JJ Tomáš je kámoš z wranglerclubu,mluvil jsem s ním,nemá ještě homologace na JL na nárazníky,ale až budeš Praze stav se za ním,není většího odborníka na Wranglery.
bluesbery: zdravim te neni problem cokoliv schvalit, samozrejme to cokoliv je v uvozovkach, viz muj patrol, ale jak rikam stoji to penize, delal jsem kola, podvozek, zebrik, naslapy, pevnostnaky, navijaky, zmena rozmeru a hmotnosti atd. a vyplazl jsem 50tis
Upravil schrek dne 17.12.2019 12:03
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Bob napsal:
Hrabě můj první Jeep neměl vůbec nic a projeli jsme s ním celou Sicílii bez všech asistentů
jinak zde mé začátky s jeepama
Krásnej modrej Wrangler! Když by tě na té fotce někdo kopal do břicha, vsadil bych se, že jsi Nick Slaughter!
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
bluesbery napsal:
Pořídil jsem Jeep Wrangler Sahara 2019, 2.0 benzín, 200 kW, nedokážu sem teď vrazit foto.. Pro mě osobně a moje budoucí potřeby , nejlepší kára, ze všech co jsem kdy měl.. Na jaro se Bobe stavím, pochytat nějaké rozumy a tak vůbec..A taky za Kukym, Vevisem...
Zdar, jakou tam mas reálnou spotřebu? Nový Wrangler se mi líbí, diesel nepřipadá v úvahu, srovnání s 3.6 Pentastar nevychází o moc lip podle testů... a taky jsem viděl tři měsíce stary kus, rezavý na pantech dveří, to na me taky moc dojem neudělalo, jinak nádherné auto
Reálnou spotřebu mi nevěřili ani u prodejce.. Zatím jsem nahrkal cca 2000 km, celková prům. spotřeba 9,6, ale z toho je cca 40 % město. Běžně ježdění mimo město a téměř podle předpisů ( to jen na zkoušku) 7, 7. Jak říkám, laik se diví, odborník žasne..
Upravil bluesbery dne 17.12.2019 18:11
Downsizing funguje. Jinak bych dneska nejezdil se stejnými 400 hp za deset jako před par lety za 13.
Na spritmonitor.de má tahle motorizace kolem 12 takže věřím, ze s rozumným stylem jízdy je 10 reálných.
S naprosto striktním dodržováním rychlostních limitu jsem jel u svého auta i za 7,5 litru.
Přes deset jezdil nepochybně i 2,8 CRD...
pod trvalým dohledem
Ani náhodou 2,8 Crd jezdilo kolem 12 kola 17 Cooper discoverer, léto 18,,Saso jakmile to upravís zvedne, dáš větší kola půjdeš se spotrebou nahoru. Zajímá mě tvoje srovnání s Discovery 4?co jsi měl.
Bob mas pravdu neupravenej Patrol cca 10-11 upravenj 12 - 20 moje osobni zkusenost, momentalne jsme po ruznych dalsich upravach jako prevody rychla petka atd na cca 12-13, nejvic dela zvednuti a kola
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Bob napsal:
Ani náhodou 2,8 Crd jezdilo kolem 12 kola 17 Cooper discoverer, léto 18,,Saso jakmile to upravís zvedne, dáš větší kola půjdeš se spotrebou nahoru. Zajímá mě tvoje srovnání s Discovery 4?co jsi měl.
Měl jsem RR Sport, 3.0 nafta, 186 kW, spotřeba nepatrně nižší než teď u Jeepu.
Je mi jasné, že po úpravách spotřeba stoupne, s tím se počítá. I kvůli jízdam v ofroudu..
Upravil bluesbery dne 17.12.2019 20:25
Zetore je to fešák,ale šel co se comfortu,jízdních vlastností o třídu dolů ten wrangler se nemůže s jízdníma vlastnostma Range Roveru vůbec rovnat.Motor to samé.Tento JL má alfu romeo tak nevím jak to bude fungovat po najetém kile
S RR jsem byl maximálně spokojený, po všech stránkách, přesto jsem se rozhodnul jít do Wrangleru. Rozdíl v pohodlí není až tak markantní, na našich cestách výkon ani rychlost RR moc nevyužiješ, a hlavně pro mě to byla láska na na první pohled.. Spolehlivost ukáže čas..
Je nádherný,jedinečný,jezdíš s větrem ve vlasech,když máš k tomu postavu jezdíš jak Nick Sloter na pláži
A ted realita vyndal jsem dveře kam je dáš jsou fakt velký a těžký,softop sundat nandat je pro dva a musíš v tom mít grif to nasadit,sundal jsem ho a zjistíš,že bud ti pere slunce na pleš nebo začne pršet,abych vypadal offroadově dal jsem tam MT pneu Cooper Discoverer trošky šly mimo blatníky fakt není nic lepšího když tě stříká voda do autaNo prostě prdel s ním byla jak říkají zkušení wrangleráci když to vemeš do offu tak jseš rád když se vejdeš do třicky klasická cenovka co na autě odešlo je to měkota.tlumič řízení silenbloky,klouby,občas zakukal automat to se vejdeš do 60k
já jsem v zimě se svým JK unlimited nechtěl jít pěšky ke sjezdovce na Aldrově ve Vítkovicích přece mám legendu wranglera a na něm cooper discoverer pneu dojel jsem až ke vleku a zaparkoval.Přez den byla obleva a sníh změknul.Pojezdil jsem a odpo chtěl odjet domů dám lyže do auta Jana si sedla Bígla jsem usadil dozadu a frajersky si nasadil brejle zařadím zpátečku 4x4 a couvám pomálu se bořím níže a níže až jsem si lehnul na břicho a bylo vymalováno redukce pomalu nic.Chvilku jsem s tím zápasil a najednou pověstná rána,říkám si je to v pr.deli a taky bylo sedlo to na pařez a ozubená kola v diferáku nevydržela a očesal jsem to.Vyšel jsem z auta a šel za kamarádem co s tím přijel Ford Ranger ten se jenom hrabal ani se to nehlo.Naštěstí je kámoš místní co má zde penzion a zná se s vlekařema,takže za posměchu celé lanovky a lidi v bufetu, bohužel jsem měl na wrangleru pražskou SPZ takže si dovedete představil kolik fajnových slov jsem dostal
Přijela pro mě velká Setra Kassbohrer a za blikajících světel mě za posměchu vlekařů táhla potupne na laně na parkoviště,odjel jsem s chroupajícím diferákem do dílny a ze známosti jsem se vešel do 25000kč.Takže docela drahá moje lenost.Od té doby vyšlapuju pěšky a neslyším na rejpaly vždyt más 4x4 Dsg to dáš ani náhodou
Ale jinak je s ním fakt prdel
Upravil Bob dne 09.01.2020 16:12