Kruci ted na to koukám, samozřejmě 0.05
Olej neměl být mezi zuby, do ložisek, pořádně protočit, jestli mi někde nezůstalo nějaké smítko. Ale už nebudu rozebírat hrušku, to uložení klece se špatně měřilo a myslím že mu malé odlehčení dopřeji. Doporučijí to i ti borci z mého příspěvku.
Zabiju dvě mouchy jednou ranou.
mmch ja doted nechapu, jak muze fungovat ten kloub pred zadnim differencialem na konci kardanu 200 000 km bez mazani.
Myslim v autech.
Je venku v bordelu.. ale PRY SE TO NESERVISUJE?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Podle všeho má mé auto 200000 a jsou v kardanu malinkaté vůle. Už je na repasi.
Je to dobře zapouzdřené. Asi hodně záleží, jak tomu kdo dává a v jakém prostředí jezdíš. Což mají kabriolety trošku výhodu.
Můj 323ti Compact s upraveným motorem M52B28 (lehký setrvák, jiné vačky, svodyM3, sání M50, ...) má najeto 613 tisíc s původním kardanem, kříže neklepou, měněné je jen středové uložení. Zpuchřela guma kolem ložiska, samotné ložisko bylo OK.
Tak jsem sehnal plechový papír 0,04 a úplný luxus. Zvláštní že to nehodilo tolik co píše Fracis ale dost na to abych byl klidný.
Teď vše opískované natírám zinkosilikonovou barvou a jinou dobrou barvou a ještě nejakou na podvozky
Co mě docela dostalo, ten gumový nástřik. Mají to chlapci vymakané.
Nechval den před večerem ;-) Až za jízdy zhodnotíš zvuk a teprve ujetých několik tisic km ukáže.
Jak jsi vyřešil vůle unašeče (nebo obou unašečů) pro hnací hřídele?
Tak mám 100km ...a už jsem rozebíral.
Vlastně jediná věc co jsem neměnil byly homokyneťáky a ložiska nábojů. Rozebral, vyčistil...ale tušil jsem, levý byl moc volný. Po 100 kilometrech tukání až bouchání. Na kardan moc pomalé. Zvedl jsem s dal mezi poloosu a tlumič klacek, a byla mimo. Výměna Poloosy a ložiska a dnes opět test. Zvuky vibrace pryč. Snad to vydrží.
No a na první vyjíždce....
Upravil Waltr dne 26.03.2022 23:29