Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
KTM 990 R
Miguel
#21 
Přidané 02.11.2021 12:51
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Dual sport je motorka spojující to nejlepší z obou světů a taky má nedostatky obou. Do lesa je 150 kg moc a na cestu je 1 válec málo. Když vidím, ze někdo dojel 1000 km po ose na 690ce má můj hluboký obdivSad
pod trvalým dohledemSmile
 
ludas
#22 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 14:23

Příspěvků: 212
Registrace: 15.06.17
Já teda na jednoválci nikdy taky necestoval delší trasy, ale těch lidí co sem potkal všude možně po světě na KLR650, DR650,... Jen s větší nádrží, na tom 3 textilní tašky a hotovo. Borci. Věřím, že to má svoje kouzlo, spolehlivý, jednoduchý,...

Asi jde primárně o to co se komu líbí. Nic víc v tom nebude... :-)
 
flaxa
#23 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 14:26

Příspěvků: 285
Registrace: 30.01.20
Opět díky všem za názorSmileJezdil jsem i 600 kilo a byla to zábava,lehké ovladatelné,skoro jako koloGrinale nedovedu si představit že na to dám pár věcí a pojedu třeba 800 km se projet a trochu zablbnout někde v horách.Na to už asi prostě nemám...Na 990 si to ale představit dovedu.Na bavo sednu a újedu normálně 1200 na zátah,ale pak mi tam chybí trochu ta zábava..Možná by to šlo,ale na to jsem asi lempl!!Na té KTM očekávám že to půjde trochu samoCool
 
strive
#24 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 14:58

Příspěvků: 192
Registrace: 05.07.07
Miguel napsal:
Oficiálně ne, neoficiálně samozřejmě spousta 990tek s karburátorem jezdí. Jednu měl třeba Viktor Lacman.
a tady jak lze přestavět
https://advrider....on.647891/


Môžeš mi prosím vysvetliť prečo prerábali 990 zo striekačky na karbec? V čom sa to zlepšilo alebo aký je na to dôvod?
 
Miguel
#25 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 18:32
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
strive napsal:
Miguel napsal:
Oficiálně ne, neoficiálně samozřejmě spousta 990tek s karburátorem jezdí. Jednu měl třeba Viktor Lacman.
a tady jak lze přestavět
https://advrider....on.647891/


Môžeš mi prosím vysvetliť prečo prerábali 990 zo striekačky na karbec? V čom sa to zlepšilo alebo aký je na to dôvod?


Ze stejného jako dávali ten motor do Superendura, i když už měli 990ku. Příjemnější chod, plynulost.
pod trvalým dohledemSmile
 
patol
#26 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 18:39

Příspěvků: 644
Registrace: 20.12.12
Karbec má jednoduchosť a bezporuchovosť pre cestovanie po svete, nemá sa tam čo pokaziť, resp všade to opravíš. Plus netrpí tak trhavosťou v malých otáčkach.
K cestovaniu na jednovalci, neviem čo furt všetci riešite. Veď to je o sedačke a o polohe na motorke. Ja som prešiel na jednovalec z traslavej 1100vky GS, dal som komfortne sedlo, rally kokpit, odpružené klemy na rajdy a nevidím nejako moc rozdiel. Dokonca nové 690/701 majú ešte jeden vyvazovak navyše, čiže sa už vôbec netrasú. 70 koni na sólo cestovanie s bagážou je bohate postačujúce, teda ak nehovoríme o rýchlostnom cestovani po diaľniciach, to sme už ale v segmente inak zameraných cestovateľov. Naopak pre Adventure cestovanie je mala hmotnosť výhodou, či už v zákrutách a hlavne v teréne. A určite si dovolíš na miesta, kde by si sa s ťažkou neodvážil.
 
Kubrt
#27 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 19:09
Avatar člena


Příspěvků: 6746
Registrace: 24.09.07
Patol: jsou to slečinky Grin
X roku jsem lital na Bigovi (800) a taky to šlo a bez breku i 800km na jeden zátah thumbs up
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
flaxa
#28 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 19:53

Příspěvků: 285
Registrace: 30.01.20
Tak netvrdím že to nejde,jasně že jde GrinNo ale když nemusíš a můžeš se někam přemístit v lepším čase i pohodlí tak mi to nepřijde tak hroznéannoy
 
patol
#29 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 20:03

Příspěvků: 644
Registrace: 20.12.12
Flaxa: teraz si to vystihol, “keď sa potrebuješ niekam premiestniť”. Ak máš ale “túlavé topánky” tak si ľahkú viac užiješ.
Kubrt: jaaaaj stara Bigina, ten starý vandel s traktorovým krúťakom od voľnobehu milujem, kamoš ho občas zoberie miesto 800gs a vždy mu ju zoberiem “poťafkať” in love
 
Slavek-xxx
#30 
KTM 990 R
Přidané 02.11.2021 22:46
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Ze se na karburatoru nema co pokazit bych teda rozhodne netvrdil Grin
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
flaxa
#31 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 00:23

Příspěvků: 285
Registrace: 30.01.20
Tak se nám to diskusní fórum krásné rozbíháSmilenašel by se tady ještě nějaký vlastník co sedla tuhle mašinu?Nějaké rady co se nejvíc kazí?Pumpa,vymezovaky,větrák sem tam konektor?Vím že by bylo možná lepší ptát se jinde,ale já těm druhým nevěřímannoyGrin
 
Woodman
#32 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 05:45

Příspěvků: 1377
Registrace: 23.09.09
... a co na to Melizoy...??? Wink Pavléééé!! Cool
...songs from the wood make you feel much better...
 
sanko
#33 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 07:14
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
Nebolo by lepsie kupit gs 800? sam nad tym rozmyslam . Viem nie je taka ako 990, ale zanovne kusy sa dajo dostat za cenu cca 11 rocnej KTM. 800 som jazdil 990 nie.
 
Miguel
#34 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 07:46
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
sterilní motor, nulový podvozek. to se snad ani nedá srovnávat. ale je lehčí, to jo. a spolehlivější. nemá vzadu 18ku. to jsou první investice, které bych asi řešil, kdybych s tím chtěl jezdit v terénu.
pod trvalým dohledemSmile
 
flaxa
#35 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 08:43

Příspěvků: 285
Registrace: 30.01.20
8 kilo ne .to je někde úplně jinde
 
Edy
#36 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 19:54

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Miguel napsal:
sterilní motor, nulový podvozek. to se snad ani nedá srovnávat. ale je lehčí, to jo. a spolehlivější. nemá vzadu 18ku. to jsou první investice, které bych asi řešil, kdybych s tím chtěl jezdit v terénu.


S tou spolehlivostíhmm! na jedný 800 se ve Vídni měnil altík, na druhý letos v Srbsku benzínové čerpadlo, a z Albánie už jela na autobaterii v kufru a nabíječkou u kolegy. Jestli to byl altík nebo regulátor zatím nevím. Je pravda, že obě měli cca 100tkm. Jinak projev a zvuk motoru, samozřejmě podvozek, to máš naprosto pravdu.
Upravil Edy dne 03.11.2021 19:55
 
Miguel
#37 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 20:18
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
edy napsal:
Miguel napsal:
sterilní motor, nulový podvozek. to se snad ani nedá srovnávat. ale je lehčí, to jo. a spolehlivější. nemá vzadu 18ku. to jsou první investice, které bych asi řešil, kdybych s tím chtěl jezdit v terénu.


S tou spolehlivostíhmm! na jedný 800 se ve Vídni měnil altík, na druhý letos v Srbsku benzínové čerpadlo, a z Albánie už jela na autobaterii v kufru a nabíječkou u kolegy. Jestli to byl altík nebo regulátor zatím nevím. Je pravda, že obě měli cca 100tkm. Jinak projev a zvuk motoru, samozřejmě podvozek, to máš naprosto pravdu.


některé nápady BMW jsou na Nobelovku. třeba ty staré blinkry, kdy potřebuješ na to, abys dal směrovku dvě ruce... nebo ESA vzadu a vepředu vidlice natvrdo u osmikila...
pod trvalým dohledemSmile
 
Edy
#38 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 20:29

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
flaxa napsal:
Tak se nám to diskusní fórum krásné rozbíháSmilenašel by se tady ještě nějaký vlastník co sedla tuhle mašinu?Nějaké rady co se nejvíc kazí?Pumpa,vymezovaky,větrák sem tam konektor?Vím že by bylo možná lepší ptát se jinde,ale já těm druhým
nevěřímannoyGrin


990 trpí na spojkovou pumpu-repas většinou nepomůže, mě to dost zhoršil, místo prolínání regulérně kapala. Vyměnit za novou a olej v ní měnit klidně i víckrát za sezónu. Spojkový váleček rovnou vyměnit za Oberon. Vodní pumpa jde repasovat, hřídelka+těsnění. Chladící systém je hodně namáhaný, takže tu nej. chladící kapalinu, jednou za čas nové víčko chladiče a chladič udržovat čistý, zůstává tam dost bahna. Taky se dá koupit druhý větrák na chladič. Snímač polohy škrtící klapky, jsou tam dva, horní a dolní, důležitý je ten dolní-TPS, po čase se vychodí v nejčastější poloze a hlásí nesmysli, vyřešit výměnou. Napínáky rozvoďáků, když jsou řetízky hlučnější nebo dýl trvá než po startu ztichnou, tak se dává delší šroub, který přes pružinu tlačí napínák, většinou to pomůže.
To jsou známé věci, většinou se dějí kolem 50tkm a tenhle nájezd už ty stroje zpravidla mají.
Když budeš servisovat důkladně a podle plánu, tak bys neměl mít problém. Je to v podstatě jednoduchá motorka, kde není moc zbytečných kazítek. Ale pořád je to jen strojSmile
 
flaxa
#39 
KTM 990 R
Přidané 03.11.2021 20:40

Příspěvků: 285
Registrace: 30.01.20
Super,děkuju za další radyclapthumbs upteď ještě sehnat pěkný kousek
 
kim
#40 
KTM 990 R
Přidané 04.11.2021 06:26
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
edy napsal:
flaxa napsal:
Tak se nám to diskusní fórum krásné rozbíháSmilenašel by se tady ještě nějaký vlastník co sedla tuhle mašinu?Nějaké rady co se nejvíc kazí?Pumpa,vymezovaky,větrák sem tam konektor?Vím že by bylo možná lepší ptát se jinde,ale já těm druhým
nevěřímannoyGrin


990 trpí na spojkovou pumpu-repas většinou nepomůže, mě to dost zhoršil, místo prolínání regulérně kapala. Vyměnit za novou a olej v ní měnit klidně i víckrát za sezónu. Spojkový váleček rovnou vyměnit za Oberon. Vodní pumpa jde repasovat, hřídelka+těsnění. Chladící systém je hodně namáhaný, takže tu nej. chladící kapalinu, jednou za čas nové víčko chladiče a chladič udržovat čistý, zůstává tam dost bahna. Taky se dá koupit druhý větrák na chladič. Snímač polohy škrtící klapky, jsou tam dva, horní a dolní, důležitý je ten dolní-TPS, po čase se vychodí v nejčastější poloze a hlásí nesmysli, vyřešit výměnou. Napínáky rozvoďáků, když jsou řetízky hlučnější nebo dýl trvá než po startu ztichnou, tak se dává delší šroub, který přes pružinu tlačí napínák, většinou to pomůže.
To jsou známé věci, většinou se dějí kolem 50tkm a tenhle nájezd už ty stroje zpravidla mají.
Když budeš servisovat důkladně a podle plánu, tak bys neměl mít problém. Je to v podstatě jednoduchá motorka, kde není moc zbytečných kazítek. Ale pořád je to jen strojSmile


Teď jsi vyjmenoval servis jak na raketoplánu, možných poruch něurekom a zakončíš ,, Je to v podstatě jednoduchá motorka, kde není moc zbytečných kazítek" Grin To je dobrý thumbs up
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 46
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,709
Nejnovější člen: romandodge

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.78 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI