Právě po tvé recenzi jsem se rozhodl pro starší 1100 proti 1150 GS. Měl jsem staré Audi 80 z r. 1979, patnáct let staré, a bylo to furt dobré auto. Ostatně teď jezdím s Mondeem r.v. 2004 a taky bez velkých problémů.
Myslím, že 11 gs termostat nemá žádná, ale vyřeší to kus kartonu nebo plastová fólie vhodného tvaru před chladič, ani se nemusí nijak upevňovat.
Jinak je to starej střep a mám obavu o dostupnost nových dílů a růstu cen použitých dílů.
Ale líbí se mi, tak ji mám
Upravil agenthonza dne 19.11.2019 18:28
Termostat nemá GS do r.v.1997. Do +5ti je to v cajku a ohřeju jí, ale nesmí pršet a musí se za ní trichu tahat jinak kochacím tempem je třeba 100km furt na 2čárkách. Ale celosezóně jí nejezdím, pokud bych jezdil, tak bych raději s termostatem a asi řešil i jiný olej než 20w50.
Po sněhu jsem jel párkrát, když někde nakydalo cestou v horách a ABS je zde fakt výhodou. I tohle pravěké doporučuji.
Jednou jsem jel v zimě v soli ca 400km a pak to týden nechal v garáži a úplně se motorky lekl. Pak jsem měnil zinkované šrouby, pro jejich olezlost, vše čistil a impregnoval, takže motorka v zimě v našich podmínkách fakt trpí, pokud ji hned po dojetí neomyješ. Smekám před auty, že to vydrží.
Než na recenze dej na vlastní pocit, až se s ní svezeš. Nesmrtelnost staré vrány je spíš o srdci majitele a ochoty do motorky investovat čas a peníze, než o značce a typu.
Vzhledem k tomu, že díly na 1100 byly bouchány v několika typech motorek hromadu let a pak i v 1150, tak jejich "ne"dostupnosti bych se úplně nebál... Za ty roky jsem jich fakt moc nepotřeboval. ;-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Právě, že když je kolem nuly tak kochacím tempem se mi to drží stále na 4 čárkách, jen to trvá déle než se to ohřeje. Když je teplo tak by se dalo říct, že i v zácpách jsem zažil nejvíc 7 čárek a to asi jednou. Jinak normálně ať je jakékoli počasí tak se mi teplota nehne víc jak o čárku nahoru a dolu.
700 GS, 1100 GS
Termostat nemam, starsi prevodovku za novejsi sem vymenil ve 190000km a radi hur nez ta stara...menil sem ju enom proto ze sem daval spojku a mel sem ju v regale...tak si vyber.
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Termostat nemam, starsi prevodovku za novejsi sem vymenil ve 190000km a radi hur nez ta stara...menil sem ju enom proto ze sem daval spojku a mel sem ju v regale...tak si vyber.
Přesně, mám taky tu "špatnou" a řadí jak za mlada. Zůstane tam :-D
700 GS, 1100 GS
Horacio napsal:
To já kupoval 1150 v šestadvaceti ještě jsem nepotkal nikoho mladšího
Jo a servis nejde dělat "silou" na žádný motorce, pokud na ni chceš jezdit. U boxera je navíc počítat že má složitější hnací ústrojí a podvozek je taky složitější oproti konvenčním motorkám.
Železo to sice je, ale určitě ne blbuvzdorný.
Ja koupil 1150 Adv a bylo mi 23 a mam ho porad... Je mi 34
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
R1100GS je podle poměru stáří, spolehlivosti, peněz, užitné hodnoty a schopnosti "poprat" se s dnešním tempem provozu jednoznačně nejlepší motocykl BMW co byl kdy vyroben - můj soukromý názor
Jen to chce v dnešní době sehnat ještě pěkný kus - tady v ČR je to v inzerci někdy pěkná bída.
Upravil Tonda dne 19.11.2019 21:16
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
R1100GS je podle poměru stáří, spolehlivosti, peněz, užitné hodnoty a schopnosti "poprat" se s dnešním tempem provozu jednoznačně nejlepší motocykl BMW co byl kdy vyroben - můj soukromý názor
Jen to chce v dnešní době sehnat ještě pěkný kus - tady v ČR je to v inzerci někdy pěkná bída.
Myslím, že o tom to je, přesně vystiženo. I když každý má své preference.
Mimochodem, když zvládnu Hondu Integru s 230 kg, tak trochu těžšího GS se přece nemusím bát, že?
Upravil donald dne 19.11.2019 22:43
Tonda napsal:
R1100GS je podle poměru stáří, spolehlivosti, peněz, užitné hodnoty a schopnosti "poprat" se s dnešním tempem provozu jednoznačně nejlepší motocykl BMW co byl kdy vyroben - můj soukromý názor
Jen to chce v dnešní době sehnat ještě pěkný kus - tady v ČR je to v inzerci někdy pěkná bída.
tak a je to venku, proto mam pro jistotu dve.
Kupredu spatki ni krok...
Tonda napsal:
R1100GS je podle poměru stáří, spolehlivosti, peněz, užitné hodnoty a schopnosti "poprat" se s dnešním tempem provozu jednoznačně nejlepší motocykl BMW co byl kdy vyroben - můj soukromý názor
Jen to chce v dnešní době sehnat ještě pěkný kus - tady v ČR je to v inzerci někdy pěkná bída.
tak a je to venku, proto mam pro jistotu dve.
Dvě máš proto že sem tu třetí od tebe hned vzal já....
babka napsal:
To světlo z Avie je TOP! Nechápu proč to lidi mění za to dvojsvětlo, fuj. Nelze opomenout nádherný zobák (přední blatník), kde si odkládám kafe.
Souhlas! Jen zobák jsem vyměnil za kratší - "odkládací prostor" je zachován a víc se mi to líbí.
Upravil hobr dne 20.11.2019 08:23
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
agenthonza napsal:
Myslím, že 11 gs termostat nemá žádná
tak to myslíš špatně
Mám 06/97 a termostat nemám a i když jsem se díval na realoem na poslední ročník R1100GS tak termostat tam taky není.
... a kdes čekal, že ten termostat uvidíš? Jako náhradní díl, kterej si tam přišroubuješ?
Tak se podívej na čísla dílů chladiče před a po datumu, co psal Milan (servisák)
A teď můžete zase spustit o tom, jak máte za 25 let najeto 80tis a celou dobu jste termostat nepotřebovali a na životnost to nemá vliv
Upravil Mr GS dne 20.11.2019 10:21
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA