Mám 1200 GSA 08, brzdi to klicek neklicek - posilovac tam neni. Zatim mam najeto 12tisic, a kdo mě zná, tak ví, že s ní mlátím s ní o zem dost často :-) Zasranou od bláta ji mám taky většinou nejvíc :-) jak se válím...
A nic. Žádný problém....
Zatím.
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Chlapy jak je to s tim posilovacem, nekde jsem cetl ze jde vyndat i s ABS a pak to brzdi stejne jako 02 bez ABS je to tak?? Ja jen kdyby se to zaclo srat...
Aktualne 1250 GSA HP
1150 ADV 2005 jsem kupoval novou. Citlivost brzd zpočátku strašná (po 9 letech s 1100GS), po zvyknutí a naučení bych nic jiného nechtěl. Integrál s posilovačem nemá chybu, 56000km bez závady včetně endurodovolených. Přesto byla stará 1100 v mnohém kvalitněji udělaná - třeba displej FID, reznoucí 1150 kotouče (časem záhadně přestaly) nebo taková blbost jako záhy vyšlochtaná páčka chcípáku. "Fajfky" mi odešly taky (nejsou levné, 2500/ks), ale díky 4-svíčce vás to nezastaví. Je vidět že se šetří a kupují levnější komponenty, nicméně 1150 považuju stále za spolehlivý stroj a konstrukčně je to zase o kus dál. Jak píše Ivoš, kamarádovi odešla ložiska v kardanu, gufero atd. ale netroufnu si tvrdit že je to méně kvalitní, byť u 1100 se o takových závadách jako typických nemluvilo.
ivan mam 1150 adventure 03/2002
kupil som ju minuly rok a odvtedy najazdil cca 25tisic km
-kotuce sa nikdy netvarili zeby chceli hrdzaviet
-v com ma 1100 kvalitnejsi FID
-fajky ani packy chcipaku zatial bez problemov (mozno preto ze vypinam klucikom a fajky mam len dve)
Já na motorku nenadávám, jen poukazuju na rozdíly oproti 1100, kterou jsem měl 8 let a od 1150 jsem čekal vyšší kvalitu. Je to modernější motorka s lepšími parametry, to nepochybně, kvalitnější ale není. Kotouče zrezavěly v garáži ještě jsem ani nevyjel!!! V únoru jsem ji kupoval, do jara stála na stejném místě kde stála 8 let 1100 a kotouče rezavý, no, pak se to ojelo.
FID u 1100 měnil barvu v extrémních teplotách když na něj pražilo slunce. U 1150 fid mění barvu jako chameleon při běžných změnách teploty.
Páčka chcípáku - u 1100 měla i po 8 letech přesnou aretaci poloh a žádné "viklací" vůle, teď mám 1100 z roku 99 a je to stejné. Páčka na 1150 se viklala už u nové motorky 3x víc.
Neuvádím to jako chyby protože všechny tyto věci i po 56000 km sloužily, ale jako snahu ušetřit.
Mohl bych dávat další příklady - např. některé díly elektroniky už nejsou BOSCH ale nějaký no-name, že masivní nádobky na řídítkách jsou nahrazeny lacinou konfekcí atd.
Přesto jsou BMW nejlepší motorky na světě!!
Tak to nebylo myšleno, najel jsem na ní kromě jedné drobnosti 56 tisíc km a nikdy mne nenechala ve štychu, je to super motorka. To že se šetří je trend a u 1200GS zase markantní - popletl jsem typy - ty "konfekční" nádobky jsou až na 1200, 1150 je ještě poctivý kus materiálu i když i tam jsou úsporná opatření... Na servo, integrální brzdy a ABS nedám dopustit.
Je to asi 7 dní, čo som spolu s Wingom menil obyčajné brzdové hadice za pancieraky ( bez jeho rád a pomoci si to neviem predstaviť ...veľká vďaka ). až na menší problém s montážou hadíc vďaka ich konštrukčnému riešeniu to nebolo až tak hrozné. k ovzdušňovákom na inntegr. jednotke je trochu horší prístup ale ide to aj v domácich podmienkách.
Glock-plastik fantastik :-)
glock7 - jsem velmi rád, že ti vše funguje. Ale viděl si sám, že orígo sada od TT na 1150 tku měla bendža brzdových hadic zahnuté pod 45 st, a BMW hadice na stroji o 90st...... . Kdyby nebylo tohoto šlendriánu, tak si ušetříme výrobu chrániček hadic, ladění , vymýšlení, natáčení koncovek a cca dalších 4 hodin, navíc vztekání . Ale , i tak to není dokonalé, a to mi fakt po těch hodinách ladění, dosti sere ! Ano, sada pancéřových hadic od TT na 1150GS, je další jejich aušus, jako když to dělají zemědělci v Indii a ne Germáni.. Ostatně jako 80% výrobkú od nich , mimo Kaheda nesporně ,...ale to se sem nesmí psát, že . Jsem samozřejmě připraven na to, že Tomáš TT jako prodejce TT v CZ a i dílčí sponzor této stránky, bude zase oponovat, že sme montovali blbě a nerozumíme tomu , jak je zvykem. Nic to však nemění na faktu, že výrobky od TT by měly pasovat a být celkově kvalitnější, dle mě. .... Viz aktuální diskuze o padacím rámu na 12tce , co je zcela mimo osy motorky. Upozorňuji , že na obligátní a očekávanou reakci / měli to montovat odborníci od TT a ne fušeři a amatéři doma / si dovolím dopředu poznamenat, že to délku a ani nepasující úhly koncovek pancéřových hadic nijak neovlivní. Velmi děkuji a oceňuji , že pro tentokrát , s námi někteří zastupci TT nebudou vyjímečně polemizovat, že to tak není. Je , a diskutovat o tom nehodlám.
Upravil W dne 16.05.2009 21:12
wing: suhlas TT vyrobky su v nizsej kvalite nez by clovek ocakaval od germancov...montaz krytu na baterku bola nocna mora dokonca poznam cloveka co to vzdal pri pocitoch ze vsetko dorije ostrym plechom ktory ma rvat v stiesnenom priestore ....sroby na krytoch na nadobky na riadidlach pridlhe a o presnosti ked sa clovek pozrie na vole nad deklikmi su uplne scestne ...takysto pri tychto krytoch by som ocakaval, ze nemecka povaha nedovoli aby sa muselo montovat pri beznej udrzbe zrkadlo dole hore a aj cely kryt hore dole ...a bolo toho viacej.... celkovo spokojnost len mensie rozcarovanie nad premyslenostou presnostou a spracovanim od nemcov by clovek ocakaval viac ale musim pochvalit, ze pristup u predajcu v SVK aspon zahladzuje problemi ....
Upravil KLID dne 18.05.2009 19:17
Wing napsal:
glock7 - jsem velmi rád, že ti vše funguje. Ale viděl si sám, že orígo sada od TT na 1150 tku měla bendža brzdových hadic zahnuté pod 45 st, a BMW hadice na stroji o 90st...... . Kdyby nebylo tohoto šlendriánu, tak si ušetříme výrobu chrániček hadic, ladění , vymýšlení, natáčení koncovek a cca dalších 4 hodin, navíc vztekání . Ale , i tak to není dokonalé, a to mi fakt po těch hodinách ladění, dosti sere ! Ano, sada pancéřových hadic od TT na 1150GS, je další jejich aušus, jako když to dělají zemědělci v Indii a ne Germáni.. Ostatně jako 80% výrobkú od nich , mimo Kaheda nesporně ,...ale to se sem nesmí psát, že . Jsem samozřejmě připraven na to, že Tomáš TT jako prodejce TT v CZ a i dílčí sponzor této stránky, bude zase oponovat, že sme montovali blbě a nerozumíme tomu , jak je zvykem. Nic to však nemění na faktu, že výrobky od TT by měly pasovat a být celkově kvalitnější, dle mě. .... Viz aktuální diskuze o padacím rámu na 12tce , co je zcela mimo osy motorky. Upozorňuji , že na obligátní a očekávanou reakci / měli to montovat odborníci od TT a ne fušeři a amatéři doma / si dovolím dopředu poznamenat, že to délku a ani nepasující úhly koncovek pancéřových hadic nijak neovlivní. Velmi děkuji a oceňuji , že pro tentokrát , s námi někteří zastupci TT nebudou vyjímečně polemizovat, že to tak není. Je , a diskutovat o tom nehodlám.
No je pravda, že padák TT vypadá líp jak padák například SW motech, co jsem měl před tím, nicméně, na tu jednu stranu mohl bejt o 3 cm delší, jakoválec .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
zapominate, ze TT nejsou skoro nemci ale spise frantici
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Ivan napsal(a):
Já na motorku nenadávám, jen poukazuju na rozdíly oproti 1100, kterou jsem měl 8 let a od 1150 jsem čekal vyšší kvalitu. Je to modernější motorka s lepšími parametry, to nepochybně, kvalitnější ale není. Kotouče zrezavěly v garáži ještě jsem ani nevyjel!!! V únoru jsem ji kupoval, do jara stála na stejném místě kde stála 8 let 1100 a kotouče rezavý, no, pak se to ojelo.
FID u 1100 měnil barvu v extrémních teplotách když na něj pražilo slunce. U 1150 fid mění barvu jako chameleon při běžných změnách teploty.
Páčka chcípáku - u 1100 měla i po 8 letech přesnou aretaci poloh a žádné "viklací" vůle, teď mám 1100 z roku 99 a je to stejné. Páčka na 1150 se viklala už u nové motorky 3x víc.
Neuvádím to jako chyby protože všechny tyto věci i po 56000 km sloužily, ale jako snahu ušetřit.
Mohl bych dávat další příklady - např. některé díly elektroniky už nejsou BOSCH ale nějaký no-name, že masivní nádobky na řídítkách jsou nahrazeny lacinou konfekcí atd.
Přesto jsou BMW nejlepší motorky na světě!!
Všiml jsem si, že jsi přešel z 1150Adv zpět na 1100. Můžeš říct, co tě k tomu vedlo? 1150 si nijak nehanil..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
hmmm ja mam 1150A 2002 ...60.000km
- farba na FID sa mi nikdy nezmenila
- packa chcipaku nema ziadnu volu a
- na kotucoch som nikdy nemal ani naznak hrdze
ak ta mozem poprosit napis konkretne ktore diely na 1150 nie su od Bosch a 1100 ich ma Bosch? ktore nadoby na riaditkach su nahradene lacnou kofekciou??
... zajimave postrehy. 3 roky a cca 50 tisic km vlastnim obycejnou 1150 GS / 2003 - 4 svicak, FID, dual brzdy s ABS a posilovacem...
- jezdim i v zime - mam od soli lehce ozrane a od kaminku otlucene vidle a rameno paraleveru - ale jinak nic nerezavi
- dual brzdy jsou v terenu (po vypnuti ABS) fajn - muzu zastavit v krpalu dolu a mit obe nohy na zemi
- cudliky, packy a prepinace funguji perfektne - nic neni nikde vymrmlane
- pravidelne menim brzdovku (spis driv)
- kazdou zimu sam cistim a mazu vsechny el. konektory na cele motorce a kontroluji kabelaz
- motorku jsem letos umyl jen jednou - projel jsem brodem - jinak obcas pouze "oprsi"
- zbytecne se v tom jinak nestouram
... ono to jezdi a jezdi a krome nekolika drobnosti, ktere castecne zpusobila moje drivejsti neznalost brambory, nemam problem.
... je ale fakt, ze koncepce para/telelever + dual integral brzy s posilovacem me spolehlive odnaucila jezdit na "normalni" motorce. Zachranilo mi to parkrat zdravi (mozna i vic), ale po vymene masin s kamaradem (litrove SV r.v. 2007) jsem si okamzite malem rozbil hubu - zato on krouzil po okoli jak skalni orel a byl podvozkem a brzdami bawa naprosto nadsen.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Mel jsem GSA 03 a taky nic nerezlo,pravda spodni bryle meli nejakej lišej a nektery srouby taky,ale to bylo asi zachazenim puvodniho majitele. Ale jednou jsem v terenu vymlask baterku,pomohli az startovaci kabely.No ale mel jsem zapnuty pridavny svetla a ty zerou taky dost.
Vymenil jsem ji za GSA 02 muzu si vypnout svetla kdy chci. Integral si delam zadni brzdou neky sam,jak jsem zvyklej z jinych motorek,jinak ale asi fajn vec ten integral. Posilovac se mi zda, ze ma hlavne intenzivni nastup,neco jako kdyz zmacknu na 02 hned naplno predni brzdu,takze se to hur davkuje,ale jinak mam pocit ,ze to brzdi skoro stejne, jen musim asi vic tahat za packu. Havne mi to ted brzdi i bez nastartovaneho motoru a muzu si vypnout svetla
Menil jsem hlavne z duvodu, ze GSA 02 bylo v naprosto super stavu a nechtel jsem aby ho Pepe poslat do sveta a radsi ho od nej koupil sam a mel jsem chvilku oba modely soucasne
Upravil xavier dne 23.11.2009 12:00
Aktualne 1250 GSA HP
... jsem zapomel napsat, ze me motorka brzdi v dualu i s vypnutym zapalovanim - o dost hur pochopitelne, ale brzdi - nemuzu napsat, ze bez proudu v soustave je to totalne bez brzd - neni - jen musim poradne packovat.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure