Dík za rady. Svíčky objednaný a po neděli ještě před jejich výměnou vyzkouším výše zmíněné , ale myslím že to dopadne jak jsi psal. Jinak na svíčky je jaký utahovaci moment? Vždycky jsem to dělal od oka , ale když už jsem si pořídil vercajk tak to udělám pořádně. Díky
Zajímavé. Pak napiš,jak jsi dopadl a jak jsi záhadu vyřešil. Myslím, že to sleduje dost členů a třeba to někomu pomůže.
Že by u 1100 věděli, proč na bočáku motorce neumožňují start a v následujících modelech poučku jenom zapomněli???
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tak o víkendu v kempech na centrálu na druhý otočení . No a doma do rána kvůli pokusu na bočáku a ráno chytlo na taky na druhý otočení . Tak nevím čím to bylo… no přijdou tenhle týden svíčky tak je vyměním , stejně mají nárok . Odtrh mám řešit na nových svičkách? Dík
Predpísanú vzdialenosť elektród nájdeš v manuali, ale ani hodnota napísaná na krabičke sa nemusí 100% zhodovať, takže aj tak skontrolovať, trvá to pár sekúnd. Svazek vidíš aj z vonku či už je izolácia stvrdnuta (popraskané) zameraj sa hlavne na začiatok a koniec a miesta s prudkým ohybom-byva to najčastejší "nevysvetliteľný" problém, kedy to raz ide a raz nie-to vlastne všetky pohyblivé časti elektroinštalácie vrátane ukostrení ( baterka, štartér...), popr zober kontox a prestrekni chcipak a ostatné prepínače a rozoberatelne spoje, preklemuj káble od spinača bočáku.....
Alebo to môže byť ďalších milión dôvodov
Upravil patol dne 13.06.2022 07:37
makec napsal:
Tak o víkendu v kempech na centrálu na druhý otočení . No a doma do rána kvůli pokusu na bočáku a ráno chytlo na taky na druhý otočení . Tak nevím čím to bylo… no přijdou tenhle týden svíčky tak je vyměním , stejně mají nárok . Odtrh mám řešit na nových svičkách? Dík
Startuje i na bočáku, takže je vlastě po problému.
Zrovna svíčkám je úplně jedno v jaký jsou poloze a na jakým stojánku stojí motorka, ale je fakt, že někdy jsou věci mezi nebem a géesem, který se těžko vysvětlují logicky.
Jednou jsme s Martou zastavili na podzim na pumpě a po natankování jsme nemohli ani jednu motorku nastartovat. Obě točili naprázdno. Napadlo mě jen vypnout vyhřívání, který jsme měli na obou zapnutý. Pak ihned obě chytly (ikdyz by to nemělo mít vliv, protože to topí až po nastartování). Tak si na to dávám bacha a vždy po vypnutí klíčku vypínám i hefty... Marta na to se.re... Zapne na podzim a vypne v dubnu... Od ty doby se nám to nestalo. Prostě záhada...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jojo z motorky. Najeto mají cca 25 tis km. Jinak motorka jela celý 4 roky co ji mám úplně stejně a chytá na otočení. Teda až teď na tu příhodu kdy byla na tom bočáku přes noc.
Jo no, ty krajní svíčky nejsou vubec v topu... Mimochodem dle manualu se maji svice menit po 20k km...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Měly by vypadat všechny svíčky podobně? Já nemám osobně zkušenost. Měnili jsme ale u bratra svíčky na R1200ST (2005), horní byly jak jsem zvyklej, spodní trochu černé, bez mastnosty. Mimo válec cívky/svíčky pálí, motorka nemá problémy s chodem motoru. Bral jsem to jako normální věc.
Pálí obě svíčky současně a pořád, nebo tam může být nějaký časový posun mezi jiskrama a třeba i pálit obě jen v určité situaci?
Ak máš nové sviečky, tak za studena nastartuj a postupne povytahuj jednu cievku po druhej a musí ísť stále má 2 valce. Ak vypadne, máš problém s cievkou prip sviečka.....