Přidám mojí zkušenost.Vloni mi na dovolené,poránu nešlo nastartovat.po chvilce se chitil jeden válec a po asi 20vteřinách i druhý.po zahřátí jela skoro normálně,jen při prudkém přidání z nižších otáček si kuckla.Něco jako kdž ti vynechá jedno zapálení.V pohodě jsem odjezdil dovolenou.Startovala uplně normálně.Po návratu domů jsem měřil zapalovací kabely.Jeden dával při nastavených 20Kohm.-6,4ohm.a druhý vůbec nic.Byla prasklá fajfka svíčky.Bylo cítit malý pohyb i přes tu gumu.Na fajfce co se strká do cívky a je odrušena 1Kohm. se nemá co rozbít,a hlavní kabel je měděný a dá se z obou fajfek vyšroubovat,Je to na závit M3.
Origo fajfka se nedá u výrobce koupit,ale je skoro totožná s Fábijí 1.4-16VRv 200-2008/Octávia1998-2010-tour/WWPolo1999-2002/Golf4-1.4-16V.Dokonce jsem objevil dovozce čínských kabelů s fajfkama myslím za 550,-Kč všechny 4ks.Prý bezproblémové.jinak je dělá Tesla.Problém je jen délka kabelu.Bohužel jsem to nedotáhl do konce.tak nevím jak mají tyto fajfky uchycení na kabel,Kdyby měli vnitřní závit M3 tak se dají jen přehodit fajfky za pár korun.Snad to někomu pomůže ale chce to dotáhnout,