TomR1 napsal:
Špatně jsi mě pochopil, naopak v žádném případě Ti nedávám za pravdu naopak.
Pravdu máš jen v tom, že pokud to nechceš je to v pořádku a je to tvůj názor - ale je to asi stejný jako kdybych Já napsal že dvouvačka je totální nesmysl a bla bla…. tak to bude můj názor i když nebude správný a mám na něj právo.
Za mě stručně a jasně:
- Quickshifter rozhodně je dobrá věc
- za ten příplatek rozhodně stojí
- je to rychlejší než normální řazení
- motorka má lepší zvuk při řazení
- zážitek z jízdy je lepší )říkej tomu jak chceš třeba víc RACING)
- a tvůj příspěvek, že je to nesmysl jen mate lidi, který to třeba budou řešit což odpovídá i tomu, jak jsem psal - většina lidí je z toho nadšena, takže na tom něco bude.
Takže znovu - Ne opravdu si nemyslím, že máš pravdu, jen si myslím, že máš právo na svůj ¨názor¨ na věc.
Tom
víc RACING na GS.. no ty vole .. keby sme sa bavili o S1000RR alebo S1000XR ok...
argument ze vacsina je z toho nadsena takze na tom nieco bude stoji na uplnej vode... ono vacsina ludi je nadsena z ladakov a v praxi je z toho castokrat na stolici pri merani pravy opak.. ale vacsina by dala pomaly by ruku do ohna ze to "líp jede"
... placebo je **** silna vec .
Stale tvrdim a tvrdit budem ze na motorku typu GS je quickshifter uplne zbytocny doplnok. Co ale neznamena ze hejtujem nikoho ak si ho vyklika pri novej moto alebo ho uz aktualne ma a je s nim spokojny.
live fast, die young be wild, have fun
víc RACING na GS.. no ty vole .. keby sme sa bavili o S1000RR alebo S1000XR ok...
Obracíš argumenty přitom moc dobře víš jak to myslím, pokud nejsi zabedněnej což si nemyslím, tak moc dobře víš jak jsem to myslel s tím přirovnáním...
Ztráta času - myslím, že kdo si to přečte a bude hledat informace o quickshiftu a nebude se chtít hádat pochopí... a podle toho si vybere.
vidíš a tu sa zhodneme - ja si tiez o tebe tiež nemyslím že si zabednený
a hádať sa tiež nechcem ten výsledok našej "hádky" totiž vôbec nič zásadné na svete nezmení
.. a ešte to nakonci dňa može byť celé tak že obaja možeme mať kus pravdy a obaja sa súčasne mýliť
Upravil raptor dne 14.04.2020 14:40
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal:
... ak vies dovod preco bol vyvinuty quickshifter ...
to me zajima, podle tebe proc ?
nahananie desatin sekund na okruhu
marne premyslim kdy jsem nekde zaregistroval nejaky casovy udaj GS na okruhu .... jakykoliv, natoz nejaky srovnavaci ....
tenhle duvod to urcite neni
logicke duvody jsou podle mne marketing/technika/penize
- proste dalsi ficura ktera se da vyrobit, prodat a vytvari win/win situaci
- zakaznici nadseny (protoze to je proste funkcni a pohodlny) a vyrobce vydela, idealni stav
xylem - marne premyslas preto lebo otazka bola polozena ku quickshifteru a nie ku GS na okruhu
quickshifter = okruh
... tam to má jediný ozajstný zmysel. Všetko ostatné je presne ako si napísal marketing / peniaze.
to ze sudruhovia v BMW idu na to aj marketingovo je uplne v poriadku. Akurat ze nie vsetko co sa da na tu motorku domontovat je uplne o tom co vyjadruju pismena GS (gelande strase).
Co sa tyka mna ako zarputily fanusik znacky by som uvidal keby to zasa zacali vyrabat tak, ze to nehrdzavie vo vyklade. Ze sa nepovoluju spice na vypletanych kolesach a ze netecie brzdova kvapalina z novych brzdovych strmenov ktore uz nie su Brembo.
Take zakladne veci ktore robia motorku motorkou.. nie quickshifter.
p.s. to co robi radenie pod plnym plynom s prevodovkou (napriek tomu ze sa na kratky moment prerusi zaplaovanie) by sme sa mohli opytat okruhovych hracov. Podla mna to zivotnosti prospievat nebude.
Upravil raptor dne 14.04.2020 15:32
live fast, die young be wild, have fun
Klidně si můžete roztrhat občanky
Pokud bych chtěl vlastnit LC, tak by mi vyhovovalo řazení bez mačkání spojky. Kdysi se mi to na staré Jawě líbilo, ani ne tak kvůli rychlosti, jen to bylo pohodlnější. Pokud jsem nechtěl, tak jsem spojku prostě nemačkal. Samozřejmě dnes je to hlavně o prodejní politice.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
raptor napsal:
... ak vies dovod preco bol vyvinuty quickshifter ...
to me zajima, podle tebe proc ?
nahananie desatin sekund na okruhu
marne premyslim kdy jsem nekde zaregistroval nejaky casovy udaj GS na okruhu .... jakykoliv, natoz nejaky srovnavaci ....
tenhle duvod to urcite neni
logicke duvody jsou podle mne marketing/technika/penize
- proste dalsi ficura ktera se da vyrobit, prodat a vytvari win/win situaci
- zakaznici nadseny (protoze to je proste funkcni a pohodlny) a vyrobce vydela, idealni stav
Myslel to všeobecně... proto to na GS nepatří.
Smysl to má na motorkách a v situacích, kde se tyto údaje řeší.
Na enduru všeobecně je to naprosto kontraproduktivní už jen v tom smyslu, že je to další kurvítko, což je další skok od smyslu slova endurance
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
raptor napsal: xylem - marne premyslas preto lebo otazka bola polozena ku quickshifteru a nie ku GS na okruhu
quickshifter = okruh
... tam to má jediný ozajstný zmysel. Všetko ostatné je presne ako si napísal marketing / peniaze.
to ze sudruhovia v BMW idu na to aj marketingovo je uplne v poriadku. Akurat ze nie vsetko co sa da na tu motorku domontovat je uplne o tom co vyjadruju pismena GS (gelande strase).
Co sa tyka mna ako zarputily fanusik znacky by som uvidal keby to zasa zacali vyrabat tak, ze to nehrdzavie vo vyklade. Ze sa nepovoluju spice na vypletanych kolesach a ze netecie brzdova kvapalina z novych brzdovych strmenov ktore uz nie su Brembo.
Take zakladne veci ktore robia motorku motorkou.. nie quickshifter.
p.s. to co robi radenie pod plnym plynom s prevodovkou (napriek tomu ze sa na kratky moment prerusi zaplaovanie) by sme sa mohli opytat okruhovych hracov. Podla mna to zivotnosti prospievat nebude.
hele ja jsem ten posledni co se bude hadat, jen si proste myslim ze nemas pravdu, ten duvod proste neni o nahaneni desetin na okruhu ale o tom co jsem psal ....
a pokud si stezujes ze to na gelandestrasse nedava smysl (kdyz uz opomenu uvahu o tom kolik casu stravi gs v terenu, ze ...), tak ja jeden slusnej duvod vidim - treba muzes v klidu drzet riditka celou rukou ..... do terenu treba slusnej duvod
raptor napsal: xylem - marne premyslas preto lebo otazka bola polozena ku quickshifteru a nie ku GS na okruhu
quickshifter = okruh
... tam to má jediný ozajstný zmysel. Všetko ostatné je presne ako si napísal marketing / peniaze.
to ze sudruhovia v BMW idu na to aj marketingovo je uplne v poriadku. Akurat ze nie vsetko co sa da na tu motorku domontovat je uplne o tom co vyjadruju pismena GS (gelande strase).
Co sa tyka mna ako zarputily fanusik znacky by som uvidal keby to zasa zacali vyrabat tak, ze to nehrdzavie vo vyklade. Ze sa nepovoluju spice na vypletanych kolesach a ze netecie brzdova kvapalina z novych brzdovych strmenov ktore uz nie su Brembo.
Take zakladne veci ktore robia motorku motorkou.. nie quickshifter.
p.s. to co robi radenie pod plnym plynom s prevodovkou (napriek tomu ze sa na kratky moment prerusi zaplaovanie) by sme sa mohli opytat okruhovych hracov. Podla mna to zivotnosti prospievat nebude.
hele ja jsem ten posledni co se bude hadat, jen si proste myslim ze nemas pravdu, ten duvod proste neni o nahaneni desetin na okruhu ale o tom co jsem psal ....
a pokud si stezujes ze to na gelandestrasse nedava smysl (kdyz uz opomenu uvahu o tom kolik casu stravi gs v terenu, ze ...), tak ja jeden slusnej duvod vidim - treba muzes v klidu drzet riditka celou rukou ..... do terenu treba slusnej duvod
uz uplne vidim ako majitel motorky za 20-25 tisic € to drzi pri offroad nad 4500 otacok minimalne na druhom prevodovom stupni (kedy ten quickshifter zacina fungovat ako ma) a zaroven je primerane mantavy / lenivy ze mu je zatazko to prespojkovat...
preboha fakt vykaslime sa na to....
live fast, die young be wild, have fun
Mr GS napsal:
Na enduru všeobecně je to naprosto kontraproduktivní už jen v tom smyslu, že je to další kurvítko, což je další skok od smyslu slova endurance
no pockej, ale pouzivat to nemusis, ne?
treba kdyz jsem ja objednaval LC tak tohle nebylo.. ani nemam tlumic rizeni.. a radi mi to asi jako 1150 od zacatku i se spojkou
Upravil hicks dne 14.04.2020 16:51
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mě by zajímalo, jestli má QS vliv na větší opotřebení převodovky. Mechanik, mě jej používat spíše nedoporučoval, kdežto ti co to mají to jen chválí. A teď babo raď....
Pěkná potyčka... Musím se přidat.
Quickshifter mám, skoro ho nepoužívám, ale jsem za něj rád. To, že tam je, mě asi ani nenutí ho používat? Rád řadím se spojkou, jen tak. Na silnici i v terénu. A dokážu jet na Sommellier 50kou, takže ani mimo silnici to není k ničemu. Ale s quickshifterem mi žena neklove do helmy, při předjíždění je to znát a z kopce v terénu se dá taky použít, když neumím mačkat přední brzdu a zároveň dávat meziplyn. Za mě je to jednoznačně dobrá věc.
Tvrzení, že je to na GS úplně na nic, zbytečné a kurvítko a kdoví jaké jiné názory na jeho zbytečnost, je ignorantské a připadá mi, jako výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech, kteří mění co 20 t.km spojku.
Když nechceš, nekupuj ho a ani ho nikdy nebudeš moci použít, ale když ho máš, nemusíš ho používat, ale můžeš. Prostě se můžeš kdykoli svobodně rozhodnout a nic tě neomezuje.
Kámoši co jezdí zmrzliny řadí bez spojky furt - a to nemají ani quickshifter. Jejich slova - vono to tam padá bez spojky ještě líp než s ní. Nezkoušel jsem to.
Na GS je quickshifter dobrý od trojky nahoru. Když tu čtu to omezení otáček, tak už asi chápu, proč to na dvojku a na trojku tak nadskakuje. Takže to pomáhá od čtyřky nahoru a dobře se s tím skopávají kvalty ve stupačkách. Čiže je to použitelné asi tak dvakrát do roka.
Všem zastáncům QS doporučuju DCT od Hondy. To by museli být v sedmém nebi. Pro jízdu ve dvou balada, klofanec nedostaneš nikdy.
Nějaký závěr - na další motorce ho vezmu, leda že už tam bude /skladovka/, jinak bych si ho při konfiguraci nedal. Než přemýšlet, jestli ho teď použít můžu a teď zase ne, radši vždycky zmáčknu spojku, je to milisekunda...
pod trvalým dohledem
TomR1 napsal:
víc RACING na GS.. no ty vole .. keby sme sa bavili o S1000RR alebo S1000XR ok...
Obracíš argumenty přitom moc dobře víš jak to myslím, pokud nejsi zabedněnej což si nemyslím, tak moc dobře víš jak jsem to myslel s tím přirovnáním...
Ztráta času - myslím, že kdo si to přečte a bude hledat informace o quickshiftu a nebude se chtít hádat pochopí... a podle toho si vybere.
Tom
fakt je ten, že se čtyřválcem ten QS funguje daleko líp. ale co jsem slyšel, tak faktický problém není v počtu válců, ale v pohonu - problematický je totiž prý kardan, proto to funguje tak humpolácky u GS.
pod trvalým dohledem
Na boxeru QS neni tak hladkej jako napr ktm790R, tam to neni problem od jednicky. Kazdyho vec, ale ja bych motorku bez QS nechtel, u boxeru se mi libi zejmena smerem dolu zastavis mnohem driv, protoze brzdi motor delsi dobu. Pri dlouhych vyletech me zas bolela ruka od spojky na 1150 (tyden jezdeni od rana do vecera). Takze v mem pripade mi zprijemnuje jizdu celkem dost. Pouzivam ho na stridacku, dle toho co jedu, jak na okruhu tak i nekdy v terenu.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Kerb napsal:
Pěkná potyčka... Musím se přidat.
Quickshifter mám, skoro ho nepoužívám, ale jsem za něj rád. To, že tam je, mě asi ani nenutí ho používat? Rád řadím se spojkou, jen tak. Na silnici i v terénu. A dokážu jet na Sommellier 50kou, takže ani mimo silnici to není k ničemu. Ale s quickshifterem mi žena neklove do helmy, při předjíždění je to znát a z kopce v terénu se dá taky použít, když neumím mačkat přední brzdu a zároveň dávat meziplyn. Za mě je to jednoznačně dobrá věc.
Tvrzení, že je to na GS úplně na nic, zbytečné a kurvítko a kdoví jaké jiné názory na jeho zbytečnost, je ignorantské a připadá mi, jako výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech, kteří mění co 20 t.km spojku.
Když nechceš, nekupuj ho a ani ho nikdy nebudeš moci použít, ale když ho máš, nemusíš ho používat, ale můžeš. Prostě se můžeš kdykoli svobodně rozhodnout a nic tě neomezuje.
kerb tych slaboduchych by si si mohol odpustit... mam taku povahu ze zvyknem zrkadlit... tak aby sa to koli tvojim neapnym poznamkam nezvrhlo zo slusnej debaty niekam inam
unika ti zmysel podstaty.. ze to je kurvitko o tom debatovat nemusime
navyse je to citlive kurvitko a tu mas dokaz.. nova motorka mu padla na radicku a teraz mu to uz raz vymenili a stale mu to nefunguje ako ma... bravo, "adventure" forever
ak sa chce niekto nahanat v zakrutach tak nech si kupi XR, tam to vobec nespochybnujem vzhladom na podvozok a motor tej motorky... a XR na asfalte musi zakonite vzdy a logicky urobit lepsiu sluzbu ako GS
DCT je do ozajstneho adventure endura uplna kravina koli vahe.... to uz ozaj radsej quickshifter (nova afra je vynimka, tam neviem jak carovali s taziskom )
live fast, die young be wild, have fun
ak sa chce niekto nahanat v zakrutach tak nech si kupi XR, tam to vobec nespochybnujem vzhladom na podvozok a motor tej motorky... a XR na asfalte musi zakonite vzdy a logicky urobit lepsiu sluzbu ako GS
Vidíš tohle je tvůj problém, když se chce někdo nahánět v zatáčkách ať si koupí co chce ne..!!!??? Je to jeho věc i na enduru můžeš být sakra rychlej - kort na dnešních ¨hyper¨ endurech....
Asi by to chtělo více tolerance a být více otevřený jiným názorům, ale to je zbytečný tady řešit. Máš svůj neotřesitelný názor a v tu chvíli to už není debata, ale mluvení do zdi/ztráta času...