Kerb napsal:
Nakonec budou měnit řídící jednotku, aspoň dle informací z minulého týdne. Nicméně motorka je tak akorát na koukání v servisu, protože se údajně musí nakódovat přímo na VIN motorky. Tak jsem z toho trochu rozpačitý, protože se závadu pokouší odstranit už bezmála měsíc a v úterý to budou 2 týdny, co to odvezli a pořád jednotka nedorazila.
By mě zajímalo, jestli s už někomu kvůli SOS tlačítku měnili někde jednotku a jak dlouho může trvat, než to z říše pošlou. Každopádně to dost zkouší mou důvěru ke značce. Mám pocit, že pro německý servis by jednotka dorazila obratem. Mám obavy, ze když budu jen čekat na zavolání, že je motorka opravená, už se letos nesvezu.
Takže identická informace i u mě. Včera jsem se byl projet a kontrolka opět nesvítí.
V servise /Renocar Brno/ domluven postup, jakmile bude jednotka v servise, vyzvednou si motorku, a na druhý den vrátí. Mám to do servisu cca 70km. Vyzvednutí motorky a následné navrácení je v režii BMW, prý, aby mě to neobtěžovalo.
Takže i za mě, moc důvěry v moto za půl míče nemám, ale alespoň servis to zachraňuje, jak jen to jde...
Tak motorka už je doma. Zdá se, že vše funguje, jak má. Chyba se už neobjevila, jen na chvilku ztráta signálu, a odběr z baterky 0,2 mA. Zda se, že je vše OK.
Takže díky Servisáku. A mám poděkovat i za ženu a její 700. Jen prosím, nech mi někde na recepci nebo u přijímacího technika tu červenou krytku od čepu k připojení startovacího zdroje. Už minule tam chyběla a teď se na asi zapomnělo. Ve středu bych se tam stavil.
Tak ne, nefunguje to stále. Fungovalo to asi 300 m, pak to 20x během 45 km vypadlo a zase naskočilo. Teď to už nemá ani snahu. Ale zase aspoň nevyskytuje ta hláška. Prostě pořád svítí trojúhelník...
Už na to kašlu. Chci jezdit a ne pořád čekat na neúspěšné pokusy to co nejlevněji opravit. Dohodl jsem se tedy se servisem a se zastoupením, že budu jezdit, dokud se nevyřeší oprava. Pokud se nevyřeší, budu asi muset požadovat výměnu celé motorky.
servisak napsal:
Ja bych to vsteky vystrihal. **** system
No jasně chlape. Nechceš to raději bez vzteku opravit?
Ne beru zpět, nepředpokládám, že by jste s kolegou ve Stratosu nedělali, co se dá. Prostě smůla na blbej kus. Otázka je, čeho kus. Hlavní řídící jednotka? Kabely? Ty jsi odborník, já jen uživatel.
servisak napsal:
V tuhle chvilku to vypada na hlavni svazek. Protoze jednotka a snimac uz je tam novej.
To byla jedna ze dvou variant, která mne napadla. Tou druhou byla řídící jednotka motoru. To bere i data z ní, nebo ne?
Každopádně by to bylo asi jednodušší, vyměnit jednotku pod sedačkou, než rozkuchat celou motorku a vyměňovat hlavní svazek.
No uvidíme, budeme si držet palce.
Každopádně díky.
To ano ale motorova je cajk blbne zbernice. A to je svazek. Muze byt nekde kabel uz z vyroby s vadou a blbne to. Ja bych jezdil a dal fasistum cas na patrani
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
To ano ale motorova je cajk blbne zbernice. A to je svazek. Muze byt nekde kabel uz z vyroby s vadou a blbne to. Ja bych jezdil a dal fasistum cas na patrani
Vidím to stejně. Nebo ať si tuhle vezmou a daj novou, protože, nic proti, ale z rozebrání a složení skoro celé motorky nic dobrého nevzejde. Minimálně nedůvěra ke konkrétnímu stroji a povrzávání a drnčení. A u nového stroje se mi tahle varianta vůbec nelíbí.
Nebo není třeba se obávat?
Ty budeš ta oběť, která se s tím bude mordovat a já budu remcat, že mi v tom škvrká...
zetor napsal:
A to jako myslíš, že Ti daji kvůli SOS tlačítku jinou motorku jo?
To už tady byly horší věci s LCčkem (rozplétající se kola, ulamující se trubky vidlic a pod.) a řešilo se to taky opravou, nebo výměnou dílu...
No, jednak nemuseli kvuli kolu ani vidlicím rozebrat celou motorku, mimochodem ty vidle mi měnili na 1200 lc taky a trvalo to asi hodinu, to asi nedá ani servisák za hodinu vyměnit hlavní kabelový svazek, ale nebudem ho podceňovat..., a taky bych nebyl první.
Další věc je, že se ani to kolo ani ty vidle neměnili na motorce, co má najeto 2,5 t.km a nikdy to nefungovalo. Nehrozilo se to, prostě to od začátku nefunguje.
Vše jde vyměnit i tak se občas stane, že dají nový stroj.
Jen abych to ještě uvedl na pravou míru. Nechci novou motorku, už ji mám ustrojenou, polepenou ochrannou fólií, po záběhovém servisu. Nechci znovu platit záběhový servis, fólie a nemám čas to přestrojovat a znovu polepovat. Chci jezdit. Ale ne na nové, přitom rozebrané a zase složené nebo ne zcela funkční motorce.
hmmmm, tak já už mám jednotku v Renocaru. Jen nemám čas to tam zavést. Ale už teď mi servis zajistil bolestné od pánů z říše ve výši 5.000,- Kč při nákupu věcí.
Tak jsem pro kámoše koupil TOP case.
Pokud to bude fungovat, sleva bude příjemná. Pokud ne, u jedné slevy to určitě neskončí...
Tak ti přeji, ať to dopadne. Mě ji měnili a nefunguje to dál. Dle včerejšího rozhovoru se zastoupením se bude ta řídící jednotka měnit znovu. Takže vydali špatnou a dali novou, taky špatnou. Zajímavé. Řeší se to od 27.4., nikdo mě neinformuje, pokud je nenaháním sám a žádný bolestný mi nikdo nenabízí.
Tak jsem opět nenastartoval. Po 4 dnech, kdy stála v garáži, ten křáp opět nenaskočil. Možná to souvisí s SOS. Možná ne. Myslím, že je tam něco blbě v konektorech nebo v hlavní ŘJ. Jel jsem naposledy v dešti, nechal to pod střechou oschnout a pak do garáže. Možná je to tím. Dělám něco špatně?
Nebo to prostě opravit nelze.
Závady:
1. Vysoký odběr proudu při vypnutém zapalování, výdrž baterie 6 dní. Pak přehrání sw, výměna akumulátoru, odběr 0,2mA.
2. od nové (resp.od záběhového servisu) nefunkční SOS. Řešeno přehráním sw
3. Nefunkční SOS po 2 km, výměna řídící jednotky SOS
4. Nefunkční SOS po 800 m, objednáno na servis, kde má být vyměněna řídící jednotka SOS.Tedy 3.pokus o opravu SOS. Nepředpokládám, že bude úspěšný.
5. Odešel kardan. Asi. Na 2500 km... asi je z moduritu. Ale u studené motorky, nebo když se netočí kolo, to tak hlučné není. To mi pak vlastně ani nevadí, že nejde SOS a že je baterka kaput. Jen nenapsali do návodu, že to není na ježdění.
6. Opět to žere baterku. Po 4 dnech nestartuje. Napětí 10,7 V, odběr při vypnutém zapalování osciluje kolem 120 mA.
U motorky, co má najeto 2 850 km je to dle mého názoru výrazně horší skóre, než u největší čínský srágory.
Požaduji výměnu motorky. Důvěra v tento stroj = 0.
Ty mas teda smulu Snad ti to dobre dopadne, ale teda koupit moto nejezdit pac je porad v servisu by me poradne krkalo. Kdyby alespon dali nahradni at muzes jezdit....
Kerb napsal:
Tak jsem opět nenastartoval. Po 4 dnech, kdy stála v garáži, ten křáp opět nenaskočil. Možná to souvisí s SOS. Možná ne. Myslím, že je tam něco blbě v konektorech nebo v hlavní ŘJ. Jel jsem naposledy v dešti, nechal to pod střechou oschnout a pak do garáže. Možná je to tím. Dělám něco špatně?
Nebo to prostě opravit nelze.
Závady:
1. Vysoký odběr proudu při vypnutém zapalování, výdrž baterie 6 dní. Pak přehrání sw, výměna akumulátoru, odběr 0,2mA.
2. od nové (resp.od záběhového servisu) nefunkční SOS. Řešeno přehráním sw
3. Nefunkční SOS po 2 km, výměna řídící jednotky SOS
4. Nefunkční SOS po 800 m, objednáno na servis, kde má být vyměněna řídící jednotka SOS.Tedy 3.pokus o opravu SOS. Nepředpokládám, že bude úspěšný.
5. Odešel kardan. Asi. Na 2500 km... asi je z moduritu. Ale u studené motorky, nebo když se netočí kolo, to tak hlučné není. To mi pak vlastně ani nevadí, že nejde SOS a že je baterka kaput. Jen nenapsali do návodu, že to není na ježdění.
6. Opět to žere baterku. Po 4 dnech nestartuje. Napětí 10,7 V, odběr při vypnutém zapalování osciluje kolem 120 mA.
U motorky, co má najeto 2 850 km je to dle mého názoru výrazně horší skóre, než u největší čínský srágory.
Požaduji výměnu motorky. Důvěra v tento stroj = 0.
Kerb napsal:
Tak jsem opět nenastartoval. Po 4 dnech, kdy stála v garáži, ten křáp opět nenaskočil. Možná to souvisí s SOS. Možná ne. Myslím, že je tam něco blbě v konektorech nebo v hlavní ŘJ. Jel jsem naposledy v dešti, nechal to pod střechou oschnout a pak do garáže. Možná je to tím. Dělám něco špatně?
Nebo to prostě opravit nelze.
Závady:
1. Vysoký odběr proudu při vypnutém zapalování, výdrž baterie 6 dní. Pak přehrání sw, výměna akumulátoru, odběr 0,2mA.
2. od nové (resp.od záběhového servisu) nefunkční SOS. Řešeno přehráním sw
3. Nefunkční SOS po 2 km, výměna řídící jednotky SOS
4. Nefunkční SOS po 800 m, objednáno na servis, kde má být vyměněna řídící jednotka SOS.Tedy 3.pokus o opravu SOS. Nepředpokládám, že bude úspěšný.
5. Odešel kardan. Asi. Na 2500 km... asi je z moduritu. Ale u studené motorky, nebo když se netočí kolo, to tak hlučné není. To mi pak vlastně ani nevadí, že nejde SOS a že je baterka kaput. Jen nenapsali do návodu, že to není na ježdění.
6. Opět to žere baterku. Po 4 dnech nestartuje. Napětí 10,7 V, odběr při vypnutém zapalování osciluje kolem 120 mA.
U motorky, co má najeto 2 850 km je to dle mého názoru výrazně horší skóre, než u největší čínský srágory.
Požaduji výměnu motorky. Důvěra v tento stroj = 0.
Tu tvoji motorku musely vyrobit snad v pátek na fajromt ....
Možnost diagnostiky BMW
Kerb napsal:
Tak jsem opět nenastartoval. Po 4 dnech, kdy stála v garáži, ten křáp opět nenaskočil. Možná to souvisí s SOS. Možná ne. Myslím, že je tam něco blbě v konektorech nebo v hlavní ŘJ. Jel jsem naposledy v dešti, nechal to pod střechou oschnout a pak do garáže. Možná je to tím. Dělám něco špatně?
Nebo to prostě opravit nelze.
Závady:
1. Vysoký odběr proudu při vypnutém zapalování, výdrž baterie 6 dní. Pak přehrání sw, výměna akumulátoru, odběr 0,2mA.
2. od nové (resp.od záběhového servisu) nefunkční SOS. Řešeno přehráním sw
3. Nefunkční SOS po 2 km, výměna řídící jednotky SOS
4. Nefunkční SOS po 800 m, objednáno na servis, kde má být vyměněna řídící jednotka SOS.Tedy 3.pokus o opravu SOS. Nepředpokládám, že bude úspěšný.
5. Odešel kardan. Asi. Na 2500 km... asi je z moduritu. Ale u studené motorky, nebo když se netočí kolo, to tak hlučné není. To mi pak vlastně ani nevadí, že nejde SOS a že je baterka kaput. Jen nenapsali do návodu, že to není na ježdění.
6. Opět to žere baterku. Po 4 dnech nestartuje. Napětí 10,7 V, odběr při vypnutém zapalování osciluje kolem 120 mA.
U motorky, co má najeto 2 850 km je to dle mého názoru výrazně horší skóre, než u největší čínský srágory.
Požaduji výměnu motorky. Důvěra v tento stroj = 0.
Tu tvoji motorku musely vyrobit snad v pátek na fajromt ....
Nevím kdy ji vyrobili, ale dost vážně uvažuji, že je to moje poslední BMW. Proč utrácet nesmyslné peníze za stroj, u kterého řídí výrobu a kvalitu ekonomové místo techniků. Sám jsem technik, proto jsem chtěl precizní německý výrobek, jejich národní hrdost... Prdlajs, asi se Angele splnil sen, nahnala utečence do výrobního procesu, ekology k rýsovacím prknům a ekonomy do výstupní kontroly.