poučné čtení i doprovodná fotografie.
No ze Super Teneré 750 nebo Afrika je nesmysl, ty taky nefungujou. Mam okolo sebe pár lidí co tam taky cpou jiný vidlice třeba právě z Ktm. To by sis asi moc nepomohl. Jinak asi nejednoduší je si tu Ktm koupit a neřešit takhle složitou přestavbu a to nemluvim o legálnosti. Jinak samozřejmě úpravám zdar.
podle mne nema moc cenu GS predelavat, pokud neni z nejakyho duvodu potreba predek vymenit, ja mam bouranou motorku a tak to zkousim.
Na druhe strane, proc nepouzit Supertenere nebo Africa vidle?
Obe vetsi zdvih nez origo a teleskop by mel byt v terenu lepsi nez "kyvka".
Urcite se da poridit nobl vidle, ale to jde koupit i mnohem lepsi zbytek......
treba na jare Triumph 1200xe scrambler.....nebo hp2....
jenze to bych pak musel projet vsechno a nemohl bych se vymlouvat, ze na to nemam masinu.....
Cena samozrejme nehraje roli :-)....
Upravil Pama dne 29.12.2018 15:40
Sehnat Ktm vidle bude hoňka , proto řešit něco jiného, je asi pravda , že tenere nebo africa , nebude úplně nejlepší, ale co jiného za rozumné peníze ?
No myslim si že když to majitelé Afric a SuperTeneré sundavají a dávaj si tam lepší vidle tak to asi důvod bude mít. Třeba že jdou na dorazy a jsou na tu motorku slabý do terénu. V inzerci teď byli 2 Afriky na prodej a měli tam lepší vidli. Nehledě na to že je to lehčí stroj a na Bmw to bude slabý si myslim. Ale je to samozřejmě nejlevnější. Ale myslel jsem že tu motorku chcete vylepšit.
Racek napsal:
No myslim si že když to majitelé Afric a SuperTeneré sundavají a dávaj si tam lepší vidle tak to asi důvod bude mít. Třeba že jdou na dorazy a jsou na tu motorku slabý do terénu. V inzerci teď byli 2 Afriky na prodej a měli tam lepší vidli. Nehledě na to že je to lehčí stroj a na Bmw to bude slabý si myslim. Ale je to samozřejmě nejlevnější. Ale myslel jsem že tu motorku chcete vylepšit.
Vylepsit jo, ne z ni udelat 2x drazsi strep. 1100ka je ted na dolni hranici ceny, a pro me je to nyni nejlepsi volba cena/vykon.Pro mne, proc budu davat spickovou vidli, kdyz nasledne budu mit dilema s zivotnosti kardanu, pokud brambore budu davat couda odpovidajicimu moznostem te spickove vidle......
Afrika i Supertenerka by mely byt vahove srovnatelny, pokud budu mit 1100ku bez serepeticek,
ale kdyz tak se da pomoct pruzinam,ne?
Alevje pravda, ze lepsi je si asi vzit vidlu z tezsi motorky, protoze ji nadimenzovali tak uz ve fabrice.
Upravil Pama dne 29.12.2018 19:23
Tak nějak. Nebudu s ní jezdit Dakar,něco podobného jsem dělal na F650 a zlepšilo se to cca o 50% , dával jsem tam předek z 620 , nebo 640 Ktm, už nevím přesně. Je pravda , že z Ktm to bude lepší než Afrika nebo tenera. Máte někdo jiný nápad krom těchto třech ?
Na co palicka , rozklepáváte nejtek ????, tak nějak takhle bych nechtěl. Co máte za vidle Ktm? Jak moc vydrží kardan ? Velký skoky asi ne , ani snima nepočítám, ale nějaké to odlehčení zadního kola asi bude. Hrabačky taky.
Vidli pouzivam z hp2, aby to melo poradnej rejd. Ale predek z ktm je v regalu, na pripadny dalsi projekt.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
milan enduroskola napsal:
Zrovna se v tom vrtam s mildou servisakem. Necekejte, ze vsechno pujde extra hladce.
Hladce to urcite nepujde, uz demontaz mne celkem prekvapila tim, jak to slo blbe, ale to bylo
asi tim jak byla bramburka pocuchana....
K tomu krku, zatim sem videl jen svarence z kruhovych trubek, uvazoval nekdo pridrzet se puvodni geometricke verze a napodobit tvarove odlitek vylaserovanim plechu v kombinaci s jäkly?
Myslim si, ze by to mohlo byt jednodussi, presnejsi a vhodnym vyztuzenim snad i pevnejsi.
Nevidel to nekde nekdo?
Upravil Pama dne 29.12.2018 21:33
Nejhorší bude udělat připravek- formu podle které to budeš vařit, už se to tady psaly , Jon někoho má , na dělání rámu na vidle, cenu si nepamatuji , ale já to určitě nebudu nějak dělat podomácku a pokusím se sehnat už udělaný rám. Jon to má odzkoušené.
Celej predek hp2. Idealni..
Hp2 ma zdvih 26cm
Upravil milan enduroskola dne 29.12.2018 21:49
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
jsem zvědavek, kolik nových speciálů na jaře vyjede .-)
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS