Hoši....chrápe i ta moje. V Srbsku na dálnici usnula natvrdo,lekla se,cukla sebou,já se lekl také,až jsem se vzbudil i já
Ona se neobětuje. Jí se jízda na motorce líbí,baví ji ty cesty (já tomu říkám adventure zkratka) kdy se protáhneme silničkou,kudy bychom autem zcela určitě nejeli. Líbí se jí to že se dá všude zastavit,všude se vejdem,cítíš ten vzduch okořeněný hořícími odpadky třeba v Albánii,nebo vůně lesů v Černé Hoře a v Řecku u moře když pak v hospodě řeknem,že to sem máme na motorce 2300km a přijeli jsme po svých,ne trajektem,tak se jí líbí že ji v 53 letech berou za "mladou". Minule jí nějací obstarožní anglický pár kupoval drinky a stále opakovali,že jsem hrdinové
dafikk napsal:
Hoši....chrápe i ta moje. V Srbsku na dálnici usnula natvrdo,lekla se,cukla sebou,já se lekl také,až jsem se vzbudil i já
Ona se neobětuje. Jí se jízda na motorce líbí,baví ji ty cesty (já tomu říkám adventure zkratka) kdy se protáhneme silničkou,kudy bychom autem zcela určitě nejeli. Líbí se jí to že se dá všude zastavit,všude se vejdem,cítíš ten vzduch okořeněný hořícími odpadky třeba v Albánii,nebo vůně lesů v Černé Hoře a v Řecku u moře když pak v hospodě řeknem,že to sem máme na motorce 2300km a přijeli jsme po svých,ne trajektem,tak se jí líbí že ji v 53 letech berou za "mladou". Minule jí nějací obstarožní anglický pár kupoval drinky a stále opakovali,že jsem hrdinové
Tedy, to zírám. Ty máš babu stejně starou jako já. Občas jí říkám, že kdyby byla auto a nebo motorka, byla by už slušnej veterán :-D Jo, taky si to užívá, jen bychom potřeovali trošku pohubnout, bo mě tlačí do většího předklonu a kyčle protestují :-) No to už k gerontímu cestování tak nějak patří :-D
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Hele měl jsem uplně stejnou motorku i ročník, a žena si na výraznější teplo od výfuku nestěžovala. Možná je to tím, že od první chvíle jsem tam měl laďák BMW HP Akrapovič...možná líp odvádí teplo a myslím, že je i titanovej, ale to nechci kecat.
Být Tebou, zkusil bych tam dát ten. Zvuk oproti originálu je téměř totožný (trošku hlubší) a když si počkáš, tak přes zimu nějaký v inzerci určitě bude. Pak se dá koupit za 13 - 15 000kč, zkusíš to, a když to nepomůže, tak ho zase za ty prachy prodáš...
Navíc (a to byl ten důvod, proč jsem ho kupoval) vypadá mnohem líp, než origo výfuk.
Kluci děkuji za rady. Něco na inzerát by se mohlo zkusit. Je fakt,že se to zase kdyžtak prodá. Objednám tu teploodpudivou pásku (na Aliexpresu stojí pár korun a pak se uvidí.
Já ten výfuk můžu obalit,akorát když pojedem ve dvou a někam dál. A to by se asi dalo zrealizovat. Když kápnu na nějaký výfuk za normální krejcary,tak to vyzkouším a uvidím.
Medik-> Mluvíš mě z duše Kdybych měl o 10kg méně a manželka místo koz velikost č.6 takový sympatický dvojky,tak by se to jezdilo Ale v našem věku snad ani zhubnout nejde!! A už vůbec ne při cestě po Balkáně. Tam nejíme,tak žereme. A o Řecku ani nemluvě!! Ach jo....
Teplo, které cítí řidič, jde od svodu. A na tom žádná koncovka nic nezmění.
Co cítí jeho polovicka, to je druhá věc. Asi bych nejdřív vyzkousel ten kryt za 1200
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Teplo, které cítí řidič, jde od svodu. A na tom žádná koncovka nic nezmění.
Co cítí jeho polovicka, to je druhá věc. Asi bych nejdřív vyzkousel ten kryt za 1200
Michale s tímto nemůžu souhlasit, osobně vyzkoušeno na několika motorkách, že teplo od svodů, případně od katu výrazně opadlo po instalaci ladáku…
Jako další projev byl třeba u vodou chlazených moto rozdíl v ohřívání/přehřívání motoru.
Podle mě způsobeno tím, že ty ladáky jsou lepé ¨průchodné¨ a tím se lépe odvádí teplo, protože proudění plynů ve výfuku je rychlejší s nižším proti tlakem...
Samozřejmě netvrdím, že u tohoto konkrétního motocyklu toto pomůže - nemám vyzkoušeno.
Miguel napsal:
Teplo, které cítí řidič, jde od svodu. A na tom žádná koncovka nic nezmění.
Co cítí jeho polovicka, to je druhá věc. Asi bych nejdřív vyzkousel ten kryt za 1200
Michale s tímto nemůžu souhlasit, osobně vyzkoušeno na několika motorkách, že teplo od svodů, případně od katu výrazně opadlo po instalaci ladáku…
Jako další projev byl třeba u vodou chlazených moto rozdíl v ohřívání/přehřívání motoru.
Podle mě způsobeno tím, že ty ladáky jsou lepé ¨průchodné¨ a tím se lépe odvádí teplo, protože proudění plynů ve výfuku je rychlejší s nižším proti tlakem...
Samozřejmě netvrdím, že u tohoto konkrétního motocyklu toto pomůže - nemám vyzkoušeno.
Tom
měl jsem sérii, topilo to, stejně jako vzducháč předtím, do pravé nohy, dal jsem laďák od SC Project a líp to vypadá, ale s teplem to nic neudělalo
na jaro zkusím objednat tu krytku, kterou tady někdo doporučoval, teď už mě to netrápí, měl jsem půjčenou 1250 a vracel jsem ji nadšen s tím, že tahle už fakt netopí, ale majitel mě zklidnil, že to bylo chladnějším počasím, že v létě je to úplně stejné jako u 12ky LC...
ale tebe u 1190 trápí spíš ohřáté koule
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Teplo, které cítí řidič, jde od svodu. A na tom žádná koncovka nic nezmění.
Co cítí jeho polovicka, to je druhá věc. Asi bych nejdřív vyzkousel ten kryt za 1200
Michale s tímto nemůžu souhlasit, osobně vyzkoušeno na několika motorkách, že teplo od svodů, případně od katu výrazně opadlo po instalaci ladáku…
Jako další projev byl třeba u vodou chlazených moto rozdíl v ohřívání/přehřívání motoru.
Podle mě způsobeno tím, že ty ladáky jsou lepé ¨průchodné¨ a tím se lépe odvádí teplo, protože proudění plynů ve výfuku je rychlejší s nižším proti tlakem...
Samozřejmě netvrdím, že u tohoto konkrétního motocyklu toto pomůže - nemám vyzkoušeno.
Tom
měl jsem sérii, topilo to, stejně jako vzducháč předtím, do pravé nohy, dal jsem laďák od SC Project a líp to vypadá, ale s teplem to nic neudělalo
na jaro zkusím objednat tu krytku, kterou tady někdo doporučoval, teď už mě to netrápí, měl jsem půjčenou 1250 a vracel jsem ji nadšen s tím, že tahle už fakt netopí, ale majitel mě zklidnil, že to bylo chladnějším počasím, že v létě je to úplně stejné jako u 12ky LC...
ale tebe u 1190 trápí spíš ohřáté koule
Tak jsem dám řešení mého problému. Po pár telefonátech s výrobci výfuků,kdy mě tvrdili,že i laďáky s hřejí jsem šel cestou odstínění tepla pomocí 1mm silního hliníkového tepla. Kupodivu jakkoliv dobře vede hliník teplo,v tomto případě to neplatí. Vyzkoušeno v neděli při zkušební jízdě a ještě jsem to nechal před barákem hrkat na volnoběh po dobu několika sepnutí ventilátoru. Krycí plech byl pouze vlažný (řekl bych tak do 40°C max).
Není to úplně designerský skvost,ale důležité je,že to plní účel aby manželku nepálila noha a nebylo to řešení zbytečně finančně nákladné.
dafikk přiložený následující obrázek:
hmm, asi se budu muset inspirovat. pořídil jsem si místo kufrů sedlové brašny Moose Racing ADV1 Dry. Jsem s nima moc spokojený, ale levá se mi na vzducháči opírá o výfuk tak, že bych si v ní mohl ohřívat obědy na cestách a trochu mě to děsí:-)
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze
Pavel diky, za boha to tam neviem vložiť medzi tie url . Inak ten kryt tým že je pevne na výfuku, tak je teplý že na ňom ruku neudržíš, ale tašku už neprepáliš. Ak ale potrebuješ odtieniť teplo úplne , tak iba tak celoplošne "s presahom" ako má dafikk. Vhodná alternatíva je omotávka, tá je ale pôvodne určená na zvody kde funguje super
Upravil patol dne 14.04.2022 19:56