nesedí mi to ani trochu. ale taky mi nesedí, že by gigant jako BMW vzal produkt nějaké italské firmy, začal ho propagovat, dávat do svých vlajkových lodí, jakou bezesporu S1000RR je, bez toho, že by to pořádně vyzkoušeli - navíc to nestojí nijak drasticky moc, pár tisíc příplatek... takovou blamáž by podle mého neriskovali.
pod trvalým dohledem
v detailu ten retez vypada celkem sofistikovane, tak pokud je z dobrych materialu a dobre vyrobenej, tak proc ne, urcite bude kvalitni, i italove umeji kdyz chteji, ale pokud rikaji ze je bezudrzbovy, tak by to chtelo asi definovat co je to bezudrzbovost ...
taky asi bude fakt, ze zrovna S1000RR najezdove rekordy netrha a v desti a na polnacce ji taky nepotkas, takze v tehle kombinaci se da pocitat s tim, ze vydrzi o dost vic a ze si to muze marketing dovolit prezentovat
xylem napsal:
prach je super abrazivo a i kdyz predpokladam ze ten retez asi vic vydrzi, tak vecnej urcite nebude a rozety uz vubec
jo.. taky je otazka jizdni projev.
mmch... ja ted na kole cistim retez ultrazvukem a koupu ho v parafinovy lazni. Mam tri retezy, tak to stridam... zatim asi nejlepsi (vedle elektronickyho Scottoileru), co jsem kdy videl a zazil.
Jeste se do ty lazne pridava praskovej PTFE a molybden.
molybden jako v mazivu, nebo jako samostatny m-sulfat ? to si jako mlady chemik
xylem napsal:
v detailu ten retez vypada celkem sofistikovane, tak pokud je z dobrych materialu a dobre vyrobenej, tak proc ne, urcite bude kvalitni, i italove umeji kdyz chteji, ale pokud rikaji ze je bezudrzbovy, tak by to chtelo asi definovat co je to bezudrzbovost ...
taky asi bude fakt, ze zrovna S1000RR najezdove rekordy netrha a v desti a na polnacce ji taky nepotkas, takze v tehle kombinaci se da pocitat s tim, ze vydrzi o dost vic a ze si to muze marketing dovolit prezentovat
v nabídce je i na S1000XR... a ta už najezdí dost. když to vydrží 15-20 tisíc a nebude se to muset mazat tak je to za dvě řetězové sady s plnou péčí, ne?
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
To se pro srovnání svez třeba KTM 1290 Adventure S, třeba zjistíš, že za cenu kolem 400 dostaneš novou motorku a jestli jsi živější typ řidiče, chytně tě ještě víc, eLko je podle mého daleko zábavnější než boxer...
no jo, ale zapominas novackovi zminit stare zname...
...kardan vs retez...
...telelever vs. USD...
a ten vzhled u 1290 mi teda prijde slabsi (a to se mi KTM obecne libej).
ani po dvoch rokoch jazdenia na televeru im neprichadzam na chut .
Z 1190 som presadol na BMW a ani po vymene tlmicov za ohlins som nedosiahol podvozok KTM. Ten predok je priserne “ tupy” ale jednu vyhodu to
ma , ze je tam len jeden cetralny tlmic a ten je lacny oproti kvalitnej USD.
Moje situace se vyvinula tak, že jsem to vzdal. Měl jsem možnost koupit 2018 s LED budíkem, cenově podle inzerce co teď koukám tak cena luxusní, podnikatel, na Kč mu tolik nezáleželo.
Ale už je pryč , teď už je pozdě. Finanční možnosti mi to nakonec nedovolily. Nechtěl jsem se tolik zadlužit.
Jezdím na traceru 700, je to normální moto, jede pěkně, ale nenadchne. Takže ta projížďka na GS 1200 / 1250 je v hlavě stále uložená a červík hlodá a hlodá. Takovej WAU efekt jsem měl akorát z motorky po přechodu po x lechtech, kdy se člověk tlemí do přilby.
Jezdím často a to zatím pouze po ČR za teplot do 9°C a chtěl bych zažít to, že pojedu klasickou vesnickou silnicí, kdy si člověk pojede jak král s drahou polovičkou a nebude vyhrkanej s těch děr jako doposud.
Vím, že z finančních důvodů už by to nebylo - 2018 s LEDdisplayem ani 1250, ale "jen" GS1200 2013 - 2018 s klasik budíkem a zřejmě i s vyšším km nájezdem.
Bral bych raději něco PO záruce, protože bych hodně věcí dokázal udělat sám a servis originál je přemrštěný. Spousta lidí origo servis neřeší, protože báwa si nekupujou žádné ořezávátka co doplňujou zboží v kauflandfu
Každý to máme jinak.
Po x letech v oboru bych si to raději dělal sám a věřím že v 3/4 případů lépe jak servisák v baworu. Ale to je jedno, to jen pro info.
Reálné by to někdy byla GS1200 od roku 2014-2018.
Koukal jsem, že asi do 2015 je to EU3 a pak už EU4. Starší verze s budíky také měla výbavu jako ta nová (tlaky v pneu atd), takže rozdíl je asi jen v tom LED displayi.
Budu rád za každý poznatek, co nebrat, čemu se v budoucnu raději vyhnout.
Díky
Upravil LC 1200 GS dne 03.11.2020 07:11
Nokia321: Pokud tedy půjdeš do LCčka tak jsi po co nejnovější... jako u všeho i zde platí, že první modely mají dětské nemoci, které se první dva tři roky vychytávají (tuším že tam bylo něco s vidlicemi atd...) 12ka ke konci výroby (2017-2018) bude určitě dobrou volbou
Jinak co se týče servisu tak nevím čeho se bojíš, dělají to tu kluci velmi kvalitně (Tonda, Servisák a určitě mnoho dalších)...
Upravil HonzaGS-SV dne 03.11.2020 07:49
HonzaGS-SV napsal:
Nokia321: Pokud tedy půjdeš do LCčka tak jsi po co nejnovější... jako u všeho i zde platí, že první modely mají dětské nemoci, které se první dva tři roky vychytávají (tuším že tam bylo něco s vidlicemi atd...) 12ka ke konci výroby (2017-2018) bude určitě dobrou volbou
Jinak co se týče servisu tak nevím čeho se bojíš, dělají to tu kluci velmi kvalitně (Tonda, Servisák a určitě mnoho dalších)...
Na vidle byla svolávačka - dopis z BMW domů, při další servisní prohlídce výměna. Myslím, že od ročníku 2015 (ADV) je to +- nastejno. Pravdou je, že EU3 končí modelovým rokem 2015.
mam 2015 a tu “ vyhrkanost” soom vyriesil vyhodenim Esy a original podvozku za Ohlins.
Teraz uz nemam ziadny dovod menit to. Aj ked ma velmi lakala ta nova cierno zlta kombinacia
ale nechcelo sa mi vyhadzovat podvozok u tak drahej motorky.
Předpokládám, že pokud někdy ano tak minimálně 2015 a výš.
Ta vyhrkanost to myslíš co, počítám že bych chtěl s dynamic ESA a to je pohodlné na ne extra rovné silnice, nebo se pletu a je to až od novějších modelů?
Zatím se v tom vůbec neorientuju, musím to načíst co je model LC, jestli to je u všech od 2013.
Jinak servis není problém i přes někoho kdo to zde dělá a je osvědčený. Spíš mi šlo o to, že pokud bych koupil zmíněnou zánovní 2018 kde byla 5 letá záruka, byl bych uvázaný na originál BMW servis, kde je / ani nechci vědět kolik na hodinu..
Upravil LC 1200 GS dne 03.11.2020 12:16
nokia321 napsal:
Předpokládám, že pokud někdy ano tak minimálně 2015 a výš.
Ta vyhrkanost to myslíš co, počítám že bych chtěl s dynamic ESA a to je pohodlné na ne extra rovné silnice, nebo se pletu a je to až od novějších modelů?
Zatím se v tom vůbec neorientuju, musím to načíst co je model LC, jestli to je u všech od 2013.
Jinak servis není problém i přes někoho kdo to zde dělá a je osvědčený. Spíš mi šlo o to, že pokud bych koupil zmíněnou zánovní 2018 kde byla 5 letá záruka, byl bych uvázaný na originál BMW servis, kde je / ani nechci vědět kolik na hodinu..
LC - Liquid Cooled (vodník) tedy od 2013
jinak ohledně servisu jak jsem řekl, jsou tu šikovní kluci
No to ani nechtěj vědět kolik je to za hodinu. To ani nevím, vím, ze jednou za rok je to nějakých 5 nebo 6 tisíc. Ze mám pětiletou záruku jsem ani netušil, ale jestli ano, tak se to bohatě vyplatí. Nicméně záruku nelze podminovat autorizovanym servisem...
Koupit motorku za 300-400 tis a řešit 5 tis za rok?
pod trvalým dohledem
Potom když se lames nad návštěvou Bmw servisu v rámci záruky, tak se na to Bmw vyprdni a kup si něco jiného, zjistíš, že to bude stát podobné peníze v autorizaku.
Jses klasickéj kupec, já jim říkám forovej čtenář, spekulant, levné koupit moto v záruce a jak to udělat abych nemusel do autorizaku mít moto v záruce, ale platit 300kc jako někde u kámoše v garazi
Je to tak.
Ale i tak by ses divil, že je klidně možné, že má moje motorka v mých rukou lepší pravidelnější servis než tvoje jezděná na garančky do značkového servisu
Nevim jestli to je 4-5 za rok, já slyšel o 15 za rok
nokia321 napsal:
Je to tak.
Ale i tak by ses divil, že je klidně možné, že má moje motorka v mých rukou lepší pravidelnější servis než tvoje jezděná na garančky do značkového servisu
Nevim jestli to je 4-5 za rok, já slyšel o 15 za rok
no jestli disponuješ diagnostikou BMW, tak tomu samozřejmě věřím, určitě ji máš doma, když se něco po...
ano, je to vlastně 15 tisíc za rok, protože když to koupíš nový tak děláš první servis po tisíci a druhý po deseti a když to stihneš za rok, tak platíš dva servisy a ne jeden. ale ty přece kupuješ motorku starší, takže se tě týká servis jednou za rok...
ale ani v tom prvním případě neutratíš 15 řekl bych.
pod trvalým dohledem
Samozřejmě že diag mám Škoda, VW, Tracer 700-2020 i CRF450L a nově i kábl na BMW.
BMW autorizák:
Někde ty prachy nahonit musí aby mohli dávat věci na záruky
Ví někdo jak je řešené vymezení vůle ventilů?
Podložky pod koníkem?
https://www.youtube.com/v/LwfdFL_9krM
Dobrý už nic, jako KTM 690 podložky
Upravil LC 1200 GS dne 03.11.2020 18:02
Jo to když ti vymění po sedmi letech na kulanci dva roky po záruce zadní esa tlumič za nový to jsi potom rád že máš BMW a ne Japonce tam se ti to totiš nepodaří....
Možnost diagnostiky BMW
Nedivím se upřímně ničemu. Už jsem zažil maníky, co koupili sedmičkové báwo nebo A6ku fungl a nejezdili na servis do autorizáku, aby ušetřili. pod trvalým dohledem