[/quote]
Odpověď je v podstatě přímo v tvém příspěvku. Ne 13,9-14,3V není OK, 12V AGM akumulátor potřebuje určitě dobíjet na větší napětí než 14,5V.[/quote]
Dokonce píšou na manuálu 14,8 až 15V při konečné fázi nabíjení.
To koukám...
Já to měřil na starý napůl vybitý baterce z auta když jsem GSko startoval přes kabely.
Kazdopádně maly GSko musí mit baterku ve 100% kondici jinak to dlouho točí.
Kdyby s baterkou něco bylo tak bych to při poslednim startu o vánocích poznal.
Tím už jsme si prošel.
chury napsal:
Loni jsem tu žlutou mršku koupil, zatím OK, ale když to tak čtu, začínám mít obavy, zda na jaře nastartuji
Hmm, to jsme na tom stejně. Taky jsem ji koupil před dovolenou a z preventivních důvodů. Když to tady čtu, nejsem rád...
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Tak moji originální baterii jsem vyměnil po čtyřech letech - začala startovat už docela blbě. Tak jsem cca měsíc před cestou do Skotska dal novou Motobatt - v té době ji všichni prodejci vychvalovali, tak jsem ji zkusil. Jezdil jsem s ní do konce sezóny. V zimě motorka odstavená, 2x do měsíce na dva-tři dny na nabíječku. Na jaře pokus o start a bohužel nic. - umřela. Dal jsem Yuasu (pro moji motorku YTX14H-BS - je dražší než standartní YTX14-BS, ale má vyšší startovací proud - namísto 200A má 240A). Takže ji mám od jara 2016 a minulý týden jsem motorku nastartoval opět naprosto bez problému - takže to vypadá, že dá i pátou sezónu. Za mě Motobatt už ne.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já mám Motobattku 5 let a stále OK, tak uvidíme co bude dělat. Mám ji i v Transalpovi taky 5 let, takže mám dvojí zkušenost. Za mě dobrý.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
A co vidím jako největší past je že všechny odešly než varování okamžitě...u běžných baterii se to děje taky ale většinou to jde postupně - což je samce na cestě řešit.
Taky mám Motobatt 5 let, asi nějaká lepší série. Nepřesunuli výrobu někam jinam?
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Je nějaká teorie proč odejde bez varování? Měl jsem Motobatt několik let v Dakaru a teď ji mám (novou) v GS 800 dva roky znovu. Přes zimu v motorce ve studené garáži na Optimate 4.
Nikdy nebyl žádný problém.
Tonda napsal:
Tak moji originální baterii jsem vyměnil po čtyřech letech - začala startovat už docela blbě. Tak jsem cca měsíc před cestou do Skotska dal novou Motobatt - v té době ji všichni prodejci vychvalovali, tak jsem ji zkusil. Jezdil jsem s ní do konce sezóny. V zimě motorka odstavená, 2x do měsíce na dva-tři dny na nabíječku. Na jaře pokus o start a bohužel nic. - umřela. Dal jsem Yuasu (pro moji motorku YTX14H-BS - je dražší než standartní YTX14-BS, ale má vyšší startovací proud - namísto 200A má 240A). Takže ji mám od jara 2016 a minulý týden jsem motorku nastartoval opět naprosto bez problému - takže to vypadá, že dá i pátou sezónu. Za mě Motobatt už ne.
presne, Mirce tenkrat umrela po 2 tydnech... moje po reklamaci drzi uz tri roky, ale letos pujde preventivne, aby me nekde nenechala...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Docela ste mě s tou motobatkou nahlodali. Pět let držela, ale byl bych nerad, kdyby ze dne na den zdechla. Motobatt má o 90 A větší startovací proud než exide. Jak velká nevýhoda je o těch 90 A min?
No startér má výkon 1,1kW. Tj potřeba přibližně 110A při 12V. Napětí při startování klesá, proud roste, ale těch 110 je takový ideál k rozběhu. Takže o 90A míň startovací proud na baterce nevadí.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
A hlavne, to co uvadi vyrobce v katalogu nemusi uplne odpovidat. Buh vi, za jakych podminek byla ta hodnota testovana...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
tak moje slavná Motobatt je taky v pr deli. Je to fakt kšunt. Navíc ty ****ní kontakty. Vydržela necelý dva roky. To už se fakt nedá koupit baterka, která vydrží a spon 5 let. Orig vydržela 12let. Asi pujdu do toho Exide - https://www.batte...el12-19-2/hlavně, že je pivo ftlamě
DanielC napsal:
Motobat po třetí zimě už nenastartovala na zimu z motorky vyndaná , uskladněna v chodbě v 18 stupňům měřena popřípadě dobijena ,za mě zklamání.
Do 650GS (2004) jsem dával Motobatt a vydržela cca. 3 roky. Do tý stejný motorky, když Motobatt umřela dal švára Exide a ta umřela za necelý rok. Tak teď babo raď.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
No předchozí majitel tam dolévací kyselinovou měl. Asi se mu nechtělo napojit ji na hadičku (nebo hafička spadla) a poblilo mu to motor od hora až dolů. Tomu jsem se chtěl vyvarovat.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS