Hlavně je nesmysl kupovat pevná duralová řídítka a pak do nich vrtat kvůli heftům. Když už se věnovat řídítkům, tak komplet, tzn. vyměnit je, dát si zvýšení (pokud je to žádoucí) a nasadit vyhřívaný Oxfordy.
Když pominu originální hefty, tak můžu zachovat alespoň ty kryty + závažíčka? Jsou lepší ty 28mm než ty 22mm? Musí se něco upravovat, třeba plynový heft?
Nemusíš nic, všechno sedí. Jen si musíš k závažíčkům dokoupit nějaký rozpěrný uchycení do řídítka. Tuším, že originály tam mají závit, kam jde šroub závažíčka. Duraly tam tohle nemají. Ale běžně se to dá koupit v jakémkoliv lepším shopu. Třeba rozpěrné válečky bys vyrobil i doma za pár korun a max. půl hodinky práce.
Průměry z hlavy nevím, ale třeba já mám kónické, takže na středu mají větší průměr, než na krajích. Mám tam tím pádem redukci. Zrovna nedávno jsem dával fotky do vlákna o řídítkách, zkus pohledat v mých posledních příspěvcích...
xHackerM napsal:
Hlavně je nesmysl kupovat pevná duralová řídítka a pak do nich vrtat kvůli heftům. Když už se věnovat řídítkům, tak komplet, tzn. vyměnit je, dát si zvýšení (pokud je to žádoucí) a nasadit vyhřívaný Oxfordy.
Pravdu máš. Na tom GSu jezdí moje paní, v terénu s tím nikam nepojede a když už jsem ty hefty k tomu dostal, tak jsem ty řídítka podle toho upravil. Jinak bych to samo nedělal. Já mam zatim žaponce yamahu 750 supertenere, starou bábu a časem se chystám na osmistovku.
Cipís
Mohl by mne prosím někdo změřit jak jsou široká originál řidítka, mám scarvera pro manželku a potřeboval bych na něm vyměnit řidítka, tak přemýšlým jestli by to šlo zaměnit za origo z gs místo cs.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS