A z toho plyne, že je nejlepší jezdit na dovolenou bez ženský I když Alpy a Černá Hora mi asi bez mladý neprojdou Tak aspoň ta Ukrajina
Upravil MALI dne 25.05.2009 11:45
falcons napsal:
znám horší věci co ženská může dostat na dovolený!
cheche
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takže: Motorka je u Bychla. Přijali mě bez problémů. Ráno v čerpadle po dvanáctihodinové přestávce od posledního nastartování jenom něco zatikalo, leč motorka chytila. Naložili jsme ji a dojeli k Bychlovi. Přišel mechanik, otočil klíčkem a čerpadlo naběhlo úplně vzorně. A podruhé taky a potřetí a po čtvrté... Jéžišmajrá, kdybych já to neznal od zákaznických aut.... Poučil mě i o té regulaci, o které se zmiňuje Leos GS. Ale závada se musí projevit, aby ji mohl odstranit, to je jasná věc. Tak mi alespoň slíbil, že ji za mě každý večer řekne tu její oblíbenou o Budulínkovi a zmizel mi s ní v servisu. Zatím Vám všem moc děkuji za rady a ...
Pokračování příště...
Upravil radosek dne 25.05.2009 12:29
Zažil jsem si závadu, která se projevovala úplně stejnými symptómy, a po všech možných pokusech (výměna pal. filtru, test čerpadla, vyčištění vstřiků,....) to byl vadný snímač otáček. Teda ale mám R 1100 GS.
Libor
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Radosek napsal:
To raptor:
Zamlčel jsem jednu "drobnost". Natankoval jsem benzín u jedné "bezejmenné" pumpy v obci Mšec (cca 10 kiláků od Slaného). Závada začala po ujetí asi 30 km... Ale nemyslím, že by to mělo souvislost. Kluci odsud jezdili v horoucích peklech a benzin jim s motorkami neudělal žádnou paseku.
Jinak o tom, co to je za poruchu a jak a do kdy se s tím u Bychla vypořádají, dám zcela jistě vědět...
osobne si myslim, ze pokud je to spatnym palivem, musela to byt opravdu pekna srajda, 12ka ma prece cidlo detonaci a mela by se prizpusobit i min oktanovemu benzinu, coz mam osobne asi 3x vyzkousene... dokonce jednou ve velke "palivove nouzi" jsem musel doredit i s "trochu" nafty a motor jel docela dobre i pak... spis problem s drobnou necistotou - rez z podzenmich nadrzi a je ted zaneseny filtr... neni nad znackovy benzin ale prava pricina me taky moc zajima
jak jsem psal, dělalo mi to stejné a bylo to v mém případě palivem, ale žádné nečistoty v něm nebyly a filtr také ok. Akorát to asi nemělo s benzínem mnoho společného. od té doby najeto už 4000km a vše ok.
ja mel stejny problem, jak popisujes, prestala jet, odvoz na aute do servisu, zlabek to rozebral, to bylo jeho prvni setkani s cerpadlemna 12OO, vycistil a ja ujel 2km a stal zase. Tak jsem to dovezl dom, jen tak pro legraci jsem si cerpadla vymenil s kamosem, on mel jet na garancku v zaruce, tak ze by to byla jeho zavada...., ale v jeho motce to normalne slapalo, to jeho v moji taky, takze tak jezdime do dnes.... takze tezko rict co to je, ale asi ta elektronika...kazdopadne dost hloupa zavada a hlavne na miste tezko resitelna, jedine snad tim propojenim jak bylo psano vyse
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Tonda s tím má taky své zkušenosti. Když si koupil 1200 tak mu vyplivlo čerpadlo, teda spíš relé. Překlenoval ho natvrdo a dal si vypinač na řiditka. No a jezdil dál. Zbytek musí popsat on, ale snad mu to vyměnili i v záruce.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
.......je prosim to rele čo ovlada palivovu pumpu na obrazku diel č 1 ?......ak ano objednavam a spolu zo snimačom imobilizera nosim v rezerve......vymena nie je zložita
1. Regulace je v háji. Skladem není nikde v ČR. Nemáte někdo páku, jak se k takové věci dostat? Němci mají dodací lhůtu 30 dnů....
2. Autec je v háji. Probíhá předávání a přebírání včetně zjišťování hloubky tunelu, který tam byl vyroben...
3. U Bychla neuvěřitelně vstřícné jednání jak ze strany mechanika, tak i přijímacího technika. Jedním slovem super...
4. To falcons: V Anglii skladem není?
5. Kolik vůbec může taková krávovina stát peněz?
6. Omlouvám se za strohost. Mám tu bandu zákazníků a nevím, kde mi hlava stojí... Jak zjistím něco dalšího, dám vědět.
7. Děkuji, že se tu na vlákně ještě nikdo nepohádal a nezačunil ho bejkárnami...
Tak vnedeli rano cca v 2:00 jsem mel podobný problém motor za jízdy umrel. Následovalo vyřazení pokus o nastartování. Nic. (Klika bylo to zkopce nemusel jsem stavět) Pak vypnut zapnutí zapalka a hurá chtil a jel. V něděli ujel 300km bez problémů. V pondělí jsem četl tohle vlákno a připadalo mi to povědomé. K dnešnímu dni jsem zjistitl toto:
1) 99% pravěpodobnost, že neběží pumpa
2) když neběží pumpa na 99% je pumpa v poho a umře ten regulátor před ní.
3) to nejdůležitější asi je, že pumpa jde zapojit napřímo bez onoho bazmeku tak aby se dalo dojet. K nouzové opravě by měla tačit sada torxů trochu kabelů a izolačka.
Z toho mi plyne, že k náhradní anténě EWS je potřeba sebou vozit ještě drát,izolačku a kombinačky. Nouzová oprava by na funkci rostlináře neměla mít vliv. O víkendu to rozhodím a proměřím jak funguje přívod do toho relé . t.j. jaké napětí a kdy tam je přítomno. Pokusím se udělat náhradní zapojení pro dojezd, které eliminuje potřebu samostatného vypínače a pak to sem vystavím. Představa, že to lehne 1500km od domu mne nenechává klidně spát.
Radosek> co jsem se pídil tak regulátor umírá celkem často a stát by měl kolem 100EUR.
ALL> pro uklidnění co jsem vyzjistil tak by měl umírat jen ten lektronický bazmek pumpa jako taková vypadá OK.
Cycli napsal:
Tonda s tím má taky své zkušenosti. Když si koupil 1200 tak mu vyplivlo čerpadlo, teda spíš relé. Překlenoval ho natvrdo a dal si vypinač na řiditka. No a jezdil dál. Zbytek musí popsat on, ale snad mu to vyměnili i v záruce.
Jo jezdil jsem s tím nouzově asi týden než mi to z Německa poslali na záruku.
Jinak postup pro případnou nouzovou opravu je následující: Vyšroubovat torx šrouby co drží relé, odpojit z něj zástrčku, vysunout relé, vyndat zástrčku co vede do čerpadla. Do zástrčky k čerpadlu vedou dva dráty - žlutý a modrý. Kousek nad zástrčkou je potřeba oholit oba dráty, na ně připojit delší dráty k baterce ( na žlutý připojit plus pól baterky a na modrý minus pól) a potom izolačkou spoje zaizolovat. Zástrčku zastrčit zpět a relé nechat volně viset - zástrčku co vede do něj už nechat odpojenou. Drát k minus pólu si někde po jeho cestě rozstřihnout, konce oholit a smotat k sobě, a podle potřeby rozmotat aby se dal obvod čerpadla odpojit po zastavení a vypnutí zapalování. Postup pro startování je následující - smotat k sobě dráty minus pólu (rozjede se čerpadlo), otočit klíčkem a nastartovat. Čerpadlo sice jede pořád, palivo se vrací do nádrže přes zpětný ventil. Mám to vyzkoušený, najel jsem s tím cca 600km a kámoš skoro 1000km, když mu to odešlo v Itálii. Potvrdili mi to i mechanici v Německu, že se to dá nouzově takto vyřešit.
Upravil Tonda dne 26.05.2009 12:26
[quote]Radosek napsal:
4. To falcons: V Anglii skladem není?
quote]
pokud zjistíš někde číslo toho dílu a pošleš mi ho, můžu tam zkusit zajet, nebo zavolat, pokud by ho měli, klidně ho koupim a pošlu ti to poštou, nebo massengerem. Důležitý je ale upřesnit ten díl, takže přesný kód té součástky(případně i název). Nevim jestli je moje angličtina dostatečně dobrá na to abych přesně popsal co chci.
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
jako rejzi bych nesrovnaval, ja na nich najel pres 100tisic km a nevedel jsem nic, na bmw se zacinam stavat znalcem a to skoro vsech modelu bmw
WILL RACE FOR FOOD
Chlapi, strašně moc díky za rady a odkazy, ať už přímo, nebo na PM.
Čekám ještě, jak se k tomu postaví BMW Bychl, respektive jestli dostanou nějaký nápad, jak z toho ven. Pokud na nic nepřijdou, tak v Praze - Štěrboholech je nějaká vrakárna - opravna na motorky a majitel hlásil, že mi je schopen regulaci prodat, že ji má. Ale zatím počkám tak den na Bychla.
Dám vědět, jak se situace vyvrbí...
.....tak že ak som spravne pochopil stači sebou zastrčka zapalovača, draty aby dočiahli od zastrčky k čerpadlu a ked už som si isty že je to rele isto v čudu odstrihnem tu modru zastrčku a plus na žlty minus na modry a už mi len stači odpojovat zastrčku ked zastavim a vypnem motor