Dnešní update:
Po rozpojení a zapojení všech konektorů znovu (zapojeny byly správně, jinak to ani moc nejde), tak už hází jiskru, ale odhadem tak 2x ze 3 případů. Je slyšet, že má tendenci chytnout, ale zkoušel jsem to asi večer asi 10 minut a nechytla. Přes noc na nabíječce a ráno znovu zkouška, trochu lepší ale stejně nechytla.
Jestli je impuls pro CDI čistě závislý na signálu z čidla polohy vačkové hřídele, pak bych to viděl na problém někde u něj.
Vojta_KLE napsal:
Dnešní update:
Po rozpojení a zapojení všech konektorů znovu (zapojeny byly správně, jinak to ani moc nejde), tak už hází jiskru, ale odhadem tak 2x ze 3 případů. Je slyšet, že má tendenci chytnout, ale zkoušel jsem to asi večer asi 10 minut a nechytla. Přes noc na nabíječce a ráno znovu zkouška, trochu lepší ale stejně nechytla.
Jestli je impuls pro CDI čistě závislý na signálu z čidla polohy vačkové hřídele, pak bych to viděl na problém někde u něj.
Nehledej ,netuň at nenaděláš více škody než užitku nalož to a zajeď k nejbližším místním šikulům s diagnostikou a protože nevím odkuk jsi tak si určitě cestu najdeš Praha a okolí Servisák,Ježek, morava Toník,Ivan Čech, na severu v chacharově šikulka Waltr na západě šikovnej Tom R1 v Blatnici.
At to brzo naskočí
Upravil Bob dne 14.07.2020 12:47