Mě dělá 1150 něco podobného.. Při stálé rychlosti motor na zlomek vteřiny vynechává a nebo jakoby "zpomaluje". Dělalo to při konstantní 50ce ale teď už i při cca 100 a 120 km/h. Zajímavé že převážně v těchto rychlostech.. A když při tom projevu zavřu plyn tak střelí do výfuku. Mám tam novej Hall, snímač polohy klapky, kabely ke svíčkám, čerpadlo.. A stále se to trošku zhoršuje. Ale stačí přidat plyn a jede normálně..
per aspera ad astra
Co bylo na diagnostice při projevování závady ve snímaných reálných hodnotách? - teplota motoru?, signál z lambdy?, snímač škrtící klapky?...
Tipnul bych si vadnou lambda sondu. Nebo vadnou ŘJ.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Hele, tady je samozřejmě altík a jeho regulátor trochu o něčem jiném nežli u ostatních motorek, ale měl jsem podobný problém dříve u své Sůzy..
Tam se v regulátoru poškodila elektronika, která právě rejduje výstupní napětí.. Takže jsem jel a nějakém nestřeženém okamžiku vyletělo napětí a po pár vteřinách začala motorka vynechávat a šla max. na volnoběh.. Stačilo ji zhasnout a nahodit a jelo se dál, ale po pár desítkách km to udělala znovu.. Přišel jsem na to náhodou v noci, protože se rozzářila světla a pak to zdechlo..
Tak další posun.
Výjezd , po cca 8O km stejný průběh - hádání.
Doskákání k mechanikovi M.T. LBC Vyměněna cívka - závada přetrvává,
Diagnostika NIC neukazuje. Další pokus - výměna kabelů ke svíčkám. Uklidnění průběhu. Kontrola souběhu klapek - v pořádku.
Pokusná jízda cca 120 km - jízda plynulá. Bez problémů.
Tak zítra další zkušební jízda, SNAD TO BYLA TA BANALITA jako KABELýýýýý.
Jak bude jasno ještě potvrdím odstranění problémů, Snad to někomu pomůže.
http://www.rajce....j?q=ttsiki
Nj... Zatim teda ještě furt s kapkou nejistoty, jesi to bylo opravdu ono... Ale dalších 130km zdoláno bez problemu... Tak doufam ze jo. " a přitom takova blbost" ... ;-)