A co tahle? Je rozměrově menší,než origo,mnohem lehčí a startovací proud má taky vyšší. http://www.ballis.../8cell.php
Je fakt,že je dražší,ale zase víc vydrží,tak je to nastejno.
BIGR přiložený následující obrázek:
[30.67Kb]
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Alda napsal:
A ja dnes na doporuceni Zetora koupil Exide YTX14BS. 12V, 12Ah.
Tak jsem na to zvedavej, prej je dobra a nikdo s ni problemy nema.
A je za par kacek.
Tak pak písni, jestli pasuje bez problému. Budu už muset taky kupovat...
Mám v motorce tuhle baterku druhým rokem a úplně bez problémů. A to nevím jak je baterka stará.... http://www.motoga...inal-p1913
Myslím, že YUASA a Exide je ta samá firma???
Pája
Danes napsal(a):
tak jsem tam dostal tuto baterii Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS-1,je stejna jako Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS jen ma bocni prichyceni polu coz je dulezity pro rozmery.kdyz tam date Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS tak vadi uchycovaci tyc sedla ale date-li Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS-1 uchyty se prisroubuji na bok a a vse je v poho na mm.jo mam (((06 adventure))).tak si to radej proverte.jedinna uprava byla uchycovaciho plechu baterie,stacilo kladivko a sverak a plech se podal.
Dal jsem na tvou radu a objednal tu samou, doufám že se vejde
Ahoj, vejde, mám ji tam taky. Chtělo to kapku pošpekulovat s tím plechem a uchycením kabelů,ale opravdu jen trošičku. Kabely si usaď tak, aby sis je "nezrušil" sedlem. Jinak pohoda, spokojenost.
Kamarád by potřeboval poradit, koupil si jednu z těch 14Ah baterií, které jsou vyšší, kontakty má správně z boku, ale tvrdí, že plusovej kabel je krátkej a dosáhne tam jen zvrchu přes baterii, že ho bokem nedá, protože tam nedosáhne.
Můžete někdo popsat, jak jste ten plusovej kabel uchytili?
Přikládám foto:
A na můj dotaz nikdo nic nemá ?
Upravil stepan dne 06.02.2012 10:30
Bawo uz nemam ale myslim si ze jsou dve moznosti,ta prvni ze koupil baterii s otocenou polaritou nebo ma novejsi model,a ten ma kratsi kabely.coz mi kdysi potvrdil kamarad ze servisu ze cim novejsi model tim kratsi draty.na jedny masine usetrej 1metr dratu a na 1000 masinach uz je to 1km.ale varta by tam mela jit v pohode,pucoval jsem ji i kamosoj a problem nemel.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
To Štěpán: Prosímtě ať si kamarád sežena kus 3mm měděnýho plechu provrtá do něj dvě diry o pruměru 6,5 mm a ohne ho do praveho uhle nebo jak potřebuje přitahne napevno na baterku a ten PLUS kontakt už přitahne bokem jak potřebuje...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Měl bych dotaz na místní znalce. Dostal se mi do ruky nový katalog Exide a tam se píše,že do roku 08 je baterie YTX14-BS 12Ah/100A dle EN a od roku 08- má být baterie YTZ14-BS s 11Ah a 230A dle EN. Velikostně je stejná (o malinko menší) a má "jen" 11Ah ale 230A dle stejné normy,což je docela náser. Cenově je trošku dražší.
Nebude dělat nějaký problém to,že má těch 230A...?? Třeba s nějakým tím CanBusem...??
Co vy na to...???
Upravil zetor dne 05.03.2012 17:12
zetor napsal:
Měl bych dotaz na místní znalce. Dostal se mi do ruky nový katalog Exide a tam se píše,že do roku 08 je baterie YTX14-BS 12Ah/100A dle EN a od roku 08- má být baterie YTZ14-BS s 11Ah a 230A dle EN. Velikostně je stejná (o malinko menší) a má "jen" 11Ah ale 230A dle stejné normy,což je docela náser. Cenově je trošku dražší.
Nebude dělat nějaký problém to,že má těch 230A...?? Třeba s nějakým tím CanBusem...??
zetor napsal:
Měl bych dotaz na místní znalce. Dostal se mi do ruky nový katalog Exide a tam se píše,že do roku 08 je baterie YTX14-BS 12Ah/100A dle EN a od roku 08- má být baterie YTZ14-BS s 11Ah a 230A dle EN. Velikostně je stejná (o malinko menší) a má "jen" 11Ah ale 230A dle stejné normy,což je docela náser. Cenově je trošku dražší.
Nebude dělat nějaký problém to,že má těch 230A...?? Třeba s nějakým tím CanBusem...??
Co vy na to...???
Zety, mam za to ze prvni udaj je stejnej (kapacita bat) a druhy udaj je startovaci proud, ktery vetsi nevadi. Je to max proiud, jaky je bat stavu kratkodobe spickove dat.
Tzn. za me je to jedno, jde o to, abyvlezla do kastliku na batrku.
Pokud se mylim, opravte me prosim.
Baterie od bmw nemá 14 ah to je jen marketing. Mám odyssey a mužů ji jen doporučit. Vyžaduje drobnou úpravu při instalaci ale pasuje. http://www.fg-for...pc535.aspxFYYFF
zetor napsal:
Měl bych dotaz na místní znalce. Dostal se mi do ruky nový katalog Exide a tam se píše,že do roku 08 je baterie YTX14-BS 12Ah/100A dle EN a od roku 08- má být baterie YTZ14-BS s 11Ah a 230A dle EN. Velikostně je stejná (o malinko menší) a má "jen" 11Ah ale 230A dle stejné normy,což je docela náser. Cenově je trošku dražší.
Nebude dělat nějaký problém to,že má těch 230A...?? Třeba s nějakým tím CanBusem...??
Co vy na to...???
To by mne taky zajímalo!!!!!
Jak píše žirafák. Druhá hodnota je startovací proud,kterej je baterka schopná ze sebe vydat. Starter si samozřejmě bere míň. A CANBUSu je to jedno. Naopak čím větší startovací proud,tím líp.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Hele a co baterie 10> Hleděl jsem na to, nikdy jsem si toho nevšiml, má podložku. Asi 3cm vysokou. Takový miny ůložný prostor pro věc co potřebuješ jednou za sezonu
To mají i starší modely? Baterie je poměrně nízká asi o 5cm než z osmičky.
petrasvecova napsal:
Pro info: včera jsem si objednala YUASA YTX14H-BS, 12V, 12Ah, startovací proud 240, rozměrově sedí přesně. Cenově je to trošku dražší.
Taky budu kupovat, cenu dostanu kolem 2.400,-. Ještě mi nabízel Vartu za 1.300,-, ale půjdu do Yuasy. Má na nich nulové reklamace a baterka nechcípne předčasně.