Takúto investíciu by som dal do motorky keby viem že najazdí dalších 150000km inak mi to príde fakt zbytočne. A čítal som že v bmw je nedostupná hriadeľ preto som sa pýtal.
Lukas1150 napsal:
Takúto investíciu by som dal do motorky keby viem že najazdí dalších 150000km inak mi to príde fakt zbytočne. A čítal som že v bmw je nedostupná hriadeľ preto som sa pýtal.
Když nebudeš jezdit jak nemecky doktor ročník 43 tak ti to dalších 150000 najezdi.
Kupredu spatki ni krok...
Lukas1150 napsal:
Takúto investíciu by som dal do motorky keby viem že najazdí dalších 150000km inak mi to príde fakt zbytočne. A čítal som že v bmw je nedostupná hriadeľ preto som sa pýtal.
Počkej. Jako jak? Že když se ti protočí hřídel, tak už novou nebudeš kupovat a motorku hodíš do šrotu?
.... je to jednoduché, řadit, řadit, řadit. Prostě nejde jed na 6 rychlostní stupeň 50km/h a pak za to vzít a leťet 120km/. Je to od motoru na hřídel velký kroutící momen a hřídel jde pápálala..
Upravil monsery dne 23.06.2021 08:16
Lítám pomalu a nízko..
Mam xsara pikaso,není tam otáčkoměr.....
Mladej se mi pta,jak můžeš jezdit když tam není otáčkoměr....
Můžu jezdit úplně normálně protože nejsu jantar....
A na g/s mi pro změnu nejde tachometr a taky jezdim úplně normálně...
Takže bych radil,nechodit na sociální sítě.Necist chujoviny na internetu a trochu se nad sebou zamyslet aby z vás nebyli jantaři.....
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Mam xsara pikaso,není tam otáčkoměr.....
Mladej se mi pta,jak můžeš jezdit když tam není otáčkoměr....
Můžu jezdit úplně normálně protože nejsu jantar....
A na g/s mi pro změnu nejde tachometr a taky jezdim úplně normálně...
Takže bych radil,nechodit na sociální sítě.Necist chujoviny na internetu a trochu se nad sebou zamyslet aby z vás nebyli jantaři.....
Asi tak
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
monsery napsal:
v profilu mám tel. číslo, zavolej mi. poradím Ti, kde sehnat vstupní hřídel. Je to hřídel, kdy je ten tisícihran prodloužen o těch 5mm, takže hřídel pokrývá celou plochu spojky.
Tu prodlouženou hřídel začal vyrábět už i tady maník, ale chce za ní 855$.
Výhoda té prodloužené hřídele je, že se dá zkombinovat s upravenou lamelou od Motobins, která má prodloužené drážkování a tím se využije celá délka té prodloužené hřídele, což je asi 26mm.
Oživuju asi staré téma, ale je to jediné kde figuruje "MotoBins".
Vstupní hřídel jsem měl na výměnu, spojku taky, tak jsem si objednal upravenou spojku od Motobins a od Tondy si koupil tu prodlouženou hřídel. A pak jsem několik dní řešil, proč je spojka stále v záběru - ta upravená MotoBins lamela je od Newfren. Problém je v tom prodlouženém drážkování, které nekamarádí s drážkováním na těch prodloužených hřídelích.
Staré hřídele měly drážky udělané po celé délce. Ty nové prodloužené nemají drážky po celé délce stejné, ale na konci se zvedají (odborný název netuším, prostě jak udělají drážku kotoučem, tak konec nebude nikdy rovný). No a to zvednutí dělá problém s tou prodlouženou lamelou, kdy se to nenasune až dozadu. Tím je lamela furt natlačená na talíř blíž motoru a furt to zabírá.
Když to zkrátím - MotoBins lamela byla dobrá na staré hřídele, na nové prodloužené hřídele je lepší neřešit vylepšení a kupovat normální lamely.