Tak dneska jsem namontval nový svíčky a zkoušel jsem odpojovat konektory - všechny pálí, takže svíčkama to nebylo - aspoň jsem je preventivně vyměnil. Taky jsem tam nalil plnou bandu nejlepšího benzínu od Shellu - je to trochu lepší (najel jsem jen 15 km páč chcalo), ale stejně mi přijde, že je ten motor nějakej hrubější Tak možná ještě ty podtlaky i když byly dělaný před 3000km. Jak se seřizujou na 12ce - v čem se to liší od 1150? Jdou seřídit i na vodováze? Můžete sem někdo dát prosím přesnej postup? Dík
Jé, tak to je ještě lehčí než na 1150 Tvůj příspěvek mi nějak unikl (nebo jsem to spíš neřešil, když jsem měl 1150). Díky Wingu Ještě se naučit tu axiální vůli ventilů a jsem soběstačnej
Jasně, takže povolim 3 torxy a tu matku a nastavim to. Má se to dělat před seřízením vůle ventilů nebo po? Něco tam o tom píšou, ale moc tomu nerozumim a google mi to nepřeloží doslovně
Tak svíčkama ani benzínem to taky nebylo, i když mi přišlo, že to jede líp, ale spíš už jsem si na to zvyknul. Dneska jsem to píchnul na vodováhu a na volnoběh to dává na pravej válec asi o 25cm vyšší hladinu. Nemělo by to bejt náhodou stejně? Tohle asi doma neseřídim se mi zdá To bude asi potřebovat seřídit na počítači co Jenže kde mi to udělaji aby to netrvalo dlouho? Cartec má asi stále plno, do Autecu se mi moc nechce, ale nikdo jinej tady asi diagnostiku na 12ku nemá co? Na tohle byla 1150 zlatá Díky za rady.
Upravil MALI dne 07.05.2009 19:04
Jasne, ze by to melo byt stejne. Doma to udelas pokud si umis udelat synchro, ale obavam se, ze to tvuj problem stejne nevyresi, ja delal synchro nedavno a mel jsem to rozhozeny pekne, ale masina jela normalne jen trochu vic vibrovala a tak, ale zatah byl v pohode.
Upravil brtnik dne 07.05.2009 19:21
No na 1150 tady ten návod byl a podle něj to šlo krásně, ale na 12 držej volnoběh nějaký motůrky či co a na to bude asi potřeba počítač - pokud víš jak to udělat doma (nejlíp vyzkoušenej postup), tak sem s nim. Dík
No právě že na tohle byla 1150 zlatá. Na 12ku abych si snad koupil i diagnostiku Spíš mi vrtá hlavou, jak se to mohlo takhle ze dne na den rozhodit, když to bylo seřizovaný cca 3000km zpátky
Upravil MALI dne 07.05.2009 20:16
MALI napsal:
No právě že na tohle byla 1150 zlatá. Na 12ku abych si snad koupil i diagnostiku Spíš mi vrtá hlavou, jak se to mohlo takhle ze dne na den rozhodit, když to bylo seřizovaný cca 3000km zpátky
nechci rikat, ze jsem ti to rikal... ale kazdopadne drzim palce, at se ti to povede co nejdriv vyresit Kdyztak je tady porad moznost odvezt to do servisu - tam v praze jich mate plno...
David - Brno, 1150 GS.
Dík za podporu! No s timhle už do servisu asi budu muset Když bude báwo v servisu, tak se aspoň budu víc učit a nebudu pořád jezdit - je to fakt návykový 12ka je oproti 1150 trošku fórovější, ale zase jízdní vlastnosti má super. Teď jsme byli s kolegou na školení za Chomutovem a prohodili jsme si na 30 kiláků motorky - jel jsem na jeho VT 1100 a musim říct, že bych báwo neměnil za nic. Jen kdybych jel nějakou brutus expedici, tak určo radši na 1150 nebo 12GSA
Já dal nedávno iridiový svíčky, dneska jsem to byl poprvý pořádně projet - 300 km - a první dojem dobrej, motorka planulejš táhne od spodu. Nicméně co mě trápí jsou vibrace do sedla a řídítek při zátahu - otevření plynu - nemůže to bejt TKCčkama? ...... Když jedu třeba 130 kmh tak vibruje až nepřijemný - vymáčknu spojku a je to ok, zase nadruhou stranu když jsou ty TKCčka v záběru vibrovat můžou .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tak vibrace pokračujou, nevíte někdo něco? ...... Co fajfky, dělá to po zahřátí hlavně *pissed*
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Dneska jsem kontroloval vůle na lankách a jsou na obouch .... benzín 98 oktanů - ještě odpoledne zkusím ty fajfky. Nejlepší by bylo si od někoho půjčit "dobrý" .......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i