Šikmé hlavy měly první modely. Měl jsem 633-3 s číslem *512* a sehnal motor s číslem *084* nebo tak. Oba měli hlavy z Bizona, tedy šikmé nebo chceš-li sešikmené dopředu. viz. foto
Tak jak je na fotkách, tak měla výfuky origo. Tedy šla demontovat osa zadního kola bez demontáže výfuku. viz. fotoGSA 1250 Rallye 2024
Vyndat by osa měla jít, někdy je to ale o milimetry, případně je potřeba zatlačit na sedadlo, aby hlava osy přelezla přes lem výfuku. Tobě už tam chybí dost místa, nemáš třeba delší tlumiče pérování?
Podle mě má i jiné držáky výfuku. Nicméně mu to hraje se svody. Kdyby je dal níže, tak bude výfuk proti kolenům zalomený dolů.
Když se podívám na moje držáky výfuků, tak jsou rovně dolů ne šikmo dozadu.
Asi bych to neřešil a nechal jak máš. Ta barva je skvělá a rejpalů na neorigo stav se stejně najde plné parkoviště.
Do tchána se onehdá snažil rejpat stařík, že má nerezové šrouby
GSA 1250 Rallye 2024
Stewe napsal:
Pěkná, šel si do zlaté ačkoli barva byla červená. Nepotřebuješ šikmé hlavy válců? Jaký máš motor? Bez poloautomatu?
Také jsem ji měl Rajče
Lukáši nenašel jsem album po renovaci!
To byl ovšem totální šrot po povodni, ne?
.
tak potvrzeno ze dvou zdroju pokud je opravdu original tak sla osa vytahnout bez sundani vyfuku. jedinej problem byl pokdu jsi mel tazne na PAV tak tam za urcitych okolnosti nesla vyndat
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
PavelDR napsal:Lukáši nenašel jsem album po renovaci!
To byl ovšem totální šrot po povodni, ne?
Pavle, nenašel, protože mě navštívil kamarád co dělá různé veterány a přesvědčil mě, že ji potřebuje více než já.
Byla utopená a bohužel ji předchozí majitel nechal na zahradě takto trápit.
Šrot to byl, ale byl to dobrý základ pro renovaci. Byla s papírama a s PAVem za dobré peníze. Ovšem můj čas je věnován jiným koníčkům.
GSA 1250 Rallye 2024
PavelDR napsal:Lukáši nenašel jsem album po renovaci!
To byl ovšem totální šrot po povodni, ne?
Pavle, nenašel, protože mě navštívil kamarád co dělá různé veterány a přesvědčil mě, že ji potřebuje více než já.
Byla utopená a bohužel ji předchozí majitel nechal na zahradě takto trápit.
Šrot to byl, ale byl to dobrý základ pro renovaci. Byla s papírama a s PAVem za dobré peníze. Ovšem můj čas je věnován jiným koníčkům.
No myslím si,že ve tvém albu o domácí výrobě zvedací plošiny na motorku jsem nějakou pěknou,vojenskou 634 viděl.
.
Dnes to začalo vrčet a již bylo předáno majiteli, aby si to mohl šoupnout pod stromeček.
Děkuji kolegům za rady a za fotky.
PavelDR přiložený následující obrázek:
Tak mi po roce zaparkovala v dílně další 634 v žalostném stavu.
První problém s kterým bych potřeboval poradit je délka origo tyček blinkrů.Na té první co jsem dělal bylo tyčka blinkru dlouhá 40 mm od blinkru po motorku a to na předních i na zadních.Nevím ovšem jestli je to tak dobře. Na tomto vraku byly blinkry jen dva a to ještě neoriginální.Koupil jsem blinkry nové od MotoJelínek ,ale tyčky mají od blinkru po konec tyčky 100 mm.Mají to být blinkry na 634 ,ale budu muset ty tyčky upravit jen nevím na jaký rozměr a jestli jsou tyčky blinkrů předních a zadních rozdílné
Můžete mi prosím někdo změřit délku tyčky od blinkru po motorku?
Je to motorka na vývoz, dovezená z Rakouska. Nevím jak moc se v tom kdo vrtal. Přední blinkry a levý přepínač nejsou origo. Byl tam otáčkoměr. Je elektrický a ne mechanický,tak netuším jestli se to takhle vyváželo. Možná to někdo předělával. Koupil jsem viko s vývodem na otáčkoměr a dám tam mechanický.Borec to tak chce,ale jestli to tak má být to nevím.
Potřebuji teď změřit jen ty tyčky předních a zadních blinkrů.
Předem děkuji.
PavelDR přiložený následující obrázek:
Myslíš tyhle blinkry?
Tyto má kolega z práce na prvním modelu 634 v originále. Pokud je to to co hledáš, tak ti to změří.
Pokud hledáš novější, hranatější, tak ty má zase kolegy kámoš v originále. Takže zaměření jde taky zařídit.
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[64.07Kb]
Upravil Hrabe_X dne 11.12.2020 16:15
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Máš to moc pěkný. Dneska je masakr kam vylezli ceny tady těch komunistických nesmyslů. Když to srovnáme s BMW za tu cenu tak jsme technikou úplně někde jinde. Je to mazec. Já si dávám dohromady Prase a to je pak prodejný za 100-120. To je hrozný peklo.