Honzek napsal:
Uměl by jste někdo sehnat kardan za "lepší cenu"? Případně, nějaký tipy, kde bych sehnal zánovní? Kardan i koncový převod? Nepodařilo se mi to oddělit, nedestruktivně to nepůjde, tak bych nejraději sehnal kardan i koncák "nový".. Ale nikde toho moc není, nebo neumím hledat? Díky za rady, dost mě tahle záležitost rozhodila, jinak jsem z motorky nadšený, ale tohle jsem nečekal..
Skús ebay.com zadaj si Bmw r 1200 gs final drive a tiež drive shaft. Je tam toho kopec ...
Díky, koukám na to zrovna, ale občas mi ebay přijde, jako když předemnou spoustu nabídek schovává, a musím se k tomu proklikat tak jako přes "podobné" nabídky.
Leonardo napsal:
Kdy jsi motorku koupil pokud to bylo nedávno určitě bych kontaktoval předešlého majitele a trochu se o tom pobavil.
Napsal jsem mu slušně email, i s fotkami, tak uvidíme. Nepočítám s tím, pokud mě pošle k šípku, chápu, ale samozřejmě bych byl rád, kdyby jsme se nějak rozumně domluvily, protože na motorce jsem najel asi 200km od koupě, a mám ji asi měsíc doma.
Jasný chápu že to majitel nemusel vůbec vědět ,ale tohle se nestane běžným používáním a pokud jezdím off koupu moto ve vodě tak se přece o to trochu postarám a občas to rozdělám a namažu i když jak píše Servisák na to není servisní předpis.No jsem tedy zvědav jak to dopadne každopádně by mě to rozhodilo jako tebe a přeji brzký návrat na silnice.
Možnost diagnostiky BMW
Jak? Posle ho dohaje. Vem si ze to nikdy nikdo nerozdelav . Problem to je bmw to resi. Je dokonce ve vyvoji rameno s odvetranim
... servis a diagnostika BMW Motorrad
nechci urazit ani stranu prodávajícího ani kupujícího, ale jak běžný majitel motorky i kdyby s tím denně brodil v 50cm vody může toto ovlivnit?
Pokud vím že brodím vyměním olej v kardanu 2x za sezonu. Co víc jako uživatel zmůžu?
R1200GS 2010
Jasný chápu to u starších typů to mělo nějaký význam že nebyl vypoušťák dole a při výměně oleje se to muselo vyklopit aspoň to bylo na očích a mazalo se to. Teď je otázka jestli by nebylo tento servisní úkon zavést do servisního plánu bmw. Když o tom vědí....
Možnost diagnostiky BMW
Leonardo napsal:
Jasný chápu to u starších typů to mělo nějaký význam že nebyl vypoušťák dole a při výměně oleje se to muselo vyklopit aspoň to bylo na očích a mazalo se to. Teď je otázka jestli by nebylo tento servisní úkon zavést do servisního plánu bmw. Když o tom vědí....
vse bude, bohužel u některych moto pozdě
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Hoši mám od podzimu 12 vzduch, prd jsem teda ještě najel, ale kardan je jedna ze dvou věcí, která mě na motorce sere. Myslel jsem, že v roce 2012 bude dávno vychytaný... Co mě konkrétně vadí je uchycení manžet a to, že kyvka nemá žádné odtokové okénko. Prostě funkčnost podřídili designu. Někdy si říkám zlatý řetěz a automatické mazání. Člověk se podíval a věděl na čem je... A na údržbu z hlediska peněz to vyšlo na stejno... Škoda no.
moc hezky... a to tedy vznikne tak, ze se do toho ramene s kardanem dostane voda a ta tam uz zustane (kvuli absenci odvzdusnovaku)...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je asi pravda u nového kusu. O víkendu jsem se s tím trápil, gumová manžeta v dobrém stavu ale ten plastový kroužek a ty zobáčky už unavený a pořádně to nechtělo držet, tak jsem je musel zbastlit ani se neptej jak Nalepil na silikon a uvidíme, snad to sezónu vydrží a na podzim koupím již novou manžetu nebo seženu ten plastový kroužek (škoda, že není výkres, možná by šel i vytisknout na 3D tiskárně) .
No abych to zkrátil, kdyby se nasazovala zvenku, tak jako ta jedna strana u převodovky, zajistilo se to páskou a máš blbovzdurné řešení, samozřejmě z hlediska designu asi nic moc, ale bylo by to funkční.
Možná se mi podařilo sehnat celý paralever, ale z LC 2013, tuším že by to mělo pasovat, ale pro jistotu, půjde to? Nebyli tam nějaké drobné niance? Díky za odpověď. Jinak k tomu původnímu majiteli, pokud mě pošle k šípku, nehodlám z toho dělat nějaký haló, je to věc kterou nemohl vědět, ale pokud se k tomu postaví pozitivně, budu jedině rád.
Ja si nemyslim ze je to brodenim. Podle me to kondenzuje diky teplotam . Protoze se to reši i na motorkach co jsou silnicni. A ty manzety fakt drzi dobre tam se voda nema sanci dostat
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Uz som sa tu pytal ci niekto maze kardan , poniektori si zo mna aj srandu robili
Mal som ho hrdzavy po 36tis 2015, ale nie velmi. Problem ho bol vybrat s prevodovky
a vytrapil som sa ked som to daval dokopy.
Moj nazor je taky , ak sa to nedalo rozobrat a bolo hrdzave a nemalo volu tak by som sa nato vysral a jazdil kym sa da a riesil cele potom. Krize maju zapuzdrene loziska .
Skratka neriesil by som to.
Teraz mi vyskakuje dolu prachovka
sanko napsal:
Uz som sa tu pytal ci niekto maze kardan , poniektori si zo mna aj srandu robili
Mal som ho hrdzavy po 36tis 2015, ale nie velmi. Problem ho bol vybrat s prevodovky
a vytrapil som sa ked som to daval dokopy.
Moj nazor je taky , ak sa to nedalo rozobrat a bolo hrdzave a nemalo volu tak by som sa nato vysral a jazdil kym sa da a riesil cele potom. Krize maju zapuzdrene loziska .
Skratka neriesil by som to.
Teraz mi vyskakuje dolu prachovka
Jenže to já nechci, už jen to že to vím.. chci na motorku sednout, a jet kamkoliv, bez toho aniž bych přemýšlel, kdy se mi vysype kardan.
Jediné, co pro to nyní jde udělat, je mít pořádně namazené drážkování na hřídelích (jak výstup z převodovky, tak vstup do konc.převodu) mazivem Molub-Alloy (nebo obdobným mazivem) a ještě tyto místa stejným mazivem ve spreji zastříkat po povrchu, namazat Staburagsem manžety, a pak nic nezrezne, i když se tam vysráží vlhkost. Pak to vždy jednou za dva roky rozdělat a udělat znovu. A nic reznout nebude.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...