Ahoj,
když už jsme u těch spojek řetězu, řekněte mi pánové váš názor.
Stačí na řetěz u F650GS tedy na celkem "pomalý" motocykl a s nikterak závratným krouťákem ROZEBIRATELNÁ SPOJKA ?
Někdo říká " do 500 ccm v pohodě" a další "zásadně nýtovat"
co na to fórum
(já třeba na Transalpovi nýtoval, navíc mi řetězoprodejci fi. CONTRA půjčili nýtovačku)
Dík za názory
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal:
Ahoj,
když už jsme u těch spojek řetězu, řekněte mi pánové váš názor.
Stačí na řetěz u F650GS tedy na celkem "pomalý" motocykl a s nikterak závratným krouťákem ROZEBIRATELNÁ SPOJKA ?
Někdo říká " do 500 ccm v pohodě" a další "zásadně nýtovat"
co na to fórum
(já třeba na Transalpovi nýtoval, navíc mi řetězoprodejci fi. CONTRA půjčili nýtovačku)
Dík za názory
Nejtovací spojka je samozřejmně nejlepší. Rozebírací spojka se hodí spíš víc na krosku,aby šel řetěz líp měnit a čistit. Ale je to na tobě...
Já bych radši nejtovací.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Oba děláte chybu. Jeden,že nečistí a jen maže. Protože bordel,co se nachytá na namazanej řetěz vytváří brusnou pastu. A tím,že jen mažeš,tak si ho tam pěkně zakonzervuješ a bordel brousí a brousí... Až ti vybrousí kolečka a válečky.
Kámoš to taky vylepšuje Arvou,protože je agresívní vůči gumovejm O kroužkům a ty pak odejdou a s nima i řetěz...
Prostě má se čistit a mazat přípravkem od jedné firmy. Je to jedno od jaké. Protože každej výrobce má jinej nosnej prvek kterej jde zase dolu nejlíp čističem od stejnýho výrobce. To je přeci jasný. NE?
ja taky jen mazu.. cca kazdych 750km. Castrol WAX sprej.
Pokud vim, cisti malokdo... i v servise mi rikali, at se na cisteni vykaslu... ale snazim se mazat svedomite.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nejtovat je jistota, ale u 650 GS se rozebiratelný spojky nemusíš rozhodně bát.Určitě to ale chce aby byla nová a ne 15x rozebraná...
Já osobně mám řetězy většinou na spojku.
S tím čištěním bych to zase tak nepodceňoval, když se to nečistí, jen maže tak pak vidíš některý řetězy pěkně zatuhlý, nejde kolikrát ani napnout do rovna a články jsou zatuhlý cikcak.
Takže rozhodně občas vyčistit a mazat podle potřeby jak řetěz vypadá, za sucha cca 400 - 500km, pojízdě v dešti je řetěz kolikrát uplně "umytej" třeba po 150 km...
Já tedy nevim co porád řešíte se spojkama řetězu. Jestli stačí rozebiratelná, nebo nýtovat. Obojí je vopruz a stojí za starou bačkoru. Nikdy to neuděláš tak dobře jako mašina v továrně.
Nejlepší je koupit řetěz VCELKU, bez bláznivejch spojek.
Já prostě objednal řetěz ( pochopitelně celou sadu) na efko, nasadil a bylo
Já si objednal z www.motoretezy.cz sadu přímo na BMW F 650 GS a přišla mi s rozebíratelnou spojkou...
Tak jsem to neřešil, nasadil a zatím v pohodě
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----