xylem napsal:
vymena cidel tlaku v pneu (r.v. 2014)
a pls jak jsi to resil?
vydlabal jsi z toho nejak baterku, nebo cely novy? kolik to cca stalo?
dik.
dvoufázově , nejdřív baterku, ale vydržela necelý rok, ty origo jsou trochu vyšší nežli co se daly sehnat, zřejmě jiná kapacita, nebo nevím, následně aliexpres, chvilku jsem pátral i po fórech venku který typ je OK a mám tyhle: https://www.aliex...4c4dK6RQ33
fungují úplně v pohodě, co mám na displeji, to mám i na měřáku pneu a navíc mi přijde že po rozjetí se chytí dřív než ty origo
za mě spokojenost, mám je od loňského ledna
jo a ještě jsem zapoměl že jsem vyměňoval spínač spojky na řídítkách, dle Milana daň za polňačky, respektive prach ...
Upravil xylem dne 17.03.2021 12:50
xylem napsal:
jo a ještě jsem zapoměl že jsem vyměňoval spínač spojky na řídítkách, dle Milana daň za polňačky, respektive prach ...
super dik, jdu to z Ali objednat.
btw: spinac spojky menif furt a vsude.. jak na osmikile, tak tusim mam druhej i na LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zajímali by mě dvě drobnosti.
U staršího modelu LC 2013-2018 je vidět na budíku
rychlost zvolená tempomatem?
A druhá, pokud to má všechny 3 pakety, tak to má automaticky kontrolu tlaku v pneu o které se bavíte?
Nastavenou rychlost tempomatu nevidíš, pouze svítí kontrolka zda je nebo není aktivní. Čidly na tlak si nejsem úplně jist, ale myslím ze jsou v paketu komfort.
acer napsal:
A druhá, pokud to má všechny 3 pakety, tak to má automaticky kontrolu tlaku v pneu o které se bavíte?
co si pamatuju, tak se ty pakety u jednotlivych modelovych rocniku menili...
Upravil hicks dne 17.03.2021 16:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Clarkii napsal:
Nastavenou rychlost tempomatu nevidíš, pouze svítí kontrolka zda je nebo není aktivní. Čidly na tlak si nejsem úplně jist, ale myslím ze jsou v paketu komfort.
Nastavenou rychlost vidíš na ručičce rychloměru
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Ročník 2014 najeto necelých 85 tisíc - loni přetěsnění předních šavlí (vrchní manžety) sákla pouze jedna.
při kontrole ven. vůle zjištěna vizualně lehce projetá dráha na vačkách - všechny čtyři shodně - po celou dobu ven. vůle drží v norně, možná při startu po týdnu stání na chvilku hlasitější rozvod. řetěz než natlakuje olej, docházejí baterky měřičích tlaku v pneu. Jinak běžný spotřebák olej, filtry, gumy, brzdové destičky a hodně benzínu.
acer napsal:
Kdyby tady byl každý jako ty tak pravděpodobně ano, protože nic konkrétního jsem se zrovna od tebe nedozvěděl.
Nevim co je divného na zjišťování informací. Je tady toho tolik že si člověk nedokáže udělat představu co ta motorka vydrží a jak funguje. A jestli ty máš pulmiliony na báwo a můžeš si koupit nové tak já mám bohužel jine priority.
Ode me ses dozvěděl, ze te u motorky může čekat hlavně investice do nového podvozku, na což jsi reagoval, ze to te vůbec netrápí. Pokud ne, tak můžeš být v klidu, nic podobne finančně náročného tam není
pod trvalým dohledem
Ahoj,
mám R 1200 GSA LC 2014 najeto 125000 km, do 100 tis. km pravidelný servis v BMW, od 110 tis. u Milana. Motorka má běžný servis a údržbu (původní podvozek, spojka, koncový převod). Ve 120 tis. km výměna baterií v čidlech(umím přibodovat novou baterii na místo staré). Novou spojku mám koupenou v krabici, tak podle zákonu schválnosti nikdy měnit nebudu a u podvozku při přepínání rozdíl poznám, ale jsem smířený, že mě to čeká.
BOBIK
LC Adv.rv. 2014 najeto 71 tis.
Pravidelný servis malý+velký v BMW porucha zatím žádná,tlumiče zatím neřeším tlumí jak mají,neustřelují,neoskákaná guma, esa jede jak má.
ja mam jedno z prvnich LCcek, unor 2013 a jedine, co mam nove je zadni prevod (uvolnene srouby). Jinak ta motorka nerezne, vypada porad cca stejne.
Najeto ostudnych 55k... poslednich cca 5 let temer nejezdim :/
Upravil hicks dne 19.03.2021 14:46
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je nějaký markantní rozdíl mezi EURO III a IV v projevu kultivovanosti motorky?
Ještě by mě zajímalo, když jsem projížděl ono GS 2018 tak to dělalo takové prdy do stupaček několikrát za krátkou jízdu. Je to normální jev od kardanu?
Dříve jsem jezdil na customu a vzhledem ke stavu mé páteře jsem se málem vzdal jízdy na motorce, nechal jsem si poradit a koupil jsem gs. Podvozek gs je pro staršího člověka jako ja paráda akorád při příčný nerovnosti (napojený asfat) to drbne dostupaček, ze začáku jsem byl nervozní že je něco s kardanem (někde je těch vyfrézovaných fleků vice zasebou) ale byl jsem upozorněn že to je vlastnost. Šotolina i větší nerovnosti to žehlí neskutečně, ale na asfaltu stačí jedna příčná neznatelná nerovnost a člověk je hned ve střehu. Taže neřeším - záda jak v bavlnce.