Vikec:
Von je Hicks se mi zda zbytecne uzkoprsej ekofašo...
Kecu jak vopice chcanek vsude okolo, ale aby prispel hodnotnym prispevkem, to ne.
Clemexe znam osobne a hodne dobre a vubec se mu nedivim, ,ze byl do ted na foru necinnej.
Kdyz vznesu dotaz, kde koupit chutnejsi rohlik, tak mi 100 pomazanych hlav bude vnucovat, ze rohlik stoji za hovno, ze lepsi je tmavy pecivo, ikdyz je vlastne jen obarveny ... Fakt ,jdete do haj.zlu a kdyz uz mate potrebu (nekteří) moralizovat, tak si zalozte patricny vlakno.
Diky
Upravil Kubrt dne 31.01.2019 12:44
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Obě hapiny mají výfuky bez katů, u jedné je Remus, u druhé něco něco nikdo neví co. Následkem tohoto moralizování jsem na obě sehnal starší. Na chvilku jsem byl nalomenej to neřešit, ale pak jsem si vzpomněl na to, jak mi kámoš říkal, že ze starého BMW 750ky dává katy okamžitě pryč a já na to čuměl jak puk... že někdo takové prasárny dělá u auta. A proto mi to z principu musí vadit i u motorky.
Protože takovéhle myšlení, že na tom přece nesejde, že u jedné motorky atd...přesně takové myšlení vede do pr.de.le celé lidstvo.
Ano, námořní lodě blablabla ale dělají to někde na moři především, mimo civilizaci. A doufám, že se po tom co nejdřív začne šlapat taky.
Upravil Miguel dne 31.01.2019 13:02
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Obě hapiny mají výfuky bez katů, u jedné je Remus, u druhé něco něco nikdo neví co. Následkem tohoto moralizování jsem na obě sehnal starší
uprimne ... u HP2 bych se na to vyflaknul, je to special nicmene je zase pravda, ze bohatsi motorkari by v tomto meli jit prikladem.. coz Miguel dela a ja to povazuji za spravne a zasluzne
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kubrt napsal:
Kecu jak vopice chcanek vsude okolo, ale aby prispel hodnotnym prispevkem, to ne.
uz mas nastudovany ty aromaticky uhlovodiky a zavislost jejich poulicni koncentrace na frekvenci stejnopohlavnich styku u JROTC v Kalifornii 80 let?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Německy nerozumím. Nicméně zákaz použití dieselu v osobních automobilech v některých zemích světa je mi sympatický. Hlavně dnešní moderní diesely s filtry, močovinou a dalšíma kurvítkama mi dávají asi takový smysl jako tepelné čerpadlo. Na začátku musíš investovat ranec, abys následně "ušetřil"... Nechal bych jednoduchý atmosférický benzín a zvýhodnil bych ty, co ho používají na LPG/CNG...
pod trvalým dohledem
Vikec napsal:
Ten motor produkuje pořád to stejný množství bordela a kam myslíš že se ten bordel ztratí? No nikam,jen je vyfoukanej při regeneraci toho filtru opět za provozu a naráz,to je vám chuťovka... Trochu votevřít voči by to chtělo a né stryktně bojovat za jeden názor někde přečtenej na netu...
Tak to se na mě nezlob, ale nevíš o tom vůbec nic.
Ten filtr pevných částí je nutnej na noějších dieslech, co mají vstřikování typu comonrail atd... což způsobuje mikročástice, který vdechnutý už nikdy z těla nedostaneš a tělo se jich nedokáže zbavit ani vstřebáním. Tohle starý diesly neprodukovaly, takže otevírat oči můžeš, jak chceš... tohle vidět není... ale trochu obeznámení se s problematikou, než se vyjádříš by nevadilo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
hicks čo ti poviem starý mój my tu v Bratislave stále tie električky ťaháme koňmo
p.s. ak by si mal snahu sa aspon zamysliet ako a z coho sa vyraba katalyzator tak by si pochopil ze davat ho do benzinoveho motora je nieco co nasej planéte na konci dna viac uškodí ako prospeje.
live fast, die young be wild, have fun
dneska ráno nám stál na firmě náš nový MB Arocs EURO 6 a skoro hodinu vypaloval "výfuk" při 1500 otáčkách.
Ono se to dá odložit, ale jen párkrát a pak to padne do nouzáku a vypalovat nám to budou v servise. Máme prostě smůlu, že jezdíme krátký trasy a to vypalování neproběhne za jízdy...
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Vikec napsal:
Ten motor produkuje pořád to stejný množství bordela a kam myslíš že se ten bordel ztratí? No nikam,jen je vyfoukanej při regeneraci toho filtru opět za provozu a naráz,to je vám chuťovka... Trochu votevřít voči by to chtělo a né stryktně bojovat za jeden názor někde přečtenej na netu...
Tak to se na mě nezlob, ale nevíš o tom vůbec nic.
Ten filtr pevných částí je nutnej na noějších dieslech, co mají vstřikování typu comonrail atd... což způsobuje mikročástice, který vdechnutý už nikdy z těla nedostaneš a tělo se jich nedokáže zbavit ani vstřebáním. Tohle starý diesly neprodukovaly, takže otevírat oči můžeš, jak chceš... tohle vidět není... ale trochu obeznámení se s problematikou, než se vyjádříš by nevadilo
Zase se ti to pomotalo... Ty drobný saze,kerý sou pro člověka neodstranitelný,vznikají právě během toho procesu regenerace DPF. Zrovna Mara jak píše o tom vrčení jejich funglovky na firmě tu ekologii krásně vystihl,auto vrčelo hodinu zbytečně,vychrlilo milion sraček navíc a naprosto zbytečně....Tomu má člověk tleskat jakej je to pokrok a přínos?
Filtr pevných částic redukuje až 90% rakovinotvorných pevných částic. Jimi jsou kromě sazí taky sírany a dusičnany. Problém je i s areny(viz hicks). Tyto částice(filtr DPF) a uhlovodíky(filtr DOC) vznikají při spalování s velmi chudou směsí a za vysokého kompresního poměru. Jediným současným řešením jak tyto produkty spalování redukovat, je nahromadit je ve filtru a při teplotě cca 400 - 500°C(u benzinu až 600°C) nechat katalyticky přeměnit (spálit - zoxidovat).
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Zoxidovat.... Na co? Na jarní vůni těžko,takže opět na jedy,ale ty už oko nevidí,takže jsou v pořádku:-) EU se zaměřila jen na několik složek těch splodin a z těch udělala uhlavniho nepřítele lidstva a automobilky podle toho jedou. Za rok,nebo dva najdou nepřítele jinýho a pojede se klidně naopak a najednou bude nepřítel benzín a za deset let třeba elektrika... Jen aby se pořád obměňovalo a ekonomika se točila a vlivní mohli sedět na svejch místech.
Vždycky se jakékoliv společenství snaží zmírnit škodlivé dopady, které jsou v ten daný moment známé. To že se za 30 let zaměří na něco jiného je jenom evoluce našeho mínění. Ale prosím, pokud už si našel krystalicky čistý způsob pohonu, který zvládne jet rychleji jak 50km/h, tak zajdi na Antonína Čermáka na Praze 6 a přihlaš ho.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Zase se ti to pomotalo... Ty drobný saze,kerý sou pro člověka neodstranitelný,vznikají právě během toho procesu regenerace DPF. Zrovna Mara jak píše o tom vrčení jejich funglovky na firmě tu ekologii krásně vystihl,auto vrčelo hodinu zbytečně,vychrlilo milion sraček navíc a naprosto zbytečně....Tomu má člověk tleskat jakej je to pokrok a přínos?
Mě se nic nepomotalo.
Ty mederní vstřiky tvoří tak jemný rozprach paliva (což je samo potřeba pro dokonalejší spalování a větší efektivitu spal. motorů), že vznikají mikrosaze... něco si o tom přečti, než se necháš doktrínovat nějakým Lojzou ze stodoly, kterej to vytloukl koštětem, protože nemá IQ na to, aby správně provozoval jakejkoliv spalovací motor, natož diesel, kterej proti všeobecným představám není vůbec blbuvzdornej.
To samý o tom tvým výroku o čistění těch filtrů... prej vyfukováním
Kdes to viděl?
Tohle jsou právě jednoduchý lživý argumenty těch, co si potřebují ospravedlnit to, že nejsou ochotni platit za servis...
Filtry se čistí vypalováním a nebo chemicky.
Dneska se tato služba dá sehnat od 5 do 8 tis Kč... tak aby jste se šetřílkové neposr.ali... radši to hoďte ven a kňučte, jak želvy...
Když už chci šetřit na banánech, tak polknu ego a koupím si starší nenáročnou opici... diesel, kterýmu padají z výfuku saze, jak kostky magi... polétavej popílek 0... mikročástice 0 (přeháním, ale v porovnání to tak je) ... ikdybys to chtěl sežrat, tak si to musíš nakrájet... ale holt to má euro 2 nebo 3 a hlavně to není IN a reprezentativní, takže si kdejakej pozér musí koupit zánovní Mondeo za poslední peníze a pak nemít na čistění filtru, natož na jeho výměnu.
Všechno to je o prioritách, všeobecný vzdělanosti a hlavně ignorantství a konzumnosti lidí.
Upravil Mr GS dne 02.02.2019 16:21
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mě připadá,že vůbec nevíš,že k regeneraci DPF dochází primárně za jízdy,kdy čidlo tlaku v potrubí před filtrem a za filtrem dají povel jednotce,že je výfuk už zaplněnej a ta zahájí proces regenerace tím,že zvýší dávku paliva,aby právě stoupla teplota ve výfuku. Ideální stav je při jízdě po dálnici,kdy je motor pořádně v tahu a ty saze se po spálení obyčejně vyfoukají ven za auto v podobě fůry jedů plynejch. Bohužel,zrovna dnes mě E61 zahájila regeneraci v Brně při jízdě do Kohoutek na bazén a co s tym v ten moment?
Já jezdím autodopravu s dodávkou a představ si,že k ježdění do rajchu,fancie a jiných prd.elí tu euro 5/6 potřebuješ,protože tě prostě s obyč euro3kou do Paříže nepustí... Pomalu už není s čím jezdit,protože se z dodávek stal vergl bez motoru,motory vydrží uplný prt a nákladnost jejich provozování je neúnosná. Takže kdo má starýho Sprintera 312 a nemusí jezdit do těch center,tak je vysmátej a drží ho jak to jen de v provozu,protože si z novou dodávkou jen pohorší. A to mě moc jako pokrok nepřipadá. Navíc si myslím že je daleko ekologičtější spotřebovat jednu dodávku za dvacet let provozu a najet s ní dva miliony km,než za stejnou dobu zvrakovat šest funglovek narvanejch pi.čovinama.
Vikec napsal:
Mě připadá,že vůbec nevíš,že k regeneraci DPF dochází primárně za jízdy,kdy čidlo tlaku v potrubí před filtrem a za filtrem dají povel jednotce,že je výfuk už zaplněnej a ta zahájí proces regenerace tím,že zvýší dávku paliva,aby právě stoupla teplota ve výfuku. Ideální stav je při jízdě po dálnici,kdy je motor pořádně v tahu a ty saze se po spálení obyčejně vyfoukají ven za auto v podobě fůry jedů plynejch. Bohužel,zrovna dnes mě E61 zahájila regeneraci v Brně při jízdě do Kohoutek na bazén a co s tym v ten moment?
Já jezdím autodopravu s dodávkou a představ si,že k ježdění do rajchu,fancie a jiných prd.elí tu euro 5/6 potřebuješ,protože tě prostě s obyč euro3kou do Paříže nepustí... Pomalu už není s čím jezdit,protože se z dodávek stal vergl bez motoru,motory vydrží uplný prt a nákladnost jejich provozování je neúnosná. Takže kdo má starýho Sprintera 312 a nemusí jezdit do těch center,tak je vysmátej a drží ho jak to jen de v provozu,protože si z novou dodávkou jen pohorší. A to mě moc jako pokrok nepřipadá. Navíc si myslím že je daleko ekologičtější spotřebovat jednu dodávku za dvacet let provozu a najet s ní dva miliony km,než za stejnou dobu zvrakovat šest funglovek narvanejch pi.čovinama.
Jasně, já to nevím, proto ti píšu, že diesel není blbuvzdornej a pro každýho de.bila, co vozí haranty 400m do školy.
To, že diesel a v podstatě veškerý spalovací motory, jsou na dlouhý vzdálenosti a ne na to, aby se 6x denně startovali za studena, mě opravdu nikdo upozorňovat nemusí.
Nevím, proč semnou řešíš, kdy se filtr primárně čistí? Tys tady vedl fámy o tom, jak PDF není potřeba a že diesel dělá pořád stejný exhalace. Nikdo se nebavil o tom, kdy se čistí primárně a sekundárně... nemluvě o tom, že primárních čistění je omezený množství a dřív nebo pozděj musí každej do servisu.
Další věc je, že ti, co vykuchávají filtr PDF nejsou nikdy firemní majitelé, kteří si opravu/ výměnu dají do nákladů... a už vůbec ne ti, co jezdí mezinárodku, protože by je to přišlo kur.va draho.
Já se bavím o chytrácích, co si odůvodňují vytažení filtru z důvodů, který jsi tady vyblil ty s Hicksem... a to je zbytečnost a náklady na údržbu.
Takže tohle na mě nezkoušej
Upravil Mr GS dne 03.02.2019 09:32
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak tě opět vyvedu z omylu,právě drtivá většina tech expres dodávek,co lítají evropu maji ten filtr kuchlej,protož ty auta s nim nejsou schopny dlouhodobě fungovat. Bavim se o autech,co jezdi 200-300 tisic km ročně a tam fakt neni čas na to,aby se někdo coural ze španělska s autem spadenym v nouzáku,kvuli filtru. A ty auta sou provozovaný v celkem velkejch firmách,desítky a v pár případech i stovka sprinterů v jedné firmě....
Vikes - tomu zas celkom neverim zeby si nejaka spedicna spolocnost vzala na triko jazdit s dodavkou ktora ma vykuchany DPF filter..
live fast, die young be wild, have fun
Vikes - tomu zas celkom neverim zeby si nejaka spedicna spolocnost vzala na triko jazdit s dodavkou ktora ma vykuchany DPF filter..
live fast, die young be wild, have fun