Ja je pouzivam v noci, na tu mistni divokou zoo. Ale je pak honicka vypinat dalkovy a mlhy zaroven, abych neoslnoval. Ve dne mi nedavaji smysl, kdyz me nekdo nebude chtit videt, tak me proste neuvidi, ikdych svitil jak lampion..
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Jinak na Jarmile mam PIAA, ktery se montovaly i jako originaly. Kdyz uz tam jsou, sundavat je nebudu
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Pertla napsal:
patol> Tak já bohužel takhle nepřemýšlím. Ale díky za pohled na věc
Preto je tam ten smajlík... keď vidim, koľko ľudí čumí do mobilu a to nielen na križovatkách, plus všetky novodobé asistenčné systémy ktoré robia z vodičov pasažierov, nemyslím že nejaké prídavné svetlá niečo zachránia. Akože ja ich mám tiež, ale reálny prínos skôr vidim keď sa po tme vraciame z hory, tak to pekne svieti do široka. Že by má zrazu všetci videli, tomu neverím a stále jazdím štýlom nikto mi nedá prednosť a každý ma chce zabiť
Pertla napsal:
patol> Tak já bohužel takhle nepřemýšlím. Ale díky za pohled na věc
Preto je tam ten smajlík... keď vidim, koľko ľudí čumí do mobilu a to nielen na križovatkách, plus všetky novodobé asistenčné systémy ktoré robia z vodičov pasažierov, nemyslím že nejaké prídavné svetlá niečo zachránia. Akože ja ich mám tiež, ale reálny prínos skôr vidim keď sa po tme vraciame z hory, tak to pekne svieti do široka. Že by má zrazu všetci videli, tomu neverím a stále jazdím štýlom nikto mi nedá prednosť a každý ma chce zabiť
S tvým názorem, že jediný, kdo může předejít průseru jsem já sám se po zkušenostech zcela ztotožňuji. Jen musím dodat, že když na 1150 rozsvítím ve dne přídavná světla a v obci před křižovatkou ještě stojím, tak mne vidí více lidí, téměř všichni.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
j_a_k napsal:
... Tech +12V je tam z žárovky parkovačky. Ty to můžeš klidně vzít z té zásuvky (jakékoli +, které se odpojí po vypnutí klíčku)
No nevím, školený na to nejsem, ale četl jsem kdesi a ověřil si na R1200 ST, že při překročení jistého proudu není vypnuto napájení zásuvky. Příklad: mám v zásuvce jen samotnou USB nabíječku telefonu - po vypnutí zapalování je s prodlevou zásuvka odpojena, ale při zapojení telefonu do USB nabíječky zůstane zásuvka připojena, tzn. pak by i světla zůstala zapnutá.
U mě automatické odpojování fungovalo při zapojení navigace k okruhu zásuvky, ale stačilo přidat k tomu onboard kameru a už to nevypínalo.
Upravil Francis dne 26.02.2021 22:31
Fakt je, ze pridavne svetla zlepsuju bezpecnost pri jazde. Reci echt motorkárov su mi egal, chcem prist domov zivi, statistiky hovoria jasne. Pridavne svetla mam zapnute furt.
Jaro81 napsal:
Fakt je, ze pridavne svetla zlepsuju bezpecnost pri jazde. Reci echt motorkárov su mi egal, chcem prist domov zivi, statistiky hovoria jasne. Pridavne svetla mam zapnute furt.
dudkoF800GS napsal:
ake kvalitne rele by ste prosim odporucili pre pridavne svetla? Viem ze 85 86 87 30.
Zajdi do autodílů a řekni si o spínací relé na 12V mělo by stát tak do 50Kč. Pokud chceš trochu lepší tak si řekni o značku HELLA ale pochybuji, že to budou mít všude...
j_a_k napsal:
... Tech +12V je tam z žárovky parkovačky. Ty to můžeš klidně vzít z té zásuvky (jakékoli +, které se odpojí po vypnutí klíčku)
No nevím, školený na to nejsem, ale četl jsem kdesi a ověřil si na R1200 ST, že při překročení jistého proudu není vypnuto napájení zásuvky. Příklad: mám v zásuvce jen samotnou USB nabíječku telefonu - po vypnutí zapalování je s prodlevou zásuvka odpojena, ale při zapojení telefonu do USB nabíječky zůstane zásuvka připojena, tzn. pak by i světla zůstala zapnutá.
U mě automatické odpojování fungovalo při zapojení navigace k okruhu zásuvky, ale stačilo přidat k tomu onboard kameru a už to nevypínalo.
Inu, možné to je
Já na tom mám jen ovládací pro relé a spolehlivě se vypne do 30s od vypnutí zapalování.
Upravil j_a_k dne 27.02.2021 14:19
přemýšlím, že bych na vzducháči 1200 GSA (2010) nahradil stávající mlhovky za ty první, které jsou i jako náhrada všude popisované a stačí jen přikoupit tento konektor - https://mojegs.cz...u-bmw.html
Na druhou stranu, ty druhé jsou levnější a proto mě zajímá proč a zda by také šly jako náhrada za současné mlhovky. Potřebuji hlavně dobře svítit v noci, a být viděn za špatného počasí, bo ty halogenové bludičky mi nějak s věkem mých očí přestávají stačit. Díky
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze
Ty levnejsi jsou novejsi nano led a pouzivaji se na lc myslim od 2016. A proc ty prvni jsou tak drahy nevim. Ale vim ze oboje sviti stejne a jako dost dobre
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Je to jak říká servisák, svítěj podobně. Nano na zem před motorku pod sebe ještě promítaj takový 3 tečky, to je asi tak jediný rozdíl. Ale mají rozdílný konektor pro připojení. zatímco ke starším je dostupný, k Nano světlům si myslím, že se nedá koupit zvlášť. Ale třeba bude někdo vědět?
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
Takže pokud to chápu dobře, tak na vzducháče potřebuji ty původní, dražší s jiným konektorem.
Na nové R1250GS potřebuji ty levnější. P.S.: Na obyčejnou 1250 (ne ADV) je potřeba ještě nějaký mezi kus? Na řídítkách se přidělá nějaké extra tlačítko nebo to funguje s hlavními světlomety (myšleno na 1250)?