2016 ADV ve 40tis. první výměna destiček teď na nových 10tis a nikdy nic nepískalo..
jediný důvod proč jezdím na motorce BMW je ten, že Mercedes motorky nedělá
2018, najeto asi 16 tisíc a pískají. Neřeším to, jezdím furt v nejakem bordelu a říkal jsem si, že to jsou asi nečistoty. Ale na další garančce se pro jistotu zmíním.
Ročník 2015 a cca od 20 000 km píská předek při mírném brždění. Když brzdím fest, je to zticha. Destičky původní, cca 50%. Když to začalo, tak jsem zkontroloval, jestli nemám poničený kotouče nebo něco s destičkama, vše je OK. Neřeším to, je to bezvýznamná ptákovina, jezdím. Až destičky umřou, možná zkusím nějaké měkčí.
2014, 70k km, brzdy nejspíš původní ještě
Lehce píská je někdy při dobržďování v nízké rychlosti nebo popojíždění, kdy se brzda sotva lechtá, co sem vysledoval tak se to děje při vlhkém a sychravém počasí. V létě vpohodě.
R1200GSA LC '14 modrá od Boba :-)
Přidám svojí zkušenost s deskami TRW.
Montoval jsem nové a už od začátku bylo lehké hvízdání při dobrzďování.
Desky jsem po xy tisících vyndal a udělal náběhové hrany, chvíli nějakou dobu klid.
Pak zase něco najeto a začalo se to stupňovat a bylo to pro ostudu nepříjemné.
Ještě jsem si všimnul že po výměně za původní originály to brzdilo hůř.
Tak jsem se před pár dny našval a koupil červené BREMBA!
Ale proč píšu. V návodu k starému modelu je doporučováno pro zadní kolo ORGANICKÉ desky, tak jsem je tam tenkrát dal.
Teď jsem se nějakým způsobem dostal k tomu, že se montují i SINTER desky na zadní kolo. Náhodou jsem koukal do návodu k novějším modelům a tam jsou př+ zadní sinter.
Mám už sintry červené Bremba všude a zítra bude zkušební jízda.
Může mi to někdo osvětlit jaké máte zkušenosti se zadními deskami (sinter , nebo organics).
Ja kupujem “ cervene “ bremba podla konfiguratru brembo / nechce sa mi to hladat dostal som na to tip/ Zacal som ich kupovat od casu ked som mal 1190 a tam bol problem ,ze od nova tie oblozenia boli tvrde a nerobilo to dobre prednym kotucom.
Pouzival som ich potom aj na 1200 lc a rozmyslam ze vyhodim original na mojej novej 1250 a objednam si ich do nej. Brzdia lepsie a s lepsim nabehom a nepiskaju . Lebo su asi maksie
Samozrejme vydrzia o cosi menej ale zas su o aj dost lacnejsie.
rstd napsal:
Kupuji jen original a nemám problém a nic neřeším
Origo s tím nemá nic společného. Pískali mi od nové mašiny celou životnost - cca 50tis km. Poté jsem koupil nové značkové bremba... a pískají zase. Fakt peklo.
Co chcete, asi je potřeba vědět že jede pořádná tramvaj
Věděl by někdo postup odvzdušnění soustavy diagnostikou R 1200 GS LC.
Jde mi o to, zda při běhu čerpadla v daném intervalu musí být otevřený odvzdušňovací šroub na brzdiči.
Nejsem si jistý jestli bubliny při běhu jednotka ABS nenatlačí někam stranou při zavřeném systému a pak manuálně pumpováním páky a otvíráním odvzd. nevyjdou ven.
acer napsal:
Co chcete, asi je potřeba vědět že jede pořádná tramvaj
Věděl by někdo postup odvzdušnění soustavy diagnostikou R 1200 GS LC.
Jde mi o to, zda při běhu čerpadla v daném intervalu musí být otevřený odvzdušňovací šroub na brzdiči.
Nejsem si jistý jestli bubliny při běhu jednotka ABS nenatlačí někam stranou při zavřeném systému a pak manuálně pumpováním páky a otvíráním odvzd. nevyjdou ven.
Odvzdušňuje se normálně, nic přes diagnostiku nebo se zapnutým zapalováním se nemusí řešit. Pokud člověk chce mít klid od propadání zadního brzdového pedálu brzdy, tak se motorka musí pořádně odvzdušnit a nahrát nový software.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Já neříkal, že se mi propadá pedál. Jen mě zajímalo jak se celá akce provádí, když se ABS zavzdušní.
Předpokládám že se nechá motor diagnostikou proběhnout a pak se klasicky odvzdušňuje.
Leonardo napsal:
Software nepomůže mám a po ujetí a přehrátí cca 1500 km a zadní brzda opět zavzdušněná.
Je tam postup, není to jen o softwaru a pak už dávám jen brzdovku 5.1 s tou originální jsou po určitě době problémy i když se mění pravidelně.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad