odzkoušej to jednoduše. Najeď na měkej povrch, rozhul to a zahamtni zadni brzdu nehled na to co ti dela pedel. Pokud si hned lehneš tak ti to asi nefungeje a když si nelehneš tak se bež kouknout na brzdnou drahu. Ta by mela bejt přerušovaná. Kousek smyk, kousek by to melo povolit a protočit se kolo. POkud to tak neni tak maš probelm.
Na moto abs nemam ale v aute mi pulzuje pedal při sepnuti abs. Je to spusobený vazbou na ridici jednotku abs , kapalinu v brzde ta jednotka upustí=kolo povolí a nasledně zase natlakuje= zablokuje.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Honza ofroudak napsal:
odzkoušej to jednoduše. Najeď na měkej povrch, rozhul to a zahamtni zadni brzdu nehled na to co ti dela pedel. Pokud si hned lehneš tak ti to asi nefungeje a když si nelehneš tak se bež kouknout na brzdnou drahu. Ta by mela bejt přerušovaná. Kousek smyk, kousek by to melo povolit a protočit se kolo. POkud to tak neni tak maš probelm.
Na moto abs nemam ale v aute mi pulzuje pedal při sepnuti abs. Je to spusobený vazbou na ridici jednotku abs , kapalinu v brzde ta jednotka upustí=kolo povolí a nasledně zase natlakuje= zablokuje.
To vsechno chapu, presne takhle funguje ta predni. Zadni ale dela cosi navic. Po seslapnuti chvili pulzuje (brzdi), pak najednou vylitne o kousek nahoru (jakoby kopne), tam chvili drzi, sice pulzuje ale nebrzdi, pak zase pedal spadne o kousek dolu, opet pulzuje a brzdi a tak stale dokola do zastaveni. Podle me to neni tak jak by to melo byt. Je to asi po 2 vterinovych intervalech. Tezko se to vysvetluje.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
diagnostika. Tohle už sam asi nevyřešíš. Jedine ji zkus restartovat. To znamená odpoj baterku na 5 min
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
TOLI napsal:
I když tedka si vzpomínám že v malých rychlostech taky kope o dost víc, ve vyšší rychlosti to zmizí.
.... a ses schopen zastavit treba v 20km/h rychlosti pouze zadni brzdou? Teda, pokud by to nebylo na 50 m. To uz by se asi zastavilo samo. Celou dobu mi jde o to, jestli to "kopnuti" (pedal vyskoci o kus nahoru) je pri brzdeni jen jednou nebo se opakuje. U me se proste opakuje v neolikavterinovych intervalech. Predni brzda brzdi pekne plynule bez razovitehi kopani.. (samo ze prerusovane, tak jak ABS ma). Uf, uz se v tom motam.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
to je šptne, zastavit musíš a to hned! Sou to brzdy přeci Funkce abs se vypne až tak při 5km/h aby si pravě mohl dobrzdit. Jak to klesne pod tu hranici km/h tak to fubguje jako normalni brzda.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
tak sem si to přečetl od začítku. Jestli ti blbne i tachometr a přední brzda funguje normalně tak bych to typoval na čídlo na zadnim kole. Nečistota, špatná vzdalenost, kabely. Zadní čidlo se dá zmeřit na osciloskopu jestli funguje
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Honza ofroudak napsal:
tak sem si to přečetl od začítku. Jestli ti blbne i tachometr a přední brzda funguje normalně tak bych to typoval na čídlo na zadnim kole. Nečistota, špatná vzdalenost, kabely. Zadní čidlo se dá zmeřit na osciloskopu jestli funguje
Zitra zkusim mrknout na to cidlo, ale uz jsem ho mel venku, vzdalenost se zda byt OK, necistoty zadny, tak uvidim.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Menil jste nekdo cidlo ABS v zadnim kole? Zkusil by jsem kvuli odzkouseni prohodit cidla na predku a na zadku, jestli se me nerozpohybuje ten rychlomer. Jsou na nejakych konektorech kvuli jednoduzsi demontazi?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Myslím že by měly bejt stejný alespon konektor je stejný.Konektor u předku je v místě kudy prochází vidlice kapotáží-musíš sundat levou bočnici.A zadní je vedle řídící jednotky.
Tak cidla zamenit nejdou. Na prvni pohled jsou konektory stejny, jen maji jiny vnitrek, tudiz se zamenit nedaji. Tak ted nevim jak zadni cidlo odzkouset.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Tak me prestava fungovat tachometr a s tim i pocitadlo km. Nekdy po nastartovani jde, nekdy ne.(ani se nehne). Kdyz nejde, tak nejde az do pripadneho odstaveni moto. Po dalsim nastartovani potom treba jde a treba zase ne. Na cidle mam podle merky cca 0.6mm. Derovanej kotoucek neni poskozenej. Je najaka moznost odzkouset jeho funkcnost v domacich podminkach? Kde a jak by jsem mel hledat zavadu? Poprve se zavada objevila v prubehu jizdy v peknym slejvaku, ale nemyslim si, ze by to mohlo mit souvislost. S diagnostikou nevim, bo to dela jen nekdy a v pripade, ze me to udela se hnat do nejblizsiho servisu (2B Moto v TU) je pro me 40 km. Nebyla by rada?
Predchozi problemy z toho vlakna jsem resil na jiny motce. Tentokrát se jedna o Dakar r.v. 2000.
Upravil spea - ToM dne 03.05.2010 12:33
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Občas se mi stane že padne ručička, většinou to vyřeší vytahání bahna z kotoučku nebo kompletní údržba elektriky= vzít kontox a rozebrat a ošetřit konektory.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ty konektory vyzkousim. Je to taky jediny co me napda. Pro tohe zedni cidlo, je myslim konektor nekde pod sedlem. Nebo se mylim?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Ten samý problem co napsal Spea sem řešil ve čtvrtek; náhle přestal jít tachec,počítadlo km a hodiny.Stačilo pohnout s pojistkama a je to OK pro jistotu jsem je všechny vyházel,prostříkal vše kontoxem a dal z5.
Upravil kim dne 03.05.2010 20:28